Nie jest...
OUTBOUND MARKETING
Jak zdobyć więcej obserwujących na twiterze?
Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…
6 powodów dla których Twoja firma powinna korzystać z Google My Business
Nie jest tajemnicą, że pierwszym miejscem, w którym klienci szukają swoich ulubionych produktów jest internet. Proste wyszukiwanie w Google dostarcza im wszystkich szczegółów na temat poszukiwanego produktu. Od najlepszych marek oferujących ten produkt po najnowszą...
Jak zdobyć więcej obserwujących na twiterze?
Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…
Jak znaleźć nowych klientów w internecie?
Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…
Prowadzenie fanpage – jak skutecznie to robić na Facebooku?
Zastanawiasz się jak założyć konto firmowe na Facebooku? A może zastanawiasz się czy warto to zrobić i jakie korzyści może przynieść to Twojej firmie i jak skutecznie prowadzić Fanpage na Facebooku? Nie marnuj więcej czasu! Obecność Twojej firmy i posiadanie firmowego konta fanpage na Facebooku to konieczność. Facebook to sieć społecznościowa, która stała się jednym z podstawowych kanałów marketingowych Twojej marki…
Czym jest digital marketing?
Marketing cyfrowy obejmuje wszystkie działania marketingowe promujące Twój produkt lub markę za pomocą urządzeń elektronicznych lub Internetu. Wykorzystuje taktyki marketingu online, takie jak marketing w wyszukiwarkach, marketing e-mailowy, marketing w mediach społecznościowych i marketing mobilny, aby dotrzeć do obecnych i potencjalnych klientów…
Czym jest marketing lokalny?
Lokalne pozycjonowanie to strategiczny sposób na promocję firmy w Internecie. Lokalna optymalizacja wyszukiwarek pomaga firmom promować produkty i usługi wśród klientów lokalnych podczas ich wyszukiwania. Każdego dnia miliony potencjalnych klientów przeprowadzają wyszukiwania w celu znalezienia pobliskich firm, których usług potrzebują…