4 sposoby na uzyskanie przyjaznej witryny dla użytkownika

INBOUND MARKETING, MARKETING INTERNETOWY, OPTYMALIZACJA STRON, USER EXPERIENCE, WEB DESIGN

Przyznajmy to, że cyfryzacja miała największy wpływ na świat marketingu. Zmieniło to krajobraz marketingowy i uczynił go bardziej konkurencyjnym. Aby przewyższać, konkurować i osiągać sukcesy, firmy szukają możliwości i perspektyw zwiększenia swoich przychodów.

Te nieustannie zmieniające się trendy cyfrowe sprawiły, że wiele firm stało się przestarzałych, a inne sprawiły, że królowały. Jednym z trendów cyfrowych, który pozostał niezmieniony, była potężna witryna internetowa. W dzisiejszym świecie marketingu Twoja witryna służy jako sprzedawca 24/7, który może generować ogromne zyski dla Twojej firmy. Biorąc pod uwagę jej potencjał, Twoja witryna powinna być centralnym elementem strategii marketingowej i najcenniejszym zasobem.

Nie ma wątpliwości, że większość firm posiada witrynę internetową, ale niewiele z nich osiąga oczekiwane przychody ze swoich witryn. Takie firmy nie zapewniają przyjemnej i bezproblemowej obsługi swoim użytkownikom. Większość użytkowników przenosi się do innych witryn w ciągu kilku sekund po surfowaniu po tych witrynach.

 

strony internetowe

Przyjazne dla użytkownika doświadczenie to połączenie atrakcyjnej estetyki, wciągającej grafiki, łatwej nawigacji i szybkiego czasu ładowania. Kiedy strona internetowa oferuje wszystkie te aspekty, zachęca użytkowników do powrotu w celu płynnego, przyjaznego dla użytkownika doświadczenia. Witryna przyjazna dla użytkownika ma na celu zapewnienie lepszej dostępności i zachęca użytkowników do poświęcania większej ilości czasu na skanowanie treści. Im więcej czasu spędzają użytkownicy, tym lepsza widoczność. Ale jak stworzyć stronę internetową, która zwiększy Twoją widoczność?

Poniżej omówiliśmy kilka wskazówek, które pomogą Ci stworzyć przyjazną dla użytkownika stronę internetową.

PROSTY SCHEMAT NAWIGACJI

Nawigacja jest potencjalnie najbardziej krytycznym aspektem Twojej witryny. Użytkownicy muszą mieć możliwość natychmiastowego znalezienia informacji. Powinny płynnie przechodzić z jednej strony na drugą. Jeśli odwiedzający muszą szukać linków i przycisków, aby dotrzeć do żądanych informacji, rozważ przebudowę witryny.

Poszukaj typowych błędów nawigacyjnych na swoich stronach internetowych. Upewnij się, że odwiedzający mogą bez wysiłku znaleźć funkcje nawigacyjne. Pokaż paski menu i usuń z nich mylący akronim. Usuń wiele warstw z menu nawigacyjnego. Użytkownicy nie zachęcają do przechodzenia przez wiele warstw, aby uzyskać dostęp do informacji.

Wprowadź pole wyszukiwania na swoich stronach internetowych. Te pola ułatwiają i przyspieszają wyszukiwanie informacji. Użytkownicy powinni mieć możliwość dotarcia do informacji za pomocą kilku słów kluczowych. Rozważ zaprojektowanie strony internetowej ze standardowymi funkcjami nawigacyjnymi, takimi jak „strona główna”, „informacje” i „kontakt” w górnej sekcji.

CZYTELNE I ISTOTNE INFORMACJE

Twoja witryna może przekazywać wiele informacji, ale jest ona bezużyteczna, jeśli użytkownicy nie mogą jej przeczytać. W rzeczywistości ryzykujesz utratę gości, nie podając czytelnych informacji. 79% użytkowników przegląda tekst i nie czyta każdego słowa. Powszechnie wiadomo, że większość odwiedzających nie zawraca sobie głowy czytaniem każdego słowa w Twojej witrynie. Użytkownicy zwykle szybko przeglądają witrynę. Dlatego powinieneś stworzyć możliwą do skanowania witrynę internetową dla swojej marki.

Aby Twoja witryna była bardziej czytelna, unikaj upychania dużych akapitów. Większość użytkowników unika czytania dużych sekcji, podczas gdy niektórzy czytają stronę w połowie. Jeśli jednak informacje zostaną podzielone na małe akapity, łatwiej je zeskanować. To jest powód, dla którego większość stron internetowych ma teraz teksty w wielu akapitach zamiast w jednym dużym akapicie.

Aby zwiększyć czytelność swojej witryny, postaw na kontrastowe kolory. Kolor twojego tła powinien kontrastować z kolorem twoich tekstów. Użycie odpowiedniej czcionki ma duże znaczenie. Unikaj fantazyjnych czcionek, zachowaj prostotę czcionek. Spróbuj jednak użyć różnych czcionek na różnych stronach.

Formatowanie to kolejny krytyczny aspekt, który należy wziąć pod uwagę, aby Twoja witryna była przyjazna dla użytkownika. Możesz korzystać z technik, takich jak wyróżnianie słów, listy wypunktowane i nagłówki. W ten sposób Twoi użytkownicy mogą szybko uzyskać najważniejsze informacje. Upewnij się, że usunąłeś wszystkie uszkodzone testy i długie fragmenty ze stron internetowych.

ZAPEWNIJ SZYBKI CZAS ŁADOWANIA

Nikt nie lubi niekończącej się sesji buforowania. Czas ładowania może prawdopodobnie wpłynąć na sukces Twojej witryny lub ją zepsuć.

Gdy użytkownik kliknie Twoją witrynę, oczekuje natychmiastowego wyświetlenia strony głównej. Użytkownicy przechodzą do innych witryn, jeśli witryna nie staje się widoczna od razu. Według statystyk Google większość użytkowników migruje w przypadku witryn, które ładują się dłużej niż 3 sekundy.

pomiar prędkości strony internetowej przez Gtmetrix

Aby Twoja witryna zatrzymała użytkowników, usuń wszystkie dodatkowe elementy, które skracają czas ładowania. Zbyt dużo multimediów i filmów ładuje się dość długo i wpływa na ogólny czas wczytywania witryny. Jest to idealne rozwiązanie, jeśli przechowujesz tylko niezbędne i odpowiednie multimedia i filmy.

Innym sposobem na zapewnienie szybkiego ładowania jest kompresja kodów. Możesz pobrać oprogramowanie do kompresji plików do skompresowanego pliku. Pomoże to w zmniejszeniu odpowiedzi HTTP. Szybkośc strony internetowej i prędkość jej wczytywania można sprawdzić na gmetrix.com

WITRYNA PRZYJAZNA DLA KOMÓREK

Większość ludzi korzysta z urządzeń mobilnych, aby uzyskać dostęp do informacji, co sprawia, że ​​wyświetlanie Twojej witryny na urządzeniach mobilnych jest niezwykle istotne. Obecnie przyjazna dla użytkownika oznacza witrynę przyjazną dla urządzeń mobilnych. Twoja witryna musi reagować na te urządzenia mobilne.

Jednak schemat nawigacji dla urządzeń mobilnych różni się od strony internetowej dla komputerów stacjonarnych. Zasadniczo wymaga to umieszczenia przycisków w taki sposób, aby były łatwe do dotknięcia i widoczne na ekranach telefonów komórkowych.

NALEŻY STOSOWAĆ JEDEN SCHEMAT KOLORÓW

Zamiast używać wielu schematów kolorów, trzymaj się jednego schematu kolorów. Korzystanie z jednego schematu kolorów promuje spójność marki, a ludzie mogą powiązać schemat kolorów z Twoją marką. Wiele schematów kolorów może powodować dezorientację użytkowników.

Jednak kluczowy jest wybór koloru, który definiuje i pasuje do Twojej marki. Wolisz wybrać ten schemat kolorów dla swojej witryny, który pasuje do schematu kolorów Twojego logo.

Stworzenie skutecznej witryny internetowej może wydawać się wyzwaniem dla większości firm. Dlatego firmy zatrudniają profesjonalną agencję programistyczną do tworzenia swoich witryn internetowych. Eksperci w tych agencjach dowiadują się o Twojej firmie i dostosowują witrynę do Twoich potrzeb biznesowych.

 

Skontaktuj się z Agencją Marketingową OzonMedia z Wrocławia w sprawie projektowania strony internetowej. Zespół OzonMedia składa się z doświadczonych projektantów stron internetowych i  strategów SEO, którzy mogą pomóc w stworzeniu nowoczesnej i profesjoanlanej witryny internetowej dla Twojej firmy. Nasza agencja marketingowa pomaga wielu firmom i jest gotowa zrobić to samo dla Ciebie.

Skontaktuj się z nami, aby umówić się na konsultację i dowiedzieć się, w jaki sposób nasze usługi SEO i tworzenie stron internetowych mogą pomóc Ci się rozwijać!

Agencja Marketingowa Wrocław - OzonMedia logo

Bądź na bieżąco

Bądź z nami na bieżąco i połącz się z naszymi kanałami w social media.

Skontaktuj się z nami

Wyślij nam wiadomość, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak możemy Ci pomóc przy Twoim projekcie.

Najczęściej polecane artykuły

Joomla czy WordPress? Jaki CMS wybrać?

Joomla czy WordPress? Jaki CMS wybrać?

Wybór systemu zarządzania treścią (CMS) jest ważną decyzją, która może mieć ogromne konsekwencje dla Twojej strony internetowej. Istnieje wiele dostępnych, każdy z własnymi zaletami i wadami, i fanatycznych fanów ciągnąc za ich wybranej platformy. Mając na to na to,...

5 powodów dla których Twoja strona internetowa nie jest przyjazna dla użytkownika

5 powodów dla których Twoja strona internetowa nie jest przyjazna dla użytkownika

Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…

Jak pisać treści przyjazne dla SEO?

Jak pisać treści przyjazne dla SEO?

Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…

Zobacz najnowsze realizacje

Prezentujemy przykładowe realizacje stron internetowych jakie oferujemy w ramach usługi tworzenia stron WWW. Realizujemy projekty stron internetowych dedykowanych każdej branży. Sprawdź naszą ofertę i skontaktuj się z nami, doradzimy Ci jak wybrać odpowiedni projekt strony WWW.