Prowadzenie fanpage – jak skutecznie to robi膰 na Facebooku?

MARKETING INTERNETOWY, NARZ臉DZIA I PROGRAMY, OUTBOUND MARKETING, SOCIAL MEDIA

Zastanawiasz si臋 jak za艂o偶y膰 konto firmowe na Facebooku? A mo偶e zastanawiasz si臋 czy warto to zrobi膰 i jakie korzy艣ci mo偶e przynie艣膰 to Twojej firmie i jak skutecznie prowadzi膰 Fanpage na Facebooku? Nie marnuj wi臋cej czasu! Obecno艣膰 Twojej firmy i posiadanie firmowego konta fanpage na Facebooku to konieczno艣膰. Facebook to sie膰 spo艂eczno艣ciowa, kt贸ra聽 sta艂a si臋 jednym z podstawowych kana艂贸w marketingowych Twojej marki. Mimo 偶e tak wiele marek ma siln膮 pozycj臋 na Facebooku, zawse znajdzie si臋 miejsce dla Twojej firmy.

Aby odnie艣膰 sukces w sieci spo艂eczno艣ciowej, wszystko nale偶y zacza膰 od strony Twojej firmy na Facebooku i jej skutecznego prowadzenia. Niezale偶nie od tego, czy szukasz, czy w艂a艣nie utworzy艂e艣 fanpage firmowy na Facebooku, musisz wykona膰 niezb臋dne kroki, aby upewni膰 si臋, 偶e zdob臋dziesz aktywnych i zaanga偶owanych odbiorc贸w.

Ale zanim przejdziemy do tego jak za艂o偶y膰 i skutecznie prowadzi膰 fanpage na facebooku, rzu膰my okiem na to, co tak naprawd臋 sk艂ada si臋 na stron臋 firmow膮 na Facebooku.

Czym jest strona firmowa / fanpage na Facebooku?

Strona firmowa na Facebooku to idealne miejsce dla klient贸w, kt贸rzy szukaj膮 Ci臋 w sieci spo艂eczno艣ciowej. Niezale偶nie od tego, czy prowadzisz dzia艂alno艣膰 lokaln膮, czy firmow膮, Twoja strona firmowa na Facebooku powinna dzia艂a膰 podobnie do witryny Twojej firmy.

prowadzenie fanpage facebook konto firmowe wygl膮d

Tw贸j profil powinien posiada膰 informacje kontaktowe, godziny otwarcia, wezwania do dzia艂ania prowadz膮ce do stron docelowych, tre艣ci wizualne, wydarzenia , aktualizacje i wiele wi臋cej. Chocia偶 prawdopodobnie rozumiesz, dlaczego strona firmowa na Facebooku jest wa偶na, wa偶ne jest r贸wnie偶, aby wiedzie膰, jak zbudowa膰 j膮 od podstaw.

Dlaczego warto mie膰 strone firmow膮 / fanpagena facebooku?

Je艣li jeszcze nie jeste艣 przekonany do posiadania firmowego konta na facebooku to pon9i偶sze 5 argument贸w na pewno Ci臋 przekona do pytania jak skutecznie prowadzi膰 fanpage na facebooku?

Po艂膮czenie

Facebook pozwala codziennie kontaktowa膰 si臋 ze spo艂eczno艣ci膮 i przypomina膰 jej o Twojej obecno艣ci. Tw贸j post pojawia si臋 w kanale wiadomo艣ci Twoich 鈥瀕ajk贸w鈥 i maj膮 oni mo偶liwo艣膰 interakcji z tob膮. Ka偶dego dnia zapraszasz swoj膮 grup臋 docelow膮. Facebook pozwala tak偶e komunikowa膰 si臋 z lud藕mi, dzi臋ki czemu mog膮 lepiej pozna膰 Ciebie i Twoj膮 firm臋. Dzi臋ki tym codziennym po艂膮czeniom budujesz czynnik 鈥瀔now-like-trust鈥, kt贸ry jest krytyczny.

Autorytet

Facebook pomaga Ci sta膰 si臋 ekspertem w swojej dziedzinie. Stajesz si臋 lejkiem pomocnych informacji zwi膮zanych z nisz膮, kt贸rych potrzebuje Twoja spo艂eczno艣膰. Podajesz r臋cznie swoje wskaz贸wki dla spo艂eczno艣ci, ciekawostki, interesuj膮ce artyku艂y i gor膮ce wydarzenia, dzi臋ki czemu gdy potrzebuj膮 us艂ug, jeste艣 pierwsz膮 osob膮, o kt贸rej my艣l膮 .

Branding

Facebook pomaga w budowaniu marki. Im wi臋cej miejsc zobaczysz w sieci dzi臋ki konsekwentnemu przekazowi marki, tym bardziej b臋dziesz pami臋ta膰. Pole gry zosta艂o wyr贸wnane. Mali faceci mog膮 teraz wygl膮da膰 na du偶ych. Wykonaj profesjonalne logo lub profesjonalny strza艂 w g艂ow臋, je艣li tworzysz w艂asn膮 mark臋.聽Wszystko o Twojej stronie na Facebooku mo偶e wzbogaci膰 filozofi臋 Twojej marki. Nawet linki do innych witryn, kt贸re zdecydujesz si臋 udost臋pni膰, pomog膮 ci zbudowa膰 w艂asn膮 mark臋.

Widoczno艣膰

Po wprowadzeniu ostatnich zmian na stronie na Facebooku mo偶esz teraz komentowa膰 inne strony jako swoj膮 stron臋 i polubi膰 posty innej strony. Je艣li nie masz poj臋cia, o co chodzi w tym zdaniu, nie martw si臋. Po prostu wiedz, 偶e ta funkcja zapewni Twojej stronie Facebooka znacznie lepsz膮 widoczno艣膰 ni偶 wcze艣niej i u艂atwi uczestnictwo w Facebooku jako Twojej firmie. Podobnie jak w przypadku ka偶dego og艂oszenia online, m膮drze korzystaj z tej nowej funkcji. Upewnij si臋, 偶e nie spamujesz tylko innych stron – zawsze dodawaj warto艣ci do dyskusji .

Mo偶liwo艣膰 udost臋pniania

Facebook bardzo 艂atwo przekazuje dobre tre艣ci. Ludzie mog膮 udost臋pnia膰 twoje linki, filmy i zdj臋cia. Je艣li wi臋c opublikujesz wysokiej jako艣ci tre艣ci ze swojej witryny na swojej stronie na Facebooku, Twoja spo艂eczno艣膰 zapewni Ci cenne cyfrowe reklamy ustne. Niekt贸rzy martwi膮 si臋, sk膮d wzi膮膰 te wszystkie dobre tre艣ci do udost臋pnienia. Pobierz go z innych blog贸w, Google powiadomi w swojej niszy i zmieszaj z w艂asnymi tre艣ciami. Nie musi to nawet by膰 bezpo艣rednio zwi膮zane z Twoj膮 firm膮.

Jak za艂o偶y膰 fanpage na Facebooku?

Tworzenie strony biznesowej na Facebooku zaczyna si臋 od szczeg贸艂owego przedstawienia rodzaju firmy, kt贸r膮 prezentujesz.聽W pierwszej kolejno艣ci musisz wybra膰 typ strony biznesowej, kt贸r膮 utworzysz. Po prostu wybierz kategori臋, kt贸ra najlepiej pasuje do Twojego rodzaju marki.

konfiguracja konta firmowego na facebooku

Ka偶da kategoria zawiera list臋 unikatowych podkategorii, kt贸ra dodatkowo uszczeg贸艂awia Twoj膮 mark臋. Wa偶ne jest, aby wiedzie膰, 偶e niekt贸re kategorie maj膮 okre艣lone funkcje. Na przyk艂ad, je艣li chcesz zbiera膰 recenzje na Facebooku od klient贸w, wybierz kategori臋 Lokalna firma lub Miejsce. Z drugiej strony, je艣li chcesz zameldowa膰 si臋, ale zale偶y Ci na recenzjach, wybierz kategori臋 Firma, Organizacja lub Instytucja.

Po wybraniu podkategorii wpisz nazw臋 firmy lub marki. Facebook poprosi Ci臋 o skonfigurowanie dodatkowych szczeg贸艂贸w Twojej strony. Wprowad藕 opis swojej firmy, swojej witryny, niestandardowego adresu URL i zdj臋cia profilowego.

Zadbaj o to, by Tw贸j niestandardowy URL by艂 kr贸tki i reprezentatywny dla Twojej marki. Unikaj cyfr, znak贸w specjalnych i innych rzeczy, kt贸re utrudniaj膮 wyszukiwanie Twojej firmy na Facebooku. B臋dziesz tak偶e mie膰 mo偶liwo艣膰 dodania swojej strony na Facebooku do listy ulubionych (wy艣wietlanej w menu po lewej stronie paska bocznego podczas przegl膮dania kana艂u z wiadomo艣ciami na Facebooku) i wybrania preferowanej grupy odbiorc贸w na Facebooku.

Od tego momentu mo偶esz zacz膮膰 dodawa膰 wi臋cej informacji o swojej firmie. Jedn膮 z najgorszych rzeczy, jak膮 mo偶esz zrobi膰 jako firma, jest zatrzymanie si臋 i pozostawienie niedoko艅czonej strony biznesowej na Facebooku. Chocia偶 uwa偶asz, 偶e pozostawienie nienadzorowanej lub w po艂owie wype艂nionej strony mo偶e nie zaszkodzi膰, w rzeczywisto艣ci szkodzi twojej wiarygodno艣ci.

Poka偶 publiczno艣ci swoj膮 autentyczno艣膰 i pasj臋, dok艂adaj膮c wszelkich stara艅, i wykonaj nast臋puj膮ce czynno艣ci, aby wype艂ni膰 wszystko w swoim profilu:

1. Dodaj sw贸j profil i zdj臋cia na ok艂adk臋

Dodanie obrazu do strony Facebook Business jest 艂atwe. Po prostu wykonaj te same czynno艣ci, co na koncie osobistym. Upewnij si臋 jednak, 偶e znasz w艂a艣ciwe specyfikacje i wytyczne dotycz膮ce rozmiaru obrazu dla swojego profilu i obejmuje zdj臋cia na ok艂adce.

zakladanie fanpage na facebooku

2. Wybierz wezwanie do dzia艂ania

Facebook umo偶liwia dodanie przycisku wezwania do dzia艂ania na stronie biznesowej, aby po艂膮czy膰 odwiedzaj膮cych z witryn膮 lub stronami docelowymi. Po klikni臋ciu przycisku 鈥濪odaj przycisk鈥 wybierz z menu jedn膮 z nast臋puj膮cych opcji, kt贸re najbardziej odpowiadaj膮 Twojej firmie, jej dzia艂llano艣ci, Twoim us艂ugom lub produktom:

– Rezerwuj teraz
– Zadzwo艅 teraz
– Skontaktuj si臋 z nami
– Wy艣lij wiadomo艣膰
– U偶yj aplikacji
– Gra膰 w gr臋
– Kupuj teraz
– Zapisz si臋
– Obejrzyj wideo
– Wys艂a膰 email

Tutaj r贸wnie偶 wprowad藕 sw贸j bezpo艣redni link i wybierz, czy chcesz wys艂a膰 u偶ytkownik贸w do swojej aplikacji. Masz mo偶liwo艣膰 skonfigurowania wskaz贸wek iOS i Android, aby wysy艂a膰 odwiedzaj膮cych do Twojej aplikacji lub witryny (w zale偶no艣ci od u偶ywanego urz膮dzenia).

Zawsze skonfiguruj swoj膮 stron臋 firmow膮 na Facebooku, aby by艂a przyjazna dla urz膮dze艅 mobilnych. Upewnij si臋, 偶e ka偶dy mo偶e 艂atwo wys艂a膰 wiadomo艣膰 e-mail lub skontaktowa膰 si臋 z Tob膮 za po艣rednictwem smartfona lub tabletu.

3. Zaktualizuj swoj膮 sekcj臋 Informacje

Jedn膮 z najwa偶niejszych sekcji strony biznesowej na Facebooku jest sekcja Informacje. Zaktualizuj ten obszar i pami臋taj o dodaniu swojej witryny (je艣li nie by艂o jej w oryginalnym dziele), opisu, godzin pracy (w razie potrzeby), adresu, numeru telefonu i adresu e-mail.

Jest to minimum, kt贸re powiniene艣 zrobi膰 z sekcj膮 about, ale upewnij si臋, 偶e wszyscy mog膮 znale藕膰 wi臋kszo艣膰 informacji o Twojej firmie w tej sekcji, poniewa偶 b臋dzie to jeden z najcz臋艣ciej odwiedzanych obszar贸w.

Sprawd藕 swoich konkurent贸w, aby zobaczy膰, jak gromadz膮 te informacje, je艣li nadal masz problemy. Pami臋taj tylko, aby nie kopiowa膰 ich dok艂adnego stylu i brzmienia. Oryginalno艣膰 w spo艂eczno艣ciach ma swoje zalety.

4. Edytuj ustawienia strony

Nast臋pnie b臋dziesz chcia艂 edytowa膰 ustawienia strony. Przed promowaniem upewnij si臋, 偶e widoczno艣膰 strony jest ustawiona na opcj臋 Publikacja strony. Tutaj mo偶esz r贸wnie偶 wybra膰, czy u偶ytkownicy mog膮 wysy艂a膰 Ci prywatne wiadomo艣ci za po艣rednictwem Facebook Messages. W przypadku wi臋kszo艣ci firm rozs膮dnie jest w艂膮czy膰 to po艂膮czenie, poniewa偶 niekt贸rym u偶ytkownikom mo偶na uniemo偶liwi膰 publiczne zg艂aszanie skarg na stronie na Facebooku. Zawsze zachowuj otwarte linie komunikacyjne w miar臋 mo偶liwo艣ci na swoich kana艂ach, aby wydawa膰 si臋 bardziej humanistycznymi.

Je艣li s膮 inne strony na Facebooku, kt贸re chcesz po艂膮czy膰 ze swoj膮 now膮 stron膮 na Facebooku, przejd藕 do sekcji Polecane, aby je doda膰. W tym miejscu mo偶esz r贸wnie偶 utworzy膰 link do swojego profilu osobistego jako polecanego w艂a艣ciciela strony, je艣li chcesz to zrobi膰.

5. Rozpocznij publikowanie aktualizacji wprowadzaj膮cych

Gdy u偶ytkownicy zaczn膮 odwiedza膰 Twoj膮 stron臋 firmow膮 na Facebooku, chcesz mie膰 dobre wprowadzenie. Rozpocznij planowanie swoich pocz膮tkowych post贸w i zach臋膰 u偶ytkownik贸w do polubienia strony, aby uzyska膰 wi臋cej tre艣ci. Po opublikowaniu post贸w wprowadzaj膮cych nadszed艂 czas, aby rozpocz膮膰 harmonogram.

wygl膮d fanpage na facebooku

Dobrze jest publikowa膰 posty na Facebooku co najmniej raz lub dwa razy dziennie, aby Twoja strona by艂a aktywna. Mo偶esz 艂atwo zaplanowa膰 swoje tre艣ci za pomoc膮 narz臋dzi do publikowania w Social Media. Tutaj mo偶esz zaplanowa膰 wiele post贸w na Facebooku na tydzie艅, dzi臋ki czemu planowanie tre艣ci zako艅czy si臋 w bardziej terminowy spos贸b.

Zawsze pami臋taj, aby utrzyma膰 swoj膮 stron臋 firmow膮 na Facebooku. Ostatni膮 rzecz膮, jakiej chcesz, to wygl膮da膰 jak porzucony statek. Ludzie chc膮 skontaktowa膰 si臋 z Twoj膮 mark膮 w mediach spo艂eczno艣ciowych, wi臋c upewnij si臋, 偶e Tw贸j Facebook jest aktualny i stale publikuje nowe tre艣ci.

Teraz, gdy znasz ju偶 pierwsze kroki, aby skonfigurowa膰 swoj膮 stron臋 biznesow膮 na Facebooku, musisz wiedzie膰, jak skutecznie j膮 promowa膰. Twoja strona na Facebooku mo偶e by膰 g艂贸wnym 藕r贸d艂em dla nowych klient贸w, kt贸rzy mog膮 dowiedzie膰 si臋 o Twojej firmie po raz pierwszy lub dowiedzie膰 si臋 wi臋cej.

Nauczenie si臋, jak promowa膰 swoj膮 stron臋 firmow膮 na Facebooku, sprawi, 偶e b臋dziesz bardziej obecny w oczach odbiorc贸w. Musisz jednak zna膰 podstawy budowania i utrzymywania odbiorc贸w.

Jak skutecznie prowadzi膰 fanpage na Facebooku?

Zwi臋kszenie liczby odbiorc贸w na Facebooku nie jest 艂atwym zadaniem. Chocia偶 polubienie strony zajmuje tylko chwil臋, przekonanie ludzi do Twojej marki to zupe艂nie inna historia. Dlatego musisz mie膰 cel, aby zbudowa膰 swoj膮 publiczno艣膰.

Jednym z najlepszych sposob贸w na zach臋cenie u偶ytkownik贸w do obserwowania lub polubienia Twojej strony jest bycie zaufanym 藕r贸d艂em tre艣ci. Pami臋taj, 偶e a偶 86% u偶ytkownik贸w chce i faktycznie 艣ledzi marki w mediach spo艂eczno艣ciowych.

Z drugiej strony, a偶 57% u偶ytkownik贸w denerwuje si臋, gdy marka jest zbyt promocyjna w mediach spo艂eczno艣ciowych. Oznacza to, 偶e musisz znale藕膰 r贸wnowag臋 z publiczno艣ci膮. Aby rozpocz膮膰, opublikuj od trzech do pi臋ciu element贸w tre艣ci na Facebooku, zanim zaczniesz dodawa膰 osoby.

R贸wnowaga w mediach spo艂eczno艣ciowych to klucz do skutecznego prowadzenia fanpagea

Nie chcesz, aby nowi u偶ytkownicy przybywali w ledwo wype艂nione miejsce, z kt贸rego 艂atwo b臋dzie wyj艣膰. Zamiast tego, dzi臋ki zdrowemu pocz膮tkowi tre艣ci, poka偶esz ludziom, z kt贸rych tre艣ci ju偶 zaczynasz.

Przejd藕my przez proces krok po kroku, kt贸ry nale偶y wykona膰, aby dzisiaj z powodzeniem uruchomi膰 now膮 stron臋 na Facebooku i skutecznie prowadzi膰 firmowy Fanpage na Facebooku.

Zbadaj grup臋 docelow膮 i zrozum swoich odbiorc贸w

Dla wszystkich naszych ekspert贸w rozpocz臋cie udanej strony rozpoczyna si臋 na d艂ugo przed faktycznym uruchomieniem. K艂adziesz podwaliny, badaj膮c i rozumiej膮c odbiorc贸w, do kt贸rych chcesz dotrze膰. Korzystaj z platformy reklam na Facebooku i opcji kierowania, takich jak lokalizacja geograficzna i zainteresowania, aby zbudowa膰 osobowo艣膰 dla docelowych odbiorc贸w. Pomaga mu to zrozumie膰 wielko艣膰 i potencja艂 odbiorc贸w, a tak偶e pomaga mu w burzy m贸zg贸w tre艣ci, kt贸re s膮 interesuj膮ce dla tych odbiorc贸w.

Zbadaj i rozpoznaj konkurencj臋 i jej dzia艂ania na firmowym Fanpageu

Przechodz膮c od w艂asnych odbiorc贸w, wa偶ne jest r贸wnie偶 zbadanie i zrozumienie konkurencyjno艣ci swojej dziedziny. Analizuj konkurent贸w, aby zrozumie膰, jaki rodzaj tre艣ci dzia艂a, a co nie. Ten proces analizy por贸wnawczej pomaga zdecydowa膰 o strategii dotycz膮cej tre艣ci, w tym o dniach i godzinach publikowania tre艣ci, multimediach, kt贸re nale偶y umie艣ci膰 w postach oraz o najbardziej interesuj膮cym sposobie pisania i strukturyzacji postu.

Ustal priorytety dla swojej marki i jej skuteczny przekaz

Kiedy znasz swoj膮 grup臋 docelow膮 i rozumiesz przestrze艅 konkurencyjn膮, musisz zdecydowa膰 o osobowo艣ci marki i tonie g艂osu, kt贸rego b臋dziesz u偶ywa膰 w mediach spo艂eczno艣ciowych. Pomo偶e ci to si臋 wyr贸偶ni膰. Media spo艂eczno艣ciowe to inny rodzaj medi贸w ni偶 tradycyjne media, co oznacza, 偶e 鈥嬧媘arka mo偶e potrzebowa膰 zmieni膰 swoj膮 osobowo艣膰, aby lepiej spodoba膰 si臋 odbiorcom spo艂eczno艣ciowym. Jednak marka ta powinna nadal stara膰 si臋 zachowa膰 sp贸jno艣膰 z innymi wykorzystywanymi kana艂ami. Branding w mediach spo艂eczno艣ciowych nie powinien by膰 dok艂adnie odwzorowany w stosunku do tradycyjnych medi贸w, ale 偶e powinien by膰 nieco zmieniony. Powinien by膰 bardziej przyjazny, przyjazny i odpowiedni dla medi贸w spo艂eczno艣ciowych, ale powinien mie膰 te same warto艣ci, co marka.

Zaplanuj cel jaki chcesz osi膮gn膮膰 oraz narz臋dzia sposoby do jego realizacji

Istnieje kilka przewidywalnych sytuacji, kt贸re mog膮 wyst膮pi膰 w mediach spo艂eczno艣ciowych i wa偶ne jest, aby by艂y na nie przygotowane. S膮 to przypadki takie jak zapytania obs艂ugi klienta, nowe pomys艂y na produkty i negatywne komentarze. Powiniene艣 planowa膰 z wyprzedzeniem, aby da膰 mened偶erom spo艂eczno艣ci lepsze wytyczne i narz臋dzia do obs艂ugi takich przypadk贸w. Praca, kt贸r膮 wykonuje t臋cz贸wka, koncentruje si臋 na zrozumieniu, jak podej艣膰 do r贸偶nych problem贸w, takich jak sytuacje kryzysowe w mediach spo艂eczno艣ciowych.

Zadbaj o prawid艂ow膮 konfiguracj臋 swojego konta firmowego na facebooku

Teraz, kiedy ju偶 po艂o偶y艂e艣 podwaliny swojej strategii na Facebooku, nadszed艂 w艂a艣ciwy czas na skonfigurowanie strony. W przypadku 90/24 dobra konfiguracja strony obejmuje dodanie zdj臋cia na ok艂adk臋, zdj臋cia profilowego, uzupe艂nienie pe艂nych informacji profilowych i do艂膮czenie link贸w do innych kluczowych kana艂贸w. Pozyskiwanie Facebooka do weryfikacji strony, ustawianie nazwy u偶ytkownika i adresu URL strony r贸wnie偶 jest cz臋艣ci膮 tego procesu.

Zoptymalizuj ustawienia strony

Gdy Twoja strona jest oznakowana, zoptymalizuj j膮, aby uzyska膰 najlepsz膮 mo偶liw膮 wydajno艣膰. Upewnij si臋, 偶e poda艂e艣 wszystkie istotne informacje biznesowe. Pe艂ny opis, opis misji i inne mo偶liwe dodatkowe informacje s膮 konieczno艣ci膮. Pomocne s膮 r贸wnie偶 numery kontaktowe i adresy, w zale偶no艣ci od rodzaju firmy. Nie zapomnij umie艣ci膰 odpowiedniego przycisku wezwania do dzia艂ania w celu maksymalnej konwersji odbiorc贸w.

Zaplanuj tre艣ci i posty na tydzie艅 do przodu

Przed og艂oszeniem nowej strony publicznie nale偶y przygotowa膰 harmonogram tre艣ci. Zalecamy przygotowanie co najmniej tygodnia tre艣ci przed opublikowaniem strony. Wa偶ne jest, aby uruchomi膰 stron臋, publikuj膮c co najmniej jeden naprawd臋 dobry post, a nast臋pnie przez kilka pierwszych dni, aby zbudowa膰 艂adnie wygl膮daj膮c膮 stron臋.

Wykorzystaj wszystkie przydatne funkcje Facebooka

Facebook stale wprowadza nowe funkcje, dzi臋ki kt贸rym strony firmowe s膮 bardziej interaktywne i prezentowalne. Upewnij si臋, 偶e korzystasz ze wszystkich mo偶liwych funkcji, kt贸re Twoim zdaniem s膮 niezb臋dne dla Twojej marki. Opcje portalu na Facebooku to dobry spos贸b na sprzeda偶 swoich produkt贸w bezpo艣rednio przez sie膰. Ok艂adki wideo to 艣wietny spos贸b na o偶ywienie projektu strony. We藕 to pod uwag臋 podczas konfigurowania strony.

Poinformuj wszystkich o za艂o偶eniu firmowego fanpagea

Teraz Twoja strona jest online, opublikowa艂e艣 sw贸j pierwszy post i zaplanowa艂e艣 kilka dodatkowych post贸w. Teraz jest w艂a艣ciwy czas, aby og艂osi膰 now膮 stron臋 i powiadomi膰 ludzi, 偶e jeste艣 na Facebooku. 90/24 ma jasn膮 strategi臋 marketingow膮 dotycz膮c膮 uruchomienia, aby zwi臋kszy膰 艣wiadomo艣膰 na swojej nowej stronie na Facebooku. Informuj膮 klient贸w, partner贸w i innych sponsor贸w zwi膮zanych z projektem i wsp贸艂pracuj膮 z nimi w celu ustalenia post贸w og艂oszeniowych, kt贸re b臋d膮 publikowane na odpowiednich stronach. 艁膮cz膮 si臋 r贸wnie偶 z Twittera i innych platform spo艂eczno艣ciowych.

Zainwestuj w reklam臋 p艂atn膮 Facebook Ads do promocji fanpagea

Mamy nadziej臋, 偶e to wst臋pne dzia艂anie marketingowe przyniesie pewne polubienia i zaanga偶owanie, ale potrzebujesz wi臋kszego nacisku, aby radykalnie rozwin膮膰 stron臋. Je艣li tworzysz stron臋 o znanej nazwie lub du偶ej marce, mo偶esz poszuka膰 nieoficjalnych stron, kt贸re ju偶 istniej膮. Facebook sugeruje, 偶e mo偶e pom贸c ci po艂膮czy膰 te strony z oficjaln膮 stron膮, kt贸ra pomo偶e ci 艂atwo zdoby膰 godn膮 rzesz臋 fan贸w.

Wa偶ne jest, aby zainwestowa膰 w kampani臋 marketingow膮, aby pokaza膰 zawarto艣膰 strony. Zrobisz to najlepiej, korzystaj膮c z reklam na Facebooku. Nie powiniene艣 zbytnio przejmowa膰 si臋 faktyczn膮 liczb膮 polubie艅 strony, poniewa偶 mo偶na to teraz uzna膰 za zb臋dn膮 liczb臋 z uwzgl臋dnieniem najnowszych zmian algorytmu Facebooka.

Wykonanie tych krok贸w niekoniecznie oznacza, 偶e 鈥嬧媜si膮gniesz ogromn膮 liczb臋 fan贸w z dnia na dzie艅, ale z pewno艣ci膮 pomo偶e ci szybciej osi膮gn膮膰 sukces i prowadzenie fanpagea b臋dzie skuteczne.

Jak skutecznie zdobywa膰 polubienia na fanpageu Facebooka?

Je艣li masz stron臋 firmow膮 na Facebooku z du偶膮 ilo艣ci膮 tre艣ci, obraz贸w i innych medi贸w, zacznij od zaproszenia znajomych. Zapro艣 wsp贸艂pracownik贸w, starych koleg贸w, a nawet znajomych z Facebooka, aby zacz臋li Ci臋 艣ledzi膰. Nast臋pnie b臋dziesz pod膮偶a艂 za liderami w swojej dziedzinie. Po prostu wyszukuj tematy w swojej bran偶y i wybierz 鈥濴udzie鈥, aby zobaczy膰, kto jest liderami i ekspertami. Nie wahaj si臋 z kim chcesz polubi膰 swoj膮 stron臋. Wysy艂aj zaproszenia z Facebooka do ka偶dego my艣l膮cego lidera w swojej dziedzinie. Jest wi臋cej ni偶 prawdopodobne, 偶e dostaniesz odpowiedni膮 kwot臋, aby za tob膮 pod膮偶a膰.

social media i facebook jako strategia digital marketingu

Gdy zaczniesz dodawa膰 lider贸w bran偶y, inni zaczn膮 艣ledzi膰, za kim pod膮偶aj膮. W ten spos贸b zaczniesz budowa膰 swoj膮 publiczno艣膰. Postaraj si臋 ustali膰 cele z liczb膮 nowych obserwuj膮cych, kt贸rych chcesz uzyska膰 w pierwszym tygodniu, pierwszym miesi膮cu i pierwszym kwartale. Wyznacz cele i trzymaj si臋 ich. Je艣li nadal b臋dziesz publikowa膰 艣wietne tre艣ci, liczba odbiorc贸w wzro艣nie.

Aktywnie anga偶uj odbiorc贸w

Czy wiesz, 偶e oko艂o 89% komunikat贸w spo艂eczno艣ciowych do marek jest ignorowanych? Co wi臋cej, co trzecia osoba powiedzia艂a, 偶e 鈥嬧媝贸jdzie do konkurenta, je艣li nie otrzyma odpowiedzi od Twojej marki w mediach spo艂eczno艣ciowych.

To mo偶e by膰 trudna pigu艂ka do prze艂kni臋cia dla niekt贸rych marek, ale potrzeba zaanga偶owania jest prawdziwa. Musisz by膰 obecny w mediach spo艂eczno艣ciowych i chcie膰 si臋 zaanga偶owa膰. Nie oznacza to, 偶e musisz odpowiedzie膰 na ka偶de pytanie opublikowane na osi czasu.

Ale trzeba przesia膰 odpowiedzi i dowiedzie膰 si臋, kiedy wa偶ne jest zaanga偶owanie odbiorc贸w.

Nie pozw贸l, aby wa偶ne wiadomo艣ci prze艣lizgn臋艂y si臋 obok Ciebie i grozi utrat膮 dzia艂alno艣ci. Aktywnie anga偶uj odbiorc贸w, nawet je艣li do Ciebie nie docieraj膮. Po uruchomieniu strony biznesowej na Facebooku przez kilka tygodni mo偶e by膰 cicho. Mo偶esz jednak zrobi膰 wi臋cej, aby znale藕膰 ludzi m贸wi膮cych o Twojej marce lub bran偶y.

We藕 udzia艂 w dyskusjach i b膮d藕 aktywny w swojej bran偶y. Klienci zobacz膮 i uszanuj膮 ten wysi艂ek Twojej marki.

Zaplanuj swoje tre艣ci na Facebooku

Jak wspomnieli艣my wcze艣niej, musisz zaplanowa膰 swoje pocz膮tkowe posty na Facebooku, aby zach臋ci膰 ludzi do zaanga偶owania si臋 w stron臋 Twojej firmy. Pusty profil w mediach spo艂eczno艣ciowych jest smutny i natychmiast odsunie nowych u偶ytkownik贸w od Twojej strony na Facebooku.

panel administracyjny fanpage facebook

Ale musisz wykroczy膰 poza pocz膮tkowe trzy do pi臋ciu element贸w i zacz膮膰 planowa膰 tre艣ci na kilka tygodni i miesi臋cy. Zacznij wcze艣nie budowa膰 pomys艂y dotycz膮ce tre艣ci, aby mie膰 mn贸stwo post贸w na przysz艂o艣膰. Aby rozpocz膮膰, spr贸buj opublikowa膰 tre艣膰, tak膮 jak:

Konkursy na Facebooku: Konkursy to 艣wietny spos贸b, aby pom贸c od samego pocz膮tku budowa膰 grono odbiorc贸w i zdoby膰 mark臋. Unikaj jednak rozdawania produkt贸w lub us艂ug, kt贸re nie maj膮 nic wsp贸lnego z Twoj膮 bran偶膮. W przeciwnym razie b臋dziesz mie膰 du偶o natychmiastowego zaanga偶owania, ale nic, co trwa.

Aktualizacje wideo: dzi臋ki filmowi wideo na Facebooku dajesz klientom odwiedzaj膮cym Twoj膮 witryn臋 bardzo atrakcyjn膮 wizualnie zawarto艣膰 do odkrycia. Nawet je艣li nie masz silnego zespo艂u wideo w swojej firmie, mo偶esz wykona膰 kilka prostych krok贸w, aby udost臋pni膰 odbiorcom tre艣ci wideo z medi贸w spo艂eczno艣ciowych.

Tre艣ci generowane przez u偶ytkownik贸w:聽Popro艣 u偶ytkownik贸w o podanie tre艣ci, kt贸re ich zdaniem idealnie pasuj膮 do Twojej strony. Nie tylko przyci膮gasz ich odbiorc贸w do swojej strony, ale tak偶e budujesz zaufanie i wp艂ywasz na relacje z innymi.

Posty na Facebooku ze zdj臋ciami: Badanie przeprowadzone przez eMarketer wykaza艂o, 偶e posty na Facebooku z towarzysz膮cym im obrazem zwi臋kszaj膮 zaanga偶owanie o 75% w por贸wnaniu ze standardowymi postami tekstowymi. Kana艂y na Facebooku s膮 za艣miecone grafik膮, wi臋c upewnij si臋, 偶e Twoje posty wyr贸偶niaj膮 si臋 spo艣r贸d innych.

Analizuj statystki swoje fanpage na Facebooku

Po pe艂nym skonfigurowaniu strony biznesowej na Facebooku i utworzeniu anga偶uj膮cych tre艣ci mo偶esz zastanawia膰 si臋, jak op艂aca艂y si臋 twoje wysi艂ki. Korzystaj膮c z narz臋dzi analitycznych Facebooka , mo偶esz mierzy膰 skuteczno艣膰 swoich tre艣ci, zaanga偶owanie i liczb臋 obserwuj膮cych zdobytych w godzinach nadliczbowych. Pomiar Facebooka ma kluczowe znaczenie dla zrozumienia, co dzia艂a, a co nie. To nie jest tak proste, jak zobaczenie 10 kolejnych polubie艅 w po艣cie ni偶 inne tre艣ci. Zamiast tego musisz zag艂臋bi膰 si臋 w analityk臋 na Facebooku.

Chocia偶 jest to tylko przyk艂ad wska藕nik贸w, kt贸re pomog膮 Ci w skutecznym prowadzeniu Fanpagea na Facebooku, posiadanie tych danych pozwala zmieni膰 konfiguracj臋 i struktur臋 strategii marketingowej Facebooka. Wszystko zaczyna si臋 od udanej strony firmowej na Facebooku, a analiza umo偶liwiaj膮ca podejmowanie decyzji mo偶e pom贸c Ci zwi臋kszy膰 wysi艂ki.

Skontaktuj si臋 z聽Agencj膮 Marketingow膮 OzonMedia z Wroc艂awia聽je偶eli interesuje Ci臋 skuteczne prowadzenie fanpage. Zesp贸艂 OzonMedia sk艂ada si臋 z do艣wiadczonych specialist贸w w zakresie Social Media, kt贸rzy mog膮 pom贸c w stworzeniu konta firmowego na Facebooku i jego promocji. Nasza agencja marketingowa pomaga wielu firmom i jest gotowa zrobi膰 to samo dla Ciebie.

Skontaktuj si臋 z nami, aby um贸wi膰 si臋 na konsultacj臋 i dowiedzie膰 si臋, w jaki spos贸b nasze us艂ugi SEO i聽us艂ugi projektowania stron internetowych聽mog膮 pom贸c Ci si臋 rozwija膰!

 

Agencja Marketingowa Wroc艂aw - OzonMedia logo

B膮d藕 na bie偶膮co

B膮d藕 z nami na bie偶膮co i po艂膮cz si臋 z naszymi kana艂ami w social media.

Skontaktuj si臋 z nami

Wy艣lij nam wiadomo艣膰, aby dowiedzie膰 si臋 wi臋cej o tym, jak mo偶emy Ci pom贸c przy Twoim projekcie.

Najcz臋艣ciej polecane artyku艂y

Czym jest digital marketing?

Czym jest digital marketing?

Marketing cyfrowy obejmuje wszystkie dzia艂ania marketingowe promuj膮ce Tw贸j produkt lub mark臋 za pomoc膮 urz膮dze艅 elektronicznych lub Internetu. Wykorzystuje taktyki marketingu online, takie jak marketing w wyszukiwarkach, marketing e-mailowy, marketing w mediach spo艂eczno艣ciowych i marketing mobilny, aby dotrze膰 do obecnych i potencjalnych klient贸w…

Jak zrobi膰 skuteczn膮 stron臋 internetow膮?

Jak zrobi膰 skuteczn膮 stron臋 internetow膮?

Badania pokazuj膮, 偶e odwiedzaj膮cy sp臋dzaj膮 艣rednio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, 偶e masz tylko kilka cennych chwil, aby przekaza膰, kim jeste艣, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jeste艣 najlepszym wyborem. Upewnij si臋, 偶e rozumiesz nast臋puj膮ce jedena艣cie zasadniczych element贸w ka偶dej udanej witryny…

Czym jest marketing lokalny?

Czym jest marketing lokalny?

Lokalne pozycjonowanie to strategiczny spos贸b na promocj臋 firmy w Internecie. Lokalna optymalizacja wyszukiwarek pomaga firmom promowa膰 produkty i us艂ugi w艣r贸d klient贸w lokalnych podczas ich wyszukiwania. Ka偶dego dnia miliony potencjalnych klient贸w przeprowadzaj膮 wyszukiwania w celu znalezienia pobliskich firm, kt贸rych us艂ug potrzebuj膮…

Strona internetowa przyjazna SEO – jak to zrobi膰?

Strona internetowa przyjazna SEO – jak to zrobi膰?

Niezale偶nie od tego, czy jeste艣 agencj膮, sprzedawc膮 wewn臋trznym czy przedsi臋biorc膮 we w艂asnej firmie, wiesz, jak wa偶na jest Twoja witryna dla sukcesu Twojej firmy. Niestety niekt贸re firmy inwestuj膮 w swoje witryny dziesi膮tki godzin i tysi膮ce z艂otych, nie zastanawiaj膮c si臋, w jaki spos贸b przyci膮gn膮 odwiedzaj膮cych i wygeneruj膮 potencjalnych klient贸w…

System CMS i jakie s膮 jego rodzaje?

System CMS i jakie s膮 jego rodzaje?

CMS mo偶e r贸wnie偶 zapewnia膰 narz臋dzia do marketingu bezpo艣redniego. Marketing jeden na jeden to zdolno艣膰 witryny do dostosowania jej tre艣ci i reklamy do specyficznych cech u偶ytkownika z wykorzystaniem informacji dostarczonych przez u偶ytkownika lub zebranych przez witryn臋 鈥 na przyk艂ad wzorca sekwencji stron konkretnego u偶ytkownika. Na przyk艂ad, je艣li u偶ytkownik odwiedzi wyszukiwark臋 i wyszuka aparat cyfrowy, banery reklamowe przedstawiaj膮 firmy sprzedaj膮ce aparaty cyfrowe zamiast firm sprzedaj膮cych produkty ogrodowe…

Kiedy nale偶y przeprojektowa膰 stron臋 internetow膮?

Kiedy nale偶y przeprojektowa膰 stron臋 internetow膮?

Wtryna Twojej firmy jest obliczem Twojej marki online. Musi nie tylko zapewnia膰 silne i korzystne pierwsze wra偶enie, ale tak偶e uwzgl臋dnia膰 i anga偶owa膰 ka偶d膮 z twoich unikalnych grup u偶ytkownik贸w. Po艂膮czenie szybko zmieniaj膮cej si臋 technologii, estetyki projektu i preferencji u偶ytkownika oznacza, 偶e 鈥嬧媙awet strony internetowe, kt贸re by艂y w czo艂贸wce kilka lat temu, mog膮 szybko sta膰 si臋 przestarza艂e…

Najcz臋stsze b艂臋dy w projektowaniu stron internetowych.

Najcz臋stsze b艂臋dy w projektowaniu stron internetowych.

Temat projektowania poprawnych i skutecznych stron internetowych jest tematem bardzo szerokim. Twoja witryna internetowa mo偶e pom贸c lub zaszkodzi膰 firmie i jej rozwojowi. Wielu w艂a艣cicieli ma艂ych firm pr贸buje zaoszcz臋dzi膰 pieni膮dze projektuj膮c w艂asne strony internetowe, ale nawet ci z najlepszymi intencjami maj膮 sk艂onno艣膰 do pope艂niania kilku b艂臋d贸w w projektowaniu stron internetowych…

Jak zwi臋kszy膰 widoczno艣膰 online firmy w internecie?

Jak zwi臋kszy膰 widoczno艣膰 online firmy w internecie?

Dla nowych lub uznanych firm marketing internetowy to ogromna szansa na rozw贸j marki i finans贸w. Nauczenie si臋, jak poprawi膰 swoj膮 widoczno艣膰 w Internecie, przeniesie Twoj膮 firm臋 na nowy poziom, ale mo偶e wydawa膰 si臋 zniech臋caj膮ce bez odpowiednich wskaz贸wek…

Dlaczego WordPress to najlepszy CMS dla twojej strony internetowej?

Dlaczego WordPress to najlepszy CMS dla twojej strony internetowej?

WordPress to internetowy i bezp艂atny system zarz膮dzania tre艣ci膮 typu open source (CMS) opracowany przy u偶yciu platformy PHP i MySQL. Kt贸ry jest obecnie naj艂atwiejszym i najbardziej wiarygodnym systemem do blogowania i zarz膮dzania tre艣ci膮 stron internetowych (CMS). Umo偶liwia wysoce konwertowalny interfejs u偶ytkownika…

PHP – najcz臋艣ciej u偶ywany j臋zyk projektowania stron internetowych.

PHP – najcz臋艣ciej u偶ywany j臋zyk projektowania stron internetowych.

PHP jest jedn膮 z zaufanych i akceptowanych na ca艂ym 艣wiecie technologii do tworzenia stron internetowych, kiedy my艣li si臋 o stworzeniu czego艣, co b臋dzie dynamicznie technicznie z tego powodu, jest u偶ywane przez prawie ka偶d膮 firm臋 zajmuj膮c膮 si臋 projektowaniem i tworzeniem stron internetowych . PHP jako technologia jest 艂atwa w u偶yciu, dzi臋ki czemu mo偶na szybko si臋 rozwija膰. Oprogramowanie opracowane w PHP b臋dzie szybkie i wyj膮tkowo…

Jak zmniejszy膰 czas wczytywania strony internetowej?

Jak zmniejszy膰 czas wczytywania strony internetowej?

Wszyscy uwielbiamy witryny 艂adowane szybciej, podobnie jak wyszukiwarka Google uwielbia te witryny, kt贸re 艂aduj膮 si臋 szybciej. Z oczywistych powod贸w. Dlatego dzisiaj om贸wimy szczeg贸艂owo, jak przyspieszy膰 stron臋 internetow膮, aby zwi臋kszy膰 ranking SERP…

Dobre praktyki projektowania nowoczesnej strony internetowej.

Dobre praktyki projektowania nowoczesnej strony internetowej.

Strona internetowa promuje Tw贸j biznes 24×7, nawet ty 艣pisz i nie mo偶na tego usprawiedliwi膰 w tym konkurencyjnym 艣rodowisku biznesowym, w kt贸rym tysi膮ce konkurent贸w r贸wnie偶 chc膮 by膰 najbardziej efektywni w swoich w艂asnych witrynach biznesowych…

Zobacz najnowsze realizacje

Prezentujemy przyk艂adowe realizacje stron internetowych jakie oferujemy w ramach us艂ugi tworzenia stron WWW. Realizujemy projekty stron internetowych dedykowanych ka偶dej bran偶y. Sprawd藕 nasz膮 ofert臋 i skontaktuj si臋 z nami, doradzimy Ci jak wybra膰 odpowiedni projekt strony WWW.