6 powodów dla których Twoja firma powinna korzystać z Google My Business

GOOGLE, MARKETING INTERNETOWY, NARZĘDZIA I PROGRAMY, OUTBOUND MARKETING, SEO

Nie jest tajemnicą, że pierwszym miejscem, w którym klienci szukają swoich ulubionych produktów jest internet. Proste wyszukiwanie w Google dostarcza im wszystkich szczegółów na temat poszukiwanego produktu. Od najlepszych marek oferujących ten produkt po najnowszą aktualizację tego produktu, wszystko jest tylko jedno wyszukiwanie w Google.

Wady tej szybkiej zmiany cyfrowej szkodzą firmom, które wahają się przed przeniesieniem swojej działalności do internetu. Większość klientów jest obecna w Internecie i brak korzystania z tej możliwości skutkuje utratą ogromnych zysków. Ważne jest, aby klienci znaleźli Twoje produkty, usługę, wyróżnik i lokalizację w wyszukiwarce Google. Większość klientów decyduje się na biznes obecny w ich pobliżu.

Prawie 46% wyszukiwań w Google dotyczy klientów szukających pobliskich marek. Oznacza to, że Twoja lokalizacja jest jedną z cennych informacji, do których dążą klienci. Najłatwiejszym i najszybszym sposobem pojawienia się w wyszukiwarce Google jest wpis w Google Moja Firma. Gdy Twoja firma pojawi się na liście Google Moja Firma, Twoi klienci będą mogli znaleźć Cię na wielu urządzeniach.

DLACZEGO WARTO PROMOWAĆ FIRMĘ W GOOGLE?

Tysiące marek korzysta z Google Moja Firma, aby promować swoją firmę i przyciągać ekspansywną bazę klientów. Firmy wykorzystują tę platformę, aby lepiej poznać swoich klientów i poprawić ich zaangażowanie. dzięki Google Moja Firma firmy uzyskują wgląd w rodzaj klientów, których przyciągają, czego chcą, gdzie przebywają i jak dobrze sobie radzą.

W tym miejscu kompleksowo omówiliśmy korzyści, jakie firmy mogą uzyskać dzięki wpisowi Google Moja Firma.

ZWIĘKSZONA WIDOCZNOŚĆ

lepsza widoczność to jedna z największych zalet, jakie firmy mogą uzyskać dzięki wizytówce Google My Business. Każda firma chce, aby jej firma pojawiała się jako najbardziej preferowane i pasujące wyszukiwanie do zapytań użytkowników online.

google analitycs

Gdy klient wyszukuje określony produkt, pierwsze trzy wyniki to reklamy Google AdWords, a następnie wyniki lokalnego pakietu trzech produktów, a następnie inny wynik organiczny. Firmy stosują kilka wskazówek i sztuczek dotyczących SEO, aby trafić do tej specjalnej, lokalnej kategorii trzech opakowań. Jednak najszybszym i najłatwiejszym sposobem, aby znaleźć się w tej kategorii, jest umieszczenie wizytówki w Google Moja Firma.

Lokalny trójpak zyskuje na generowaniu większych przychodów, ponieważ Google pokazuje Twoją firmę jako najtrafniejsze wyszukiwanie użytkownikom i nadaje jej priorytet nad innymi wynikami organicznymi.

UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI POTENCJALNYM KLIENTOM

Google Moja Firma umożliwia udostępnianie informacji o firmie klientom, którym możesz podać swój adres, dane kontaktowe i godziny pracy. Umożliwia także udostępnianie ogłoszeń, wiadomości, aktualizacji, rabatów i innych informacji. Te informacje pojawiają się w Mapach Google i wyszukiwaniach, dzięki czemu możesz pozostać w kontakcie z potencjalnymi klientami.

Zanim jednak zamieścisz wszystkie te informacje, zastanów się, co chcesz na tym zyskać? Czy planujesz uświadomić swoim klientom swoje produkty i usługi? A może chcesz, aby odwiedzało Cię więcej klientów? Uwzględnienie tych czynników pomoże Ci określić, na czym skupia się Twój post. Upewnij się również, że te posty zawierają wezwanie do działania. Słowa takie jak „zadzwoń”, „odwiedź nas” i „dowiedz się więcej” zachęcają klientów do odwiedzenia Ciebie i podjęcia działania.

ODPOWIEDZI W CZASIE RZECZYWISTYM NA PYTANIA KLIENTÓW

Niedawno firma Google dodała funkcję przesyłania wiadomości, która umożliwia czatowanie z klientem. Klienci mogą z łatwością przesyłać swoje uwagi i pytania za pośrednictwem tej usługi przesyłania wiadomości. Funkcja pozwala szybko odpowiadać na zapytania Twoich obecnych i potencjalnych klientów.

Google daje Ci możliwość wyłączenia funkcji przesyłania wiadomości lub pozostawienia jej aktywnej. Gdy użytkownicy odwiedzają Twoją stronę, na stronie pojawia się mała ikona wiadomości. Klienci mogą kliknąć tę ikonę i rozpocząć rozmowę. Możesz odpowiedzieć na te wiadomości za pomocą aplikacji Google do obsługi wiadomości lub SMS-a. Unikaj jednak udostępniania żadnych oficjalnych lub poufnych informacji, takich jak dane karty kredytowej, w tej funkcji przesyłania wiadomości.

ZWIĘKSZ SWOJĄ WIARYGODNOŚĆ DZIĘKI OPINIOM

Większość klientów przegląda Twoje recenzje przed dokonaniem zakupu. W rzeczywistości 90% klientów czyta recenzję online, aby ocenić łatwowierność firmy.

Google Moja Firma umożliwia klientom recenzowanie Twojej firmy i daje im możliwość pozostawienia opinii. Pomoże to nie tylko w zwiększeniu Twojej wiarygodności, ale także zapewni Ci wgląd w to, co musisz poprawić, i co działa dla Ciebie.

Recenzje budują zaufanie i dają pewność zakupu Twoich ofert. Ponadto Google korzysta z recenzji, aby ocenić Twoją firmę, co oznacza, że ​​im lepsze recenzje, tym wyższa pozycja. Aby uzyskać lepszą opinię, musisz skupić się na sprzedaży wysokiej jakości produktów i usług o najwyższej jakości. Pozwoli Ci to wyróżnić się na tle konkurencji. Szybka i trafna odpowiedź na recenzje również pomaga w poprawie Twojej oceny.

ZWIĘKSZANIE SPRZEDAŻY I RUCHU RUCHOWEGO

Podstawowym celem pojawienia się w Google Moja Firma jest pomoc w rozwoju Twojej firmy. Dzięki liście Google Moja Firma możesz uzyskać lepszą sprzedaż i większy ruch. Statystycznie firmy mają 70% większe szanse na przyciągnięcie większej liczby lokalnych klientów z przeglądania użytkowników. Firmy muszą przejść weryfikację, zanim pojawią się w wyszukiwaniach lokalnych. Te kroki weryfikacji służą budowaniu zaufania klientów.

REKLAMA GOOGLE

Jest kilka osób, które promują Twoją firmę w Internecie i pojawiają się w trzech najlepszych wynikach wyszukiwania. Jednym ze sposobów jest utworzenie kampanii reklamowej Google, ale potrzebujesz na to odpowiedniego budżetu. Lub możesz ulepszyć swoje SEO, ale to wymaga dużo czasu na zwiększenie Twojej wiarygodności. Najłatwiejszym sposobem jest jednak wpis w Google Moja Firma. To najtańszy i najszybszy sposób na reklamowanie swojej firmy w Google.

Oto powody, dla których warto promować swoją firmę za pomocą wykazów w Google Moja Firma. Nie tylko zwiększy Twoją widoczność, ale także wygeneruje przychody dla Twojej firmy. Aby jak najlepiej wykorzystać Listę Google Moja Firma, zatrudnij profesjonalną agencję SEO.

 

Skontaktuj się z Agencją Marketingową OzonMedia z Wrocławia w sprawie projektowania strony internetowej. Zespół OzonMedia składa się z doświadczonych projektantów stron internetowych i  strategów SEO, którzy mogą pomóc w stworzeniu nowoczesnej i profesjoanlanej witryny internetowej dla Twojej firmy. Nasza agencja marketingowa pomaga wielu firmom i jest gotowa zrobić to samo dla Ciebie.

Skontaktuj się z nami, aby umówić się na konsultację i dowiedzieć się, w jaki sposób nasze usługi SEO i tworzenie stron internetowych mogą pomóc Ci się rozwijać!

Agencja Marketingowa Wrocław - OzonMedia logo

Bądź na bieżąco

Bądź z nami na bieżąco i połącz się z naszymi kanałami w social media.

Skontaktuj się z nami

Wyślij nam wiadomość, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak możemy Ci pomóc przy Twoim projekcie.

Najczęściej polecane artykuły

Joomla czy WordPress? Jaki CMS wybrać?

Joomla czy WordPress? Jaki CMS wybrać?

Wybór systemu zarządzania treścią (CMS) jest ważną decyzją, która może mieć ogromne konsekwencje dla Twojej strony internetowej. Istnieje wiele dostępnych, każdy z własnymi zaletami i wadami, i fanatycznych fanów ciągnąc za ich wybranej platformy. Mając na to na to,...

4 sposoby na uzyskanie przyjaznej witryny dla użytkownika

4 sposoby na uzyskanie przyjaznej witryny dla użytkownika

Przyznajmy to, że cyfryzacja miała największy wpływ na świat marketingu. Zmieniło to krajobraz marketingowy i uczynił go bardziej konkurencyjnym. Aby przewyższać, konkurować i osiągać sukcesy, firmy szukają możliwości i perspektyw zwiększenia swoich przychodów. Te...

Zobacz najnowsze realizacje

Prezentujemy przykładowe realizacje stron internetowych jakie oferujemy w ramach usługi tworzenia stron WWW. Realizujemy projekty stron internetowych dedykowanych każdej branży. Sprawdź naszą ofertę i skontaktuj się z nami, doradzimy Ci jak wybrać odpowiedni projekt strony WWW.