5 powodów dla których Twoja strona internetowa nie jest przyjazna dla użytkownika

5 powodów dla których Twoja strona internetowa nie jest przyjazna dla użytkownika

Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…

Prowadzenie fanpage – jak skutecznie to robić na Facebooku?

Prowadzenie fanpage – jak skutecznie to robić na Facebooku?

Zastanawiasz się jak założyć konto firmowe na Facebooku? A może zastanawiasz się czy warto to zrobić i jakie korzyści może przynieść to Twojej firmie i jak skutecznie prowadzić Fanpage na Facebooku? Nie marnuj więcej czasu! Obecność Twojej firmy i posiadanie firmowego konta fanpage na Facebooku to konieczność. Facebook to sieć społecznościowa, która  stała się jednym z podstawowych kanałów marketingowych Twojej marki…

Czym jest marketing lokalny?

Czym jest marketing lokalny?

Lokalne pozycjonowanie to strategiczny sposób na promocję firmy w Internecie. Lokalna optymalizacja wyszukiwarek pomaga firmom promować produkty i usługi wśród klientów lokalnych podczas ich wyszukiwania. Każdego dnia miliony potencjalnych klientów przeprowadzają wyszukiwania w celu znalezienia pobliskich firm, których usług potrzebują…

Strona internetowa przyjazna SEO – jak to zrobić?

Strona internetowa przyjazna SEO – jak to zrobić?

Niezależnie od tego, czy jesteś agencją, sprzedawcą wewnętrznym czy przedsiębiorcą we własnej firmie, wiesz, jak ważna jest Twoja witryna dla sukcesu Twojej firmy. Niestety niektóre firmy inwestują w swoje witryny dziesiątki godzin i tysiące złotych, nie zastanawiając się, w jaki sposób przyciągną odwiedzających i wygenerują potencjalnych klientów…

System CMS i jakie są jego rodzaje?

System CMS i jakie są jego rodzaje?

CMS może również zapewniać narzędzia do marketingu bezpośredniego. Marketing jeden na jeden to zdolność witryny do dostosowania jej treści i reklamy do specyficznych cech użytkownika z wykorzystaniem informacji dostarczonych przez użytkownika lub zebranych przez witrynę – na przykład wzorca sekwencji stron konkretnego użytkownika. Na przykład, jeśli użytkownik odwiedzi wyszukiwarkę i wyszuka aparat cyfrowy, banery reklamowe przedstawiają firmy sprzedające aparaty cyfrowe zamiast firm sprzedających produkty ogrodowe…

Kiedy należy przeprojektować stronę internetową?

Kiedy należy przeprojektować stronę internetową?

Wtryna Twojej firmy jest obliczem Twojej marki online. Musi nie tylko zapewniać silne i korzystne pierwsze wrażenie, ale także uwzględniać i angażować każdą z twoich unikalnych grup użytkowników. Połączenie szybko zmieniającej się technologii, estetyki projektu i preferencji użytkownika oznacza, że ​​nawet strony internetowe, które były w czołówce kilka lat temu, mogą szybko stać się przestarzałe…

Najnowsze realizacje

Prezentujemy przykładowe realizacje stron internetowych jakie oferujemy w ramach usługi tworzenia stron WWW. Realizujemy projekty stron internetowych dedykowanych każdej branży. Sprawdź naszą ofertę i skontaktuj się z nami, doradzimy Ci jak wybrać odpowiedni projekt strony WWW.