Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…
SOCIAL MEDIA
Prowadzenie fanpage – jak skutecznie to robić na Facebooku?
Zastanawiasz się jak założyć konto firmowe na Facebooku? A może zastanawiasz się czy warto to zrobić i jakie korzyści może przynieść to Twojej firmie i jak skutecznie prowadzić Fanpage na Facebooku? Nie marnuj więcej czasu! Obecność Twojej firmy i posiadanie firmowego konta fanpage na Facebooku to konieczność. Facebook to sieć społecznościowa, która stała się jednym z podstawowych kanałów marketingowych Twojej marki…
Jak zdobyć więcej obserwujących na twiterze?
Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…
Prowadzenie fanpage – jak skutecznie to robić na Facebooku?
Zastanawiasz się jak założyć konto firmowe na Facebooku? A może zastanawiasz się czy warto to zrobić i jakie korzyści może przynieść to Twojej firmie i jak skutecznie prowadzić Fanpage na Facebooku? Nie marnuj więcej czasu! Obecność Twojej firmy i posiadanie firmowego konta fanpage na Facebooku to konieczność. Facebook to sieć społecznościowa, która stała się jednym z podstawowych kanałów marketingowych Twojej marki…
Czym jest digital marketing?
Marketing cyfrowy obejmuje wszystkie działania marketingowe promujące Twój produkt lub markę za pomocą urządzeń elektronicznych lub Internetu. Wykorzystuje taktyki marketingu online, takie jak marketing w wyszukiwarkach, marketing e-mailowy, marketing w mediach społecznościowych i marketing mobilny, aby dotrzeć do obecnych i potencjalnych klientów…
5 kluczowych wskazówek na udany post na Facebooku.
W 2018 r.Facebook ogłosił „przesunięcie rankingu, aby News Feed bardziej dotyczył nawiązywania kontaktów z ludźmi, a mniej konsumpcji mediów w izolacji”. Chociaż ruch ten miał przynieść korzyści użytkownikom Facebooka, niektóre firmy zostały pozostawione na lodzie, widząc gigantyczne spadki w liczbie fanów, którzy widzieli ich posty…