5 kluczowych wskaz├│wek na udany post na Facebooku.

MARKETING INTERNETOWY, OUTBOUND MARKETING, SOCIAL MEDIA

W 2018 r. Facebook og┼éosi┼é ÔÇ×przesuni─Öcie rankingu, aby News Feed bardziej dotyczy┼é nawi─ůzywania kontakt├│w z lud┼║mi, a mniej konsumpcji medi├│w w izolacjiÔÇŁ. Chocia┼╝ ruch ten mia┼é przynie┼Ť─ç korzy┼Ťci u┼╝ytkownikom Facebooka, niekt├│re firmy zosta┼éy pozostawione na lodzie, widz─ůc gigantyczne spadki w liczbie fan├│w, kt├│rzy widzieli ich posty.

Kropla w miejscu niedost─Öpnym organicznej kontynuowany w 2019 roku, z niewielk─ů nadziej─ů wraca si─Ö i Facebook jest kontynuowane do dostrojenia to algorytm.

W po┼Ťcie na blogu, kt├│ry wcze┼Ťniej napisa┼éem , wskaza┼éem, ┼╝e chocia┼╝ mo┼╝liwe jest nieznaczne zwi─Ökszenie tego odsetka dzi─Öki zawarto┼Ťci wy┼╝szej jako┼Ťci, Facebook Advertising oferuje bardziej skuteczne sposoby poprawy rentowno┼Ťci post├│w, za oczywi┼Ťcie cen─Ö.

Dzisiaj skupi─Ö si─Ö na ÔÇ× ulepszaniu post├│w ÔÇŁ, rodzaju reklam na Facebooku, kt├│re pozwalaj─ů firmom wybiera─ç posty i udost─Öpnia─ç je w kanale wiadomo┼Ťci wszystkim, kt├│rzy chc─ů, na podstawie zainteresowa┼ä, danych demograficznych itp. Chocia┼╝ mo┼╝e si─Ö to wydawa─ç prosta koncepcja, z pewno┼Ťci─ů istniej─ů wyzwania.

W tym po┼Ťcie om├│wi─Ö pi─Ö─ç wskaz├│wek, aby zmaksymalizowa─ç skuteczno┼Ť─ç wpis├│w do┼éadowania na Facebooku.

 

post w social media

 

Musisz mie─ç cel strategiczny

Po pierwsze, wa┼╝ne jest, aby zrozumie─ç, co musi wynikn─ů─ç z promocji postu na Facebooku. Istnieje wiele powod├│w, aby ulepszy─ç posta, takich jak:

Zwi─Ökszenie ┼Ťwiadomo┼Ťci marki
Zwi─Ökszenie zaanga┼╝owania marki (akcje, komentarze, polubienia)
Zwi─Ökszenie ruchu na stronie
Promowanie nowych tre┼Ťci lub post├│w na blogu

Firmy mog─ů szybko wydawa─ç pieni─ůdze na ulepszanie post├│w, wi─Öc posiadanie okre┼Ťlonego celu jest konieczne, aby efektywnie je wykorzysta─ç. Kolejne wskaz├│wki zostan─ů om├│wione w konkretny spos├│b, jak skutecznie osi─ůgn─ů─ç te cele na Facebooku.

 

Maksymalizuj opcje kierowania

┼üatwo jest ulepszy─ç posta. Trudno skutecznie go ulepszy─ç. Kluczem jest to, do kogo celujesz. W zale┼╝no┼Ťci od celu firmy mog─ů kierowa─ç reklamy na dowolne osoby na Facebooku. Podczas ulepszania posta Facebook oferuje nast─Öpuj─ůce opcje kierowania:

Odbiorcy (fani i / lub przyjaciele fan├│w)
Ludzie w Twojej okolicy
Lokalizacja
Wiek
Płeć
Zainteresowanie

Je┼Ťli post skupia si─Ö na informacjach istotnych tylko dla obecnych fan├│w, wa┼╝ne jest, aby kierowa─ç reklamy tylko do tych os├│b. Z drugiej strony, je┼Ťli celem jest interakcja z potencjalnymi nowymi klientami, musi to znale┼║─ç odzwierciedlenie w kierowaniu.

 

Znajd┼║ najlepszy czas na ulepszenie posta

Pora dnia to kolejny czynnik, o kt├│rym nale┼╝y pami─Öta─ç przy zwi─Ökszaniu liczby post├│w. W przypadku firm, kt├│re aktywnie prowadz─ů konto na Facebooku, wiedza o dniach i godzinach, w kt├│rych ich odbiorcy s─ů online, powinna by─ç powszechnie znana. W przypadku firm, kt├│re jeszcze tego nie podj─Ö┼éy, pomaga przetestowa─ç publikowanie w r├│┼╝nych porach tygodnia, aby dowiedzie─ç si─Ö, kiedy ich u┼╝ytkownicy s─ů najbardziej aktywni, a kiedy nie.

Gdy firmy wymy┼Ťl─ů najlepszy moment na zwi─Ökszenie stanowiska, powinny skupi─ç si─Ö na zwi─Ökszaniu aktywno┼Ťci w tym czasie, aby zwi─Ökszy─ç jego skuteczno┼Ť─ç.

 

Wybierz odpowiedni post

Podkre┼Ťli┼éem ten punkt w przesz┼éo┼Ťci , ale warto ponownie podkre┼Ťli─ç znaczenie korzystania z wysokiej jako┼Ťci obrazu lub wideo. Podczas ulepszania postu, szczeg├│lnie dla u┼╝ytkownik├│w, kt├│rzy mog─ů nie zna─ç marki, obraz b─Ödzie pierwszym, jaki zobacz─ů. Musi by─ç jednocze┼Ťnie przyci─ůgaj─ůcy wzrok i wci─ůgaj─ůcy.

Aby ustali─ç, czy dany post jest wykonywany wystarczaj─ůco dobrze, aby go zwi─Ökszy─ç, nale┼╝y sprawdzi─ç wyniki post├│w na karcie Statystyki na stronie biznesowej Facebooka.

Korzystaj─ůc z danych tutaj znalezionych, reklamodawca jest w stanie stwierdzi─ç, kt├│re posty maj─ů najwy┼╝szy ÔÇ×wsp├│┼éczynnik zaanga┼╝owaniaÔÇŁ, czyli procent u┼╝ytkownik├│w, kt├│rzy wchodz─ů w interakcj─Ö z postem. Zidentyfikowanie i wykorzystanie tych wysokowydajnych post├│w jest niezb─Ödne, aby mie─ç skuteczn─ů strategi─Ö ulepsze┼ä.

 

Poznaj wszystkie dost─Öpne opcje i ograniczenia na Facebooku

Przed naci┼Ťni─Öciem tego przycisku ÔÇ×Post BoostÔÇŁ bardzo wa┼╝ne jest, aby spojrze─ç wstecz na cztery poprzednie wskaz├│wki, aby dowiedzie─ç si─Ö, czy zwi─Ökszenie postu jest najlepszym rozwi─ůzaniem.

Facebook oferuje wiele r├│┼╝nych opcji reklamowych. Chocia┼╝ u┼éatwiaj─ů one przyspieszenie postu i przej┼Ťcie do nast─Öpnego etapu, wa┼╝ne jest, aby wiedzie─ç, jakie opcje maj─ů, i sprawdzi─ç, czy jest taki, kt├│ry lepiej pasuje do docelowych odbiorc├│w i cel├│w.

Na przyk┼éad, je┼Ťli celem jest uzyskanie ÔÇ×Polubienia stronyÔÇŁ, Facebook oferuje reklam─Ö ÔÇ×Promuj swoj─ů stron─ÖÔÇŁ. Ten typ reklamy jest znacznie bardziej skuteczny w uzyskiwaniu ÔÇ×polubie┼ä stronyÔÇŁ ni┼╝ poprawa postu.

Z drugiej strony Facebook zrezygnowa┼é z mo┼╝liwo┼Ťci kierowania reklam na okre┼Ťlone formaty reklam za po┼Ťrednictwem postu informacyjnego 15 wrze┼Ťnia 2017 r. Celem tej inicjatywy by┼éo udost─Öpnienie reklamodawcom format├│w reklam, kt├│re zwi─Ökszaj─ů zaanga┼╝owan