5 kluczowych wskazówek na udany post na Facebooku.
W 2018 r. Facebook ogłosił „przesunięcie rankingu, aby News Feed bardziej dotyczył nawiązywania kontaktów z ludźmi, a mniej konsumpcji mediów w izolacji”. Chociaż ruch ten miał przynieść korzyści użytkownikom Facebooka, niektóre firmy zostały pozostawione na lodzie, widząc gigantyczne spadki w liczbie fanów, którzy widzieli ich posty.
Kropla w miejscu niedostępnym organicznej kontynuowany w 2019 roku, z niewielką nadzieją wraca się i Facebook jest kontynuowane do dostrojenia to algorytm.
W poście na blogu, który wcześniej napisałem , wskazałem, że chociaż możliwe jest nieznaczne zwiększenie tego odsetka dzięki zawartości wyższej jakości, Facebook Advertising oferuje bardziej skuteczne sposoby poprawy rentowności postów, za oczywiście cenę.
Dzisiaj skupię się na „ ulepszaniu postów ”, rodzaju reklam na Facebooku, które pozwalają firmom wybierać posty i udostępniać je w kanale wiadomości wszystkim, którzy chcą, na podstawie zainteresowań, danych demograficznych itp. Chociaż może się to wydawać prosta koncepcja, z pewnością istnieją wyzwania.
W tym poście omówię pięć wskazówek, aby zmaksymalizować skuteczność wpisów doładowania na Facebooku.
Musisz mieć cel strategiczny
Po pierwsze, ważne jest, aby zrozumieć, co musi wyniknąć z promocji postu na Facebooku. Istnieje wiele powodów, aby ulepszyć posta, takich jak:
Zwiększenie świadomości marki
Zwiększenie zaangażowania marki (akcje, komentarze, polubienia)
Zwiększenie ruchu na stronie
Promowanie nowych treści lub postów na blogu
Firmy mogą szybko wydawać pieniądze na ulepszanie postów, więc posiadanie określonego celu jest konieczne, aby efektywnie je wykorzystać. Kolejne wskazówki zostaną omówione w konkretny sposób, jak skutecznie osiągnąć te cele na Facebooku.
Maksymalizuj opcje kierowania
Łatwo jest ulepszyć posta. Trudno skutecznie go ulepszyć. Kluczem jest to, do kogo celujesz. W zależności od celu firmy mogą kierować reklamy na dowolne osoby na Facebooku. Podczas ulepszania posta Facebook oferuje następujące opcje kierowania:
Odbiorcy (fani i / lub przyjaciele fanów)
Ludzie w Twojej okolicy
Lokalizacja
Wiek
Płeć
Zainteresowanie
Jeśli post skupia się na informacjach istotnych tylko dla obecnych fanów, ważne jest, aby kierować reklamy tylko do tych osób. Z drugiej strony, jeśli celem jest interakcja z potencjalnymi nowymi klientami, musi to znaleźć odzwierciedlenie w kierowaniu.
Znajdź najlepszy czas na ulepszenie posta
Pora dnia to kolejny czynnik, o którym należy pamiętać przy zwiększaniu liczby postów. W przypadku firm, które aktywnie prowadzą konto na Facebooku, wiedza o dniach i godzinach, w których ich odbiorcy są online, powinna być powszechnie znana. W przypadku firm, które jeszcze tego nie podjęły, pomaga przetestować publikowanie w różnych porach tygodnia, aby dowiedzieć się, kiedy ich użytkownicy są najbardziej aktywni, a kiedy nie.
Gdy firmy wymyślą najlepszy moment na zwiększenie stanowiska, powinny skupić się na zwiększaniu aktywności w tym czasie, aby zwiększyć jego skuteczność.
Wybierz odpowiedni post
Podkreśliłem ten punkt w przeszłości , ale warto ponownie podkreślić znaczenie korzystania z wysokiej jakości obrazu lub wideo. Podczas ulepszania postu, szczególnie dla użytkowników, którzy mogą nie znać marki, obraz będzie pierwszym, jaki zobaczą. Musi być jednocześnie przyciągający wzrok i wciągający.
Aby ustalić, czy dany post jest wykonywany wystarczająco dobrze, aby go zwiększyć, należy sprawdzić wyniki postów na karcie Statystyki na stronie biznesowej Facebooka.
Korzystając z danych tutaj znalezionych, reklamodawca jest w stanie stwierdzić, które posty mają najwyższy „współczynnik zaangażowania”, czyli procent użytkowników, którzy wchodzą w interakcję z postem. Zidentyfikowanie i wykorzystanie tych wysokowydajnych postów jest niezbędne, aby mieć skuteczną strategię ulepszeń.
Poznaj wszystkie dostępne opcje i ograniczenia na Facebooku
Przed naciśnięciem tego przycisku „Post Boost” bardzo ważne jest, aby spojrzeć wstecz na cztery poprzednie wskazówki, aby dowiedzieć się, czy zwiększenie postu jest najlepszym rozwiązaniem.
Facebook oferuje wiele różnych opcji reklamowych. Chociaż ułatwiają one przyspieszenie postu i przejście do następnego etapu, ważne jest, aby wiedzieć, jakie opcje mają, i sprawdzić, czy jest taki, który lepiej pasuje do docelowych odbiorców i celów.
Na przykład, jeśli celem jest uzyskanie „Polubienia strony”, Facebook oferuje reklamę „Promuj swoją stronę”. Ten typ reklamy jest znacznie bardziej skuteczny w uzyskiwaniu „polubień strony” niż poprawa postu.
Z drugiej strony Facebook zrezygnował z możliwości kierowania reklam na określone formaty reklam za pośrednictwem postu informacyjnego 15 września 2017 r. Celem tej inicjatywy było udostępnienie reklamodawcom formatów reklam, które zwiększają zaangażowanie i zachodzą tych, którzy nie osiągnęli standardu.
Aby dowiedzieć się więcej o różnych opcjach reklamowych na Facebooku, przeczytaj mój poprzedni post na blogu .
Wniosek
Chociaż zwiększenie wpisu może wydawać się tak proste, jak naciśnięcie przycisku, jest o wiele więcej do rozważenia, aby skutecznie go użyć i zobaczyć wyniki. Aby uniknąć nieistotnych kliknięć i odwiedzających, reklamodawcy muszą zrozumieć, do kogo są kierowani, jakie są cele i dlaczego użytkownicy powinni dbać o wpis.
W dzisiejszym świecie Facebooka, gdzie zasięg organiczny maleje, zwiększenie wpisu to fantastyczny sposób na poprawę widoczności i dotarcie do docelowych odbiorców. Jest jednak absolutnie niezbędne, aby istniał skuteczny plan maksymalizacji potencjalnej możliwości.
Skontaktuj się z Agencją Marketingową OzonMedia z Wrocławia w sprawie projektowania strony internetowej. Zespół OzonMedia składa się z doświadczonych projektantów stron internetowych i strategów SEO, którzy mogą pomóc w stworzeniu nowoczesnej i profesjoanlanej witryny internetowej dla Twojej firmy. Nasza agencja marketingowa pomaga wielu firmom i jest gotowa zrobić to samo dla Ciebie.
Skontaktuj się z nami, aby umówić się na konsultację i dowiedzieć się, w jaki sposób nasze usługi SEO i tworzenie stron internetowych mogą pomóc Ci się rozwijać!
Bądź na bieżąco
Bądź z nami na bieżąco i połącz się z naszymi kanałami w social media.
Skontaktuj się z nami
Wyślij nam wiadomość, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak możemy Ci pomóc przy Twoim projekcie.
Najczęściej polecane artykuły
Joomla czy WordPress? Jaki CMS wybrać?
Wybór systemu zarządzania treścią (CMS) jest ważną decyzją, która może mieć ogromne konsekwencje dla Twojej strony internetowej. Istnieje wiele dostępnych, każdy z własnymi zaletami i wadami, i fanatycznych fanów ciągnąc za ich wybranej platformy. Mając na to na to,...
Konserwacja i bezpieczeństwo strony WordPress: Dlaczego to takie ważne?
W swej istocie WordPress jest bardzo bezpiecznym systemem zarządzania treścią (CMS). Jednak brak aktualizacji zabezpieczeń, konserwacji i zaniedbanych aktualizacji zabezpieczeń może narazić witrynę WordPress na ataki. Zhakowana witryna internetowa może być bardzo...
6 powodów dla których Twoja firma powinna korzystać z Google My Business
Nie jest tajemnicą, że pierwszym miejscem, w którym klienci szukają swoich ulubionych produktów jest internet. Proste wyszukiwanie w Google dostarcza im wszystkich szczegółów na temat poszukiwanego produktu. Od najlepszych marek oferujących ten produkt po najnowszą...
4 sposoby na uzyskanie przyjaznej witryny dla użytkownika
Przyznajmy to, że cyfryzacja miała największy wpływ na świat marketingu. Zmieniło to krajobraz marketingowy i uczynił go bardziej konkurencyjnym. Aby przewyższać, konkurować i osiągać sukcesy, firmy szukają możliwości i perspektyw zwiększenia swoich przychodów. Te...
Zobacz najnowsze realizacje
Prezentujemy przykładowe realizacje stron internetowych jakie oferujemy w ramach usługi tworzenia stron WWW. Realizujemy projekty stron internetowych dedykowanych każdej branży. Sprawdź naszą ofertę i skontaktuj się z nami, doradzimy Ci jak wybrać odpowiedni projekt strony WWW.