Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszy. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów skutecznej strony internetowej, a konwersja na Twojej stronie nigdy nie będzie już niska.

1. Jasny i zrozumiały komunikat

Ważne jest, aby poświęcić czas na dopracowanie głównego przekazu marketingowego i upewnienie się, że slogan i dwa pierwsze zdania witryny są jasne i przedstawiają markę wiarygodność i wpływ w zwięzły sposób nakreślając specjalizację i niszę docelową. W bardzo krótkim czasie jest wiele do komunikowania się, więc Twój dźwięk musi być zwięzły i przekonujący.

2. Wezwanie do działania

Kiedy marketerzy i właściciele firm pytają: „Dlaczego projekt mojej witryny nie jest konwertowany?”, Odpowiedzią jest najczęściej brak wezwania do działania. Wspólne wezwania do działania (CTA) obejmują numery telefonów i przyciski „Kup teraz”, często najlepsze projekty stron internetowych mają wartościowe wezwania do działania, subtelnie zachęcając odwiedzających do następnego kroku. Wezwanie do działania ma na celu zaangażowanie użytkowników i poprowadzenie ich ścieżką do konwersji. Odwiedzający twoją stronę internetową potrzebują konkretnych informacji przed podjęciem zakupu lub zapytania, inteligentne wezwanie do działania poprzedza następny krok i delikatnie prowadzi ich przez twoją stronę w sposób, w jaki chcesz, aby oglądali twoją stronę internetową podczas dostarczania poszukiwanych informacji.

Na najbardziej podstawowym poziomie każdy dobry projektant witryny zaleca, aby upewnić się, że numer telefonu znajduje się w prawym górnym rogu każdej strony. Poproś projektanta stron internetowych o umieszczenie informacji kontaktowych w stopce każdej strony wraz z szybkimi linkami do najcenniejszych treści. Jest to jeszcze ważniejsze w przypadku witryn mobilnych, na których potencjalni klienci często szukają szybkiego numeru telefonu, godzin lub adresu.

3. Śledź swoje konwersje

Wspominamy o śledzeniu konwersji, ponieważ jest ona często zaniedbywana, ale jest to jedna z najłatwiejszych strategii do wdrożenia. Nawet przy prostym projekcie strony internetowej ważne jest, aby wiedzieć, ile zapytań i sprzedaży otrzymujesz za pośrednictwem swojej witryny, skąd pochodzą odwiedzający witrynę i jaki jest koszt ich pozyskania. Pozwala to dokładnie zmierzyć wydatki na marketing, ocenić sukces wszelkich ulepszeń lub modyfikacji w projekcie witryny lub marketingu internetowego, a ostatecznie zmierzyć podstawowy sukces witryny. Każdy dobry projektant witryny będzie w stanie pomóc w śledzeniu konwersji.

strony internetowe wrocław

4. Angażująca strona „O nas”

Dwa największe błędy popełniane na stronach O nas polegają na tym, że często są nudne i nie dotyczą klienta. Napisanie strony O nas, która bardziej dotyczy Twojego klienta niż Twojej firmy, może wydawać się sprzeczne z intuicją, ale jest ku temu dobry powód.

Twoja firma istnieje dla twojego klienta. Dzięki logicznemu rozszerzeniu twoja strona O nas dotyczy także twojego klienta. Nie oznacza to, że nie powinno to tworzyć angażującego portretu osobowości Twojej organizacji, ponieważ Twoi potencjalni klienci chcą wiedzieć, z kim pracują, ale chcą też wiedzieć, w jaki sposób ludzie ci poprawią swoje życie. Twoja strona O nas, podobnie jak reszta witryny, powinna prezentować wszystkie informacje w kontekście korzyści dla użytkowników. Doświadczeni projektanci stron internetowych z OzonMedia pomogą Ci zaplanować najlepszy sposób prezentacji swojej strony O nas w Twojej firmie.

5. Dostarczaj treści wysokiej jakości

Jakość treści jest niezbędna do działań marketingowych i bez niej nie możesz opowiedzieć swojej historii, przyciągnąć rynku docelowego ani wyjaśnić problemów, które rozwiązujesz, i sposobu ich rozwiązania. Wszystko, od kopii witryny internetowej po biuletyn e-mail, powinno być przydatne, pouczające i wciągające. Ułatw czytanie, dostarczane w porcjach i częstotliwościach, które odpowiadają zainteresowaniom Twoich klientów.

Twoje treści są niezbędnym narzędziem do poprowadzenia odwiedzających do zakupu i powinny wsp