Jak zdoby膰 wi臋cej obserwuj膮cych na twiterze?

INBOUND MARKETING, MARKETING INTERNETOWY, OUTBOUND MARKETING, SEM, SOCIAL MEDIA

Media spo艂eczno艣ciowe to 艣wietny spos贸b na dotarcie do potencjalnych klient贸w Twojej firmy. Jednak zbudowanie du偶ej liczby odbiorc贸w na Twitterze nie jest 艂atwym zadaniem, zw艂aszcza je艣li chodzi o wyr贸偶nienie si臋 na tle konkurencji.

Je艣li jednak nauczysz si臋 strategii, kt贸re mog膮 pom贸c zwi臋kszy膰 Twoj膮 warto艣膰 na tej platformie, nadal mo偶esz by膰 w stanie dotrze膰 do interesuj膮cych odbiorc贸w i przekaza膰 informacje o swojej firmie wi臋kszej liczbie os贸b.

W tym artykule eksperci ds. Zarz膮dzania mediami spo艂eczno艣ciowymi z agencji OzonMedia oferuj膮 kilka wskaz贸wek, kt贸re mog膮 pom贸c w zdobyciu wi臋kszej liczby obserwuj膮cych na Twitterze i zwi臋kszeniu widoczno艣ci w Internecie.

UDOSKONAL SWOJE BIOGRAFIE, ABY PRZYCI膭GN膭膯 NOWYCH OBSERWUJ膭CYCH

Biografia Twittera jest jedn膮 z pierwszych rzeczy, na kt贸re patrz膮 u偶ytkownicy tej sieci spo艂eczno艣ciowej, gdy odwiedzaj膮 profil firmy. Dlatego musisz sprawi膰, by Tw贸j by艂 atrakcyjny!

Na pierwszy rzut oka Twoja biografia powinna powiedzie膰 u偶ytkownikowi, kim jeste艣. Oznacza to, 偶e musisz dok艂adnie przemy艣le膰, co Twoi docelowi odbiorcy chc膮 us艂ysze膰. Oto kilka wskaz贸wek, jak napisa膰 dobr膮 biografi臋:

– Podziel si臋 tym, co robisz, swoimi warto艣ciami korporacyjnymi i za czym si臋 opowiadasz
– U偶yj odpowiednich hashtag贸w w swoim opisie, aby Tw贸j profil pojawi艂 si臋 podczas wyszukiwania
– Uwzgl臋dnij s艂owa kluczowe, aby przyci膮gn膮膰 docelowych odbiorc贸w
– Dodaj 艂膮cze do swojej witryny firmowej
– Wpisz lokalizacj臋 swojej firmy, aby przyci膮gn膮膰 lokalnych klient贸w

TWEETUJ CZ臉STO, ALE M膭DRZE!

Ka偶da firma, kt贸ra chce zwi臋kszy膰 liczb臋 obserwuj膮cych na Twitterze, musi cz臋sto publikowa膰 posty w sieci spo艂eczno艣ciowej. Podobnie jak wszystkie sieci spo艂eczno艣ciowe, Twitter u偶ywa algorytm贸w do okre艣lania widoczno艣ci kont i ich post贸w. Dlatego konieczne jest regularne tweetowanie, aby zachowa膰 aktualno艣膰 w algorytmie.

W zwi膮zku z tym najlepiej poprawi膰 swoj膮 widoczno艣膰, wdra偶aj膮c nast臋puj膮ce praktyki w strategii zarz膮dzania mediami spo艂eczno艣ciowymi.

PUBLIKUJ NA TWITTERZE O PORACH DNIA, KIEDY TWOI DOCELOWI ODBIORCY S膭 NAJBARDZIEJ AKTYWNI

Cz臋ste publikowanie tre艣ci jest wa偶ne, ale nie tylko w dowolnym momencie! Je艣li chcesz mie膰 pewno艣膰, 偶e Twoje tweety s膮 przegl膮dane i generuj膮 interakcje, musisz okre艣li膰 pory dnia, w kt贸rych docelowi odbiorcy s膮 najbardziej aktywni.

Og贸lnie rzecz bior膮c, u偶ytkownicy Twittera cz臋艣ciej odwiedzaj膮 swoj膮 stron臋 g艂贸wn膮 w ci膮gu tygodnia, a wtorek i 艣roda to najlepsze dni na tweetowanie. Ponadto najcz臋艣ciej odwiedzaj膮 platform臋 oko艂o godziny 9 rano, cz臋sto w celu uzyskania naj艣wie偶szych wiadomo艣ci przed rozpocz臋ciem dnia. I odwrotnie, sobota to dzie艅, w kt贸rym wska藕nik zaanga偶owania jest najni偶szy na Twitterze.

Jednak w zale偶no艣ci od bran偶y, docelowi odbiorcy mog膮 mie膰 r贸偶ne godziny aktywno艣ci. Aby dotrze膰 do jak najwi臋kszej liczby u偶ytkownik贸w, wa偶ne jest zatem, aby dok艂adnie przeanalizowa膰, kt贸re godziny post贸w b臋d膮 dla Ciebie najbardziej op艂acalne pod wzgl臋dem interakcji. Mo偶esz to zrobi膰 za pomoc膮 narz臋dzi, takich jak Twitter Analytics, kt贸re zapewniaj膮 dost臋p do wielu statystyk dotycz膮cych Twojego konta.

ZAPLANUJ SWOJE TWEETY I UNIKAJ TWEET脫W W SERIACH

W艂a艣ciwe planowanie tweet贸w i opracowanie strategii tre艣ci w mediach spo艂eczno艣ciowych mo偶e r贸wnie偶 pom贸c w zwi臋kszeniu liczby obserwuj膮cych na Twitterze.

Badanie przeprowadzone przez naukowc贸w w Korei Po艂udniowej wykaza艂o, 偶e g艂贸wn膮 przyczyn膮 rezygnacji z subskrypcji na Twitterze jest zbyt cz臋ste wysy艂anie post贸w w kr贸tkim czasie, niezale偶nie od tematyki post贸w. Respondenci w tym badaniu wskazywali, 偶e byli przyt艂oczeni zbyt cz臋stym publikowaniem relacji w kr贸tkim czasie.

Dzi臋ki dobremu planowaniu tweet贸w mo偶esz 艂atwo unikn膮膰 utraty obserwuj膮cych.

marketing w mediach spo艂eczno艣ciowych

PUBLIKUJ ATRAKCYJNE TRE艢CI WIZUALNE DLA SWOICH POTENCJALNYCH OBSERWUJ膭CYCH

Tre艣ci wizualne s膮 bardzo dobre dla Twojej widoczno艣ci na Twitterze. Dodanie elementu wizualnego zach臋ca u偶ytkownika do pozostawania przy tweecie, co z kolei zwi臋ksza interakcj臋 i udost臋pnianie. Wed艂ug Buffera, posty na Twitterze z obrazem otrzymuj膮 o 150% wi臋cej udost臋pnie艅 ni偶 te bez.

Dlatego firmy powinny dodawa膰 tre艣ci wizualne do swoich tweet贸w. Na przyk艂ad mo偶esz wybra膰 kolorowy obraz, kt贸ry przyci膮ga wzrok. Mo偶esz tak偶e u偶y膰 GIF-贸w, aby doda膰 zabawny akcent do swoich publikacji. Ponadto infografiki s膮 udost臋pniane trzy razy cz臋艣ciej ni偶 jakiekolwiek inne tre艣ci wizualne na Twitterze. Kr贸tko m贸wi膮c, je艣li masz informacje lub statystyki do udost臋pnienia, pami臋taj, aby przedstawi膰 je w tym formacie!

INTERAKCJA I BUDOWANIE RELACJI Z U呕YTKOWNIKAMI TWITTERA

Chocia偶 zaleca si臋 opracowanie dobrej strategii zarz膮dzania sieciami spo艂eczno艣ciowymi i planowania post贸w, nadal wa偶ne jest, aby Tw贸j firmowy profil na Twitterze dawa艂 wra偶enie, 偶e jest zarz膮dzany przez ludzi, a nie roboty.

W tym sensie po艣wi臋膰 troch臋 czasu na swoj膮 strategi臋 dotycz膮c膮 tre艣ci, aby dowiedzie膰 si臋, co 鈥濼wittersphere鈥 m贸wi o Twoich produktach i us艂ugach oraz przeczytaj odpowiedzi na swoje publikacje. Je艣li chcesz zatrzyma膰 odbiorc贸w, ale tak偶e dotrze膰 do nowych obserwuj膮cych, osoby, kt贸re pisz膮 o tobie, musz膮 czu膰, 偶e cenisz ich opinie.

Regularnie wchod藕 w interakcj臋 z u偶ytkownikami Twittera, u偶ywaj膮c wzmianek (@), hashtag贸w (#) i udost臋pniaj膮c tweety od swoich obserwuj膮cych. To poka偶e Twoim nowym obserwuj膮cym, 偶e rzeczywi艣cie nie jeste艣 robotem i zwr贸cisz bardziej pozytywn膮 uwag臋 na sw贸j biznes.

OPOWIEDZ SWOJ膭 HISTORI臉 OBSERWATOROM NA TWITTERZE

W tym samym duchu mo偶esz pokaza膰 osobowo艣膰 swojej marki, publikuj膮c tre艣ci ujawniaj膮ce poufne informacje o Twojej organizacji. Dzielenie si臋 zabawnymi szczeg贸艂ami na temat Twojej firmy i jej historii na Twitterze pomaga stworzy膰 g艂臋bsz膮 wi臋藕 z u偶ytkownikami, kt贸rzy uznaj膮 j膮 za bardziej ludzk膮.

Robi膮c to, nie b贸j si臋 u偶y膰 bardziej potocznego tonu. Nie musisz te偶 systematycznie publikowa膰 powa偶nych, zwi膮zanych z prac膮 tre艣ci. B膮d藕 uczciwy i poka偶 bardziej ludzk膮 stron臋 swojej firmy, poniewa偶 przejrzysto艣膰 jest wysoko ceniona przez konsument贸w. Mo偶esz na przyk艂ad podzieli膰 si臋 wiadomo艣ciami biurowymi lub przedstawi膰 nowych pracownik贸w swoim obserwatorom. To poka偶e Twoim obserwuj膮cym, 偶e Twoja firma jest ludzka i zale偶y Ci na pracownikach!

OZONMEDIA MO呕E POM脫C CI WYR脫呕NI膯 SI臉 W MEDIACH SPO艁ECZNO艢CIOWYCH

Podsumowuj膮c, je艣li chcesz mie膰 wi臋cej obserwuj膮cych na Twitterze, musisz zawrze膰 jak najwi臋cej szczeg贸艂贸w w swojej biografii, aby szybko poinformowa膰 u偶ytkownik贸w o swojej firmie. Ponadto musisz opracowa膰 dobr膮 strategi臋 dotycz膮c膮 tre艣ci, aby publikowa膰 regularnie i w godzinach szczytu. Nie zapomnij do艂膮czy膰 do swoich publikacji wizualizacji i spersonalizowa膰 je, aby pokaza膰 u偶ytkownikom ludzk膮 stron臋 Twojej firmy.

 

Skontaktuj si臋 z聽Agencj膮 Marketingow膮 OzonMedia z Wroc艂awia聽je偶eli interesuje Ci臋 skuteczne prowadzenie fanpage. Zesp贸艂OzonMediask艂ada si臋 z do艣wiadczonych specialist贸w w zakresie Social Media, kt贸rzy mog膮 pom贸c w stworzeniu konta firmowego na Facebooku i jego promocji. Nasza agencja marketingowa pomaga wielu firmom i jest gotowa zrobi膰 to samo dla Ciebie.

Skontaktuj si臋 z nami, aby um贸wi膰 si臋 na konsultacj臋 i dowiedzie膰 si臋, w jaki spos贸b nasze us艂ugi SEO i聽us艂ugi projektowania stron internetowych聽mog膮 pom贸c Ci si臋 rozwija膰!

Agencja Marketingowa Wroc艂aw - OzonMedia logo

B膮d藕 na bie偶膮co

B膮d藕 z nami na bie偶膮co i po艂膮cz si臋 z naszymi kana艂ami w social media.

Skontaktuj si臋 z nami

Wy艣lij nam wiadomo艣膰, aby dowiedzie膰 si臋 wi臋cej o tym, jak mo偶emy Ci pom贸c przy Twoim projekcie.

Najcz臋艣ciej polecane artyku艂y

Joomla czy WordPress? Jaki CMS wybra膰?

Joomla czy WordPress? Jaki CMS wybra膰?

Wyb贸r systemu zarz膮dzania tre艣ci膮 (CMS) jest wa偶n膮 decyzj膮, kt贸ra mo偶e mie膰 ogromne konsekwencje dla Twojej strony internetowej. Istnieje wiele dost臋pnych, ka偶dy z w艂asnymi zaletami i wadami, i fanatycznych fan贸w ci膮gn膮c za ich wybranej platformy. Maj膮c na to na to,...

4 sposoby na uzyskanie przyjaznej witryny dla u偶ytkownika

4 sposoby na uzyskanie przyjaznej witryny dla u偶ytkownika

Przyznajmy to, 偶e cyfryzacja mia艂a najwi臋kszy wp艂yw na 艣wiat marketingu. Zmieni艂o to krajobraz marketingowy i uczyni艂 go bardziej konkurencyjnym. Aby przewy偶sza膰, konkurowa膰 i osi膮ga膰 sukcesy, firmy szukaj膮 mo偶liwo艣ci i perspektyw zwi臋kszenia swoich przychod贸w. Te...

5 powod贸w dla kt贸rych Twoja strona internetowa nie jest przyjazna dla u偶ytkownika

5 powod贸w dla kt贸rych Twoja strona internetowa nie jest przyjazna dla u偶ytkownika

Badania pokazuj膮, 偶e odwiedzaj膮cy sp臋dzaj膮 艣rednio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, 偶e masz tylko kilka cennych chwil, aby przekaza膰, kim jeste艣, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jeste艣 najlepszym wyborem. Upewnij si臋, 偶e rozumiesz nast臋puj膮ce jedena艣cie zasadniczych element贸w ka偶dej udanej witryny…

Zobacz najnowsze realizacje

Prezentujemy przyk艂adowe realizacje stron internetowych jakie oferujemy w ramach us艂ugi tworzenia stron WWW. Realizujemy projekty stron internetowych dedykowanych ka偶dej bran偶y. Sprawd藕 nasz膮 ofert臋 i skontaktuj si臋 z nami, doradzimy Ci jak wybra膰 odpowiedni projekt strony WWW.