5 skutecznych sposob贸w na email marketing.

MARKETING INTERNETOWY, OUTBOUND MARKETING

Oto niekt贸re wiadomo艣ci, kt贸re mog膮 by膰 r贸wnie zaskakuj膮ce: ostatnie badanie przeprowadzone w Wielkiej Brytanii w艣r贸d specjalist贸w IT pracuj膮cych w B2B m贸wi艂o, 偶e wol膮, aby firmy sprzedawa艂y je za pomoc膮 poczty e-mail wi臋kszo艣ci膮 brutto: 57 procent.

Co ciekawsze, drug膮 co do wielko艣ci preferowan膮 metod膮 marketingow膮 wcale nie by艂 marketing: 36 procent, 偶e woleliby raczej skontaktowa膰 si臋 z firm膮 ni偶 z reklam膮.

5 sposob贸w dotarcia do klient贸w B2B poprzez e-mail marketing

Wskazuje to na interesuj膮cy trend w marketingu: wielu profesjonalist贸w jest zm臋czonych ogromn膮 ilo艣ci膮 sposob贸w, w jakie marketerzy mog膮 na nie trafi膰. Powiadomienia push, wiadomo艣ci tekstowe, media spo艂eczno艣ciowe, tre艣ci, p艂atne wyszukiwanie, p艂atne reklamy spo艂eczno艣ciowe i reklamy wideo to tylko niekt贸re z cyfrowych sposob贸w, w jakie marketerzy mog膮 dotrze膰 do potencjalnych klient贸w.

E-mail z pewno艣ci膮 pasuje do tego koszyka cyfrowych podej艣膰, ale badania takie jak ten pokazuj膮, 偶e wci膮偶 jest nadzieja. Zm臋czenie e-mailami jest z pewno艣ci膮 prawdziw膮 rzecz膮, wi臋c chocia偶 badanie to wskazuje, 偶e niekt贸rzy u偶ytkownicy nie maj膮 nic przeciwko otrzymywaniu e-maili marketingowych, nie oznacza to, 偶e chc膮 by膰 z nimi zalewani.

Badanie dotycz膮ce zm臋czenia wiadomo艣ci e-mail przeprowadzone przez SendGrid wykaza艂o, 偶e idealna cz臋stotliwo艣膰 wysy艂ania wiadomo艣ci e-mail przez marki (u艣redniona dla r贸偶nych bran偶) wynosi艂a oko艂o osiem razy w miesi膮cu. Jednak niekt贸re marki wysy艂aj膮 nawet 25 e-maili miesi臋cznie – prawie jeden dziennie! Po pewnym momencie u偶ytkownicy zaczn膮 ignorowa膰 wszystkie wiadomo艣ci e-mail, bez wzgl臋du na ich rodzaj i podej艣cie.

Aby wysy艂a膰 wiadomo艣ci e-mail, kt贸re docelowi odbiorcy B2B chc膮 otworzy膰, rozwa偶 nast臋puj膮ce pi臋膰 format贸w. Podobnie jak w przypadku innych element贸w, wykonaj testy A / B temat贸w, uk艂ad贸w i ofert i sprawd藕, czy r贸偶ne typy wiadomo艣ci e-mail rezonuj膮 z odbiorcami bardziej ni偶 inne.

 

kampanie email marketing

 

Kampanie masowej personalizacji danych

Marketing personalizacyjny to co艣 wi臋cej ni偶 tylko mo偶liwo艣膰 dynamicznego wstawiania nazwy odbiorcy w temacie lub tre艣ci wiadomo艣ci e-mail, jak wyja艣nia ostatni post dla Salesforce Canada . Istnieje wiele r贸偶nych element贸w aktywno艣ci u偶ytkownika online, kt贸rych mo偶na u偶y膰 w celu lepszego spersonalizowania e-maili, w tym tego, jakie strony odwiedzili w Twojej witrynie, ich przesz艂e zakupy i jak trafi艂y na twoj膮 stron臋 w pierwszej kolejno艣ci (np. Poprzez organiczne wyszukiwarka, media spo艂eczno艣ciowe itp.).

Te r贸偶ne atrybuty u偶ytkownika mog膮 s艂u偶y膰 do tworzenia lepszych e-maili dostosowanych do zainteresowa艅 danej osoby.

Na przyk艂ad, je艣li zauwa偶y艂e艣, 偶e kupili ju偶 od Ciebie wcze艣niej, ale ostatnio zalogowali si臋 na swoje konto e-commerce i nic nie kupili, mo偶esz wys艂a膰 wiadomo艣膰 e-mail z dodatkow膮 ofert膮 lub zach臋t膮 do zakupu. Ich zachowanie wskazuje, 偶e nadal s膮 zainteresowani Twoj膮 firm膮, wi臋c skorzystaj z ich zainteresowania i ponownie do nich si臋gnij, aby ponownie si臋 z Tob膮 zaanga偶owa膰.

To samo mo偶na powiedzie膰 o tym, w jaki spos贸b u偶ytkownicy korzystaj膮 z twoich produkt贸w, je艣li masz produkt SaaS lub co艣 cyfrowego, kt贸re mo偶esz 艣ledzi膰. Je艣li zapisali si臋 na bezp艂atny okres pr贸bny lub demo, ale nie dokonali konwersji na zakup, mo偶esz przes艂a膰 im ankiet臋 dotycz膮c膮 ich do艣wiadczenia lub zaoferowa膰 tymczasow膮 zni偶k臋, aby przekona膰 ich do zakupu.

Nieu偶ywanie personalizacji, zw艂aszcza gdy u偶ytkownik prosi u偶ytkownika o zrobienie czego艣, mo偶e potencjalnie przynie艣膰 odwr贸t. U偶ytkownicy coraz cz臋艣ciej przyzwyczajaj膮 si臋 do spersonalizowanych wiadomo艣ci e-mail, wi臋c ich brak, kiedy mo偶na, jest zdecydowanie wad膮. W rzeczywisto艣ci badanie Ascend2 z 2017 r. Wykaza艂o, 偶e masowa personalizacja by艂a taktyk膮 numer jeden w celu zwi臋kszenia sukcesu kampanii e-mail.

We藕my przyk艂ad prawdziwego e-maila, kt贸ry dosta艂em z Instagrama, kt贸ry nie wype艂nia艂 mojego imienia ani nie dawa艂 mi 偶adnych spersonalizowanych zach臋t do wype艂nienia ankiety:

5 sposob贸w dotarcia do klient贸w B2B poprzez e-mail marketing

Mogli nie tylko wpisa膰 moje imi臋, ale tak偶e zaoferowa膰 spersonalizowane informacje na temat korzystania z Instagrama (np. 鈥瀂auwa偶yli艣my, 偶e podoba艂o ci si臋 300 zdj臋膰 w zesz艂ym roku, ale nigdy nie korzysta艂e艣 z Instagram Stories. Czy mo偶esz po艣wi臋ci膰 3 minuty, aby powiedzie膰 nam dlaczego? 鈥). To pytanie mo偶e nast臋pnie stanowi膰 dla mnie lepsz膮 zach臋t臋 poza 鈥瀠lepszaniem spo艂eczno艣ci Instagram鈥, do kt贸rej wielu u偶ytkownik贸w nie odczuje osobistego poci膮gni臋cia. Na przyk艂ad Instagram mo偶e zaoferowa膰 losowo wybranym respondentom z ankiety wygra膰 kart臋 podarunkow膮 lub funkcj臋 na ich oficjalnym profilu.

Je艣li masz tak膮 mo偶liwo艣膰, spersonalizuj w miar臋 mo偶liwo艣ci i zastosuj podej艣cie, kt贸re zainteresuje u偶ytkownik贸w, zamiast czu膰 si臋 sprzedawanym.

Kampanie kroplowe

Kampanie kroplowe s膮 ukierunkowanymi, zaplanowanymi kampaniami e-mailowymi, kt贸re z czasem trafiaj膮 na twoj膮 list臋. Koncentruje si臋 na konkretnej zach臋cie, takiej jak konwersja klienta po tym, jak poprosi o kopi臋 najnowszego e-booka lub przyci膮gni臋cie klient贸w konkurencyjnych do Twoich produkt贸w. Kampanie Drip w przesz艂o艣ci mia艂y wysoki wsp贸艂czynnik konwersji w por贸wnaniu do innych typ贸w e-mailowych kampanii marketingowych B2B; Delivera informuje, 偶e to ponad 50 procent.

Chocia偶 nie zawsze tak jest w przypadku ka偶dej firmy lub bran偶y, przydatna seria wiadomo艣ci e-mail mo偶e pom贸c Twojej firmie nawi膮za膰 relacje z nowymi potencjalnymi klientami lub ponownie zaanga偶owa膰 鈥瀦imnych鈥 potencjalnych klient贸w, kt贸rzy przez jaki艣 czas nie kupili niczego od Twojej firmy.

Kampanie kroplowe mog膮 r贸wnie偶 wykorzystywa膰 personalizacj臋, aby seria e-maili by艂a bardziej atrakcyjna dla u偶ytkownika na podstawie jego dzia艂ania. Na przyk艂ad, je艣li otrzymaj膮 pocz膮tkow膮 wiadomo艣膰 e-mail z linkiem do pobrania do 偶膮danego bezp艂atnego ebooka, a nast臋pnie klikn膮 wideo wprowadzaj膮ce zawarte w wiadomo艣ci e-mail, kampania 艣ciek贸w mo偶e si臋 rozdzieli膰, aby bardziej skoncentrowa膰 si臋 na podej艣ciu do tre艣ci wideo, poniewa偶 to w艂a艣nie u偶ytkownik zar臋czony z. I odwrotnie, je艣li nie klikn臋li filmu i wybrali tylko e-booka, kampania kropl贸wki mo偶e wykorzystywa膰 wi臋cej e-maili z tre艣ci膮, aby przekonwertowa膰 je.

Drzewo kampanii kropl贸wki mo偶e r贸wnie偶 dalej dzieli膰 si臋 w razie potrzeby. Je艣li umie艣cisz jeden film w ga艂臋zi tre艣ci pisanych, a u偶ytkownik kliknie go, mo偶esz spr贸bowa膰 wys艂a膰 mu wi臋cej film贸w. To podej艣cie 鈥 wybierz w艂asn膮 przygod臋 鈥 w marketingu e-mailowym zabiera u偶ytkownik贸w w podr贸偶 ze swoj膮 mark膮, zamiast po prostu rozmawia膰 przez e-maile, kt贸re ich nie interesuj膮.

Edukacyjne kursy e-mail

Innym popularnym rodzajem marketingu e-mailowego, kt贸ry mo偶na uzna膰 za kampani臋 kroplow膮 – poniewa偶 s膮 seri膮 powi膮zanych e-maili i z czasem trafiaj膮 do odbiorc贸w – s膮 kursy e-mail. S膮 to zautomatyzowane e-maile edukacyjne, na kt贸re u偶ytkownicy mog膮 zapisa膰 si臋 w Twojej witrynie, a nast臋pnie wysy艂ane s膮 e-maile na okre艣lony temat.

Na przyk艂ad, je艣li jeste艣 dostawc膮 bezpiecze艅stwa w miejscu pracy i istniej膮 nowe wymagania OSHA, 7-dniowy kurs e-mail mo偶e obejmowa膰 najwa偶niejsze zmiany i zako艅czy膰 wezwanie do dzia艂ania, aby zakupi膰 niekt贸re produkty bezpiecze艅stwa, aby zachowa膰 z nowymi przepisami.

Koncentruj膮c si臋 przede wszystkim na edukacji, zapewniasz u偶ytkownikom us艂ugi, a jednocze艣nie zwi臋kszasz pozytywne nastroje i zaufanie do marki. Potencjalni nabywcy zaczynaj膮 postrzega膰 Ci臋 jako lidera w bran偶y i s膮 bardziej sk艂onni zaufa膰 Ci, je艣li chodzi o dokonanie zakupu.

Tworz膮c kurs e-mail, najpierw nakre艣l jego cele (np. Okre艣l priorytetowe dzia艂ania konwersji lub produkt do zakupu), a nast臋pnie przygotuj scenariusz serii e-mail. Sprawd藕, ile e-maili b臋dzie i co b臋dzie zawiera膰 ka偶dy. Drip ma dobry przewodnik na temat tworzenia kursu e-mailowego, kt贸ry wyja艣nia krok po kroku proces tworzenia.

Je艣li nigdy nie widzia艂e艣 kursu e-mail w akcji, zalecamy zapisanie si臋 na kurs w Highbrow . Oferuj膮 bezp艂atne kursy e-mail na kilka r贸偶nych temat贸w edukacyjnych, takich jak sztuka i historia. Chocia偶 nie robi膮 tego w celach marketingowych (a raczej maj膮 opcj臋 cz艂onkostwa premium), jest to dobry spos贸b na zdobywanie pomys艂贸w i obserwowanie, jak kurs e-mail jest odtwarzany w skrzynce odbiorczej w czasie rzeczywistym.

Regularne biuletyny

Je艣li k膮t edukacyjny dzia艂a dla Twojej marki, biuletyn e-mail mo偶e by膰 ukrytym zasobem, na kt贸ry nie po艣wi臋casz wystarczaj膮co du偶o czasu. Marketing e-mailowy zacz膮艂 zyskiwa膰 na popularno艣ci w latach 90., a ustawa CAN-SPAM zosta艂a uchwalona w 1998 r., Aby chroni膰 konsument贸w przed otrzymywaniem niechcianych wiadomo艣ci e-mail. W trakcie ewolucji marketingu e-mailowego biuletyny pozostawa艂y cennym sposobem na komunikowanie si臋 marek z grup膮 docelow膮 poprzez dostarczanie u偶ytecznych informacji bran偶owych.

Najlepsze biuletyny e-mailowe obejmuj膮 nie tylko najnowsze posty na blogu (lub polecany post na blogu) z ich w艂asnej witryny, ale tak偶e zawieraj膮 przydatne informacje dla odbiorc贸w, kt贸re nie s膮 艣ci艣le autopromocyjne. Mog膮 to by膰 linki do zewn臋trznych 藕r贸de艂 wiadomo艣ci na temat najnowszych trend贸w rozwojowych lub przepis贸w, kt贸re mog膮 ich dotyczy膰.

Na przyk艂ad korporacyjna firma ksi臋gowa mo偶e zamie艣ci膰 w艂asny post na blogu o nadchodz膮cych zmianach w przepisach podatkowych Stan贸w Zjednoczonych na podstawie ustawy uchwalonej w 2017 r. Biuletyn m贸g艂by nast臋pnie poda膰 dodatkowe informacje na temat ustawy podatkowej, takie jak renomowane, bezstronne 藕r贸d艂a, kt贸re podaj wi臋cej informacji o tym, jak mo偶e to wp艂yn膮膰 na firmy i na co uwa偶a膰 w 2018 r.

Biuletyny nie musz膮 by膰 r贸wnie偶 ca艂ym tekstem i linkami. Mo偶esz tak偶e do艂膮czy膰 polecane cytaty ze statystykami i inspiruj膮cymi powiedzeniami lub 鈥瀢ykres miesi膮ca鈥, kt贸ry pokazuje wyniki bada艅 bran偶owych. Wielu dostawc贸w poczty e-mail pozwala tak偶e sprzedawcom umieszcza膰 filmy wideo w swoich wiadomo艣ciach e-mail, do艂膮czaj膮c link YouTube.

U偶ywaj膮c mieszanki obraz贸w, wideo i tekstu, rozbijesz zawarto艣膰 i zapewnisz u偶ytkownikom opcje multimedialne, aby mogli wybra膰 preferowany format.

Wi臋kszo艣膰 biuletyn贸w wysy艂anych jest co miesi膮c, a biuletyny mo偶na 艂atwo zintegrowa膰 z innymi prowadzonymi kampaniami e-mailowymi. Wiele firm automatycznie umieszcza subskrybent贸w e-maili na swojej regularnej li艣cie biuletyn贸w po zako艅czeniu kampanii lub sprzeda偶y kropl贸wki, ale wa偶ne jest, aby uzyska膰 na to zgod臋 u偶ytkownik贸w podczas rejestracji. Nikt nie chce otrzymywa膰 newslettera, o kt贸rym nie wiedzieli, 偶e b臋dzie.

Ekskluzywne zach臋ty

Wreszcie oferowanie ekskluzywnych rabat贸w, bezp艂atnych produkt贸w lub ofert za po艣rednictwem poczty e-mail mo偶e by膰 znacznie bardziej kusz膮ce ni偶 inne formy marketingu konwersji, takie jak p艂atne wyszukiwanie lub kampanie w mediach spo艂eczno艣ciowych. Zach臋ty mog膮 by膰 stosowane w prawie ka偶dym rodzaju wiadomo艣ci e-mail, w tym we wszystkich wymienionych powy偶ej.

Jak wspomniano wcze艣niej, mo偶esz zaspokoi膰 swoje rabaty lub oferty dotycz膮ce wcze艣niejszych interakcji klient贸w z Twoj膮 firm膮. Cz臋sto dodatkowa zni偶ka wystarczy, aby kto艣 na p艂ocie m贸g艂 dokona膰 zakupu. Jest to tym bardziej istotne, gdy oferta tworzy poczucie FOMO: albo tylko przez ograniczony czas, albo tylko dla tego konkretnego u偶ytkownika.

Kampanie kroplowe i kursy e-mail cz臋sto prowadz膮 z ofert膮 na ko艅cu kursu, na wypadek, gdyby u偶ytkownik chcia艂 kontynuowa膰 wsp贸艂prac臋 z firm膮 lub uzna艂 t臋 seri臋 za wystarczaj膮co interesuj膮c膮, aby dokona膰 zakupu. Seria d艂ugoterminowych kampanii e-mailowych mo偶e pokaza膰, w jaki spos贸b klient zainwestowa艂 w Twoj膮 firm臋, co mo偶e zwi臋kszy膰 prawdopodobie艅stwo uzyskania wy偶szej 艣redniej kwoty zam贸wienia lub cz臋stszego zamawiania.

Inicjatywy mog膮 by膰 r贸wnie偶 wykorzystane jako pocz膮tkowa taktyka, dzi臋ki kt贸rej u偶ytkownicy znajd膮 si臋 na twojej li艣cie e-mail. Copyblogger zaleca korzystanie z ekskluzywnych tre艣ci lub produkt贸w w celu pozyskania subskrybent贸w e-maili, kt贸re mo偶na nast臋pnie wprowadzi膰 do kampanii kroplowej lub zwyk艂ej listy e-mail.

Opr贸cz dodawania zach臋t do r贸偶nych kampanii, mo偶esz r贸wnie偶 spr贸bowa膰 zaoferowa膰 rabaty lub oferty na istniej膮cej li艣cie e-mail jako jednorazowy e-mail. Marketing Land donosi, 偶e nie umieszczenie dok艂adnej oferty w temacie zwraca najbardziej otwarte stawki, a rabaty procentowe i bezp艂atne przesy艂ki zazwyczaj generuj膮 najwy偶sz膮 sprzeda偶.

Jak zatem wybra膰 skteczny spos贸b na przeprowadzenie kampanii email marketingowej?

E-mail marketing nadal wykazuje silne wsp贸艂czynniki konwersji i zaanga偶owania w B2B. Zmieniaj膮c podej艣cie w r贸偶nych typach kampanii e-mailowych, mo偶esz zainteresowa膰 odbiorc贸w i zwi臋kszy膰 konwersj臋 stron internetowych.

Platformy e-mail oferuj膮 wi臋cej ni偶 kiedykolwiek opcji testowania, wi臋c pami臋taj, aby przetestowa膰 r贸偶ne aspekty kampanii, od temat贸w po dor臋czenie w ci膮gu dnia.

U偶ytkownicy niekoniecznie s膮 wy艂膮czani przez marketingowe wiadomo艣ci e-mail, ale kiedy robi膮 to z niewielkim uwzgl臋dnieniem tego, czego klienci naprawd臋 chc膮, potrzebuj膮 i s膮 zainteresowani, nadal b臋d膮 znajdowa膰 drog臋 do folderu 艣mieci. Ci膮g艂e 艣ledzenie, eksperymentowanie i testowanie mo偶e zapewni膰 najlepsze mo偶liwe wsp贸艂czynniki otwarcia i klikalno艣ci.

Agencja Marketingowa Wroc艂aw - OzonMedia logo

B膮d藕 na bie偶膮co

B膮d藕 z nami na bie偶膮co i po艂膮cz si臋 z naszymi kana艂ami w social media.

Skontaktuj si臋 z nami

Wy艣lij nam wiadomo艣膰, aby dowiedzie膰 si臋 wi臋cej o tym, jak mo偶emy Ci pom贸c przy Twoim projekcie.

Najcz臋艣ciej polecane artyku艂y

Czym jest marketing lokalny?

Czym jest marketing lokalny?

Lokalne pozycjonowanie to strategiczny spos贸b na promocj臋 firmy w Internecie. Lokalna optymalizacja wyszukiwarek pomaga firmom promowa膰 produkty i us艂ugi w艣r贸d klient贸w lokalnych podczas ich wyszukiwania. Ka偶dego dnia miliony potencjalnych klient贸w przeprowadzaj膮 wyszukiwania w celu znalezienia pobliskich firm, kt贸rych us艂ug potrzebuj膮…

Strona internetowa przyjazna SEO – jak to zrobi膰?

Strona internetowa przyjazna SEO – jak to zrobi膰?

Niezale偶nie od tego, czy jeste艣 agencj膮, sprzedawc膮 wewn臋trznym czy przedsi臋biorc膮 we w艂asnej firmie, wiesz, jak wa偶na jest Twoja witryna dla sukcesu Twojej firmy. Niestety niekt贸re firmy inwestuj膮 w swoje witryny dziesi膮tki godzin i tysi膮ce z艂otych, nie zastanawiaj膮c si臋, w jaki spos贸b przyci膮gn膮 odwiedzaj膮cych i wygeneruj膮 potencjalnych klient贸w…

System CMS i jakie s膮 jego rodzaje?

System CMS i jakie s膮 jego rodzaje?

CMS mo偶e r贸wnie偶 zapewnia膰 narz臋dzia do marketingu bezpo艣redniego. Marketing jeden na jeden to zdolno艣膰 witryny do dostosowania jej tre艣ci i reklamy do specyficznych cech u偶ytkownika z wykorzystaniem informacji dostarczonych przez u偶ytkownika lub zebranych przez witryn臋 鈥 na przyk艂ad wzorca sekwencji stron konkretnego u偶ytkownika. Na przyk艂ad, je艣li u偶ytkownik odwiedzi wyszukiwark臋 i wyszuka aparat cyfrowy, banery reklamowe przedstawiaj膮 firmy sprzedaj膮ce aparaty cyfrowe zamiast firm sprzedaj膮cych produkty ogrodowe…

Kiedy nale偶y przeprojektowa膰 stron臋 internetow膮?

Kiedy nale偶y przeprojektowa膰 stron臋 internetow膮?

Wtryna Twojej firmy jest obliczem Twojej marki online. Musi nie tylko zapewnia膰 silne i korzystne pierwsze wra偶enie, ale tak偶e uwzgl臋dnia膰 i anga偶owa膰 ka偶d膮 z twoich unikalnych grup u偶ytkownik贸w. Po艂膮czenie szybko zmieniaj膮cej si臋 technologii, estetyki projektu i preferencji u偶ytkownika oznacza, 偶e 鈥嬧媙awet strony internetowe, kt贸re by艂y w czo艂贸wce kilka lat temu, mog膮 szybko sta膰 si臋 przestarza艂e…

Najcz臋stsze b艂臋dy w projektowaniu stron internetowych.

Najcz臋stsze b艂臋dy w projektowaniu stron internetowych.

Temat projektowania poprawnych i skutecznych stron internetowych jest tematem bardzo szerokim. Twoja witryna internetowa mo偶e pom贸c lub zaszkodzi膰 firmie i jej rozwojowi. Wielu w艂a艣cicieli ma艂ych firm pr贸buje zaoszcz臋dzi膰 pieni膮dze projektuj膮c w艂asne strony internetowe, ale nawet ci z najlepszymi intencjami maj膮 sk艂onno艣膰 do pope艂niania kilku b艂臋d贸w w projektowaniu stron internetowych…

Jak zwi臋kszy膰 widoczno艣膰 online firmy w internecie?

Jak zwi臋kszy膰 widoczno艣膰 online firmy w internecie?

Dla nowych lub uznanych firm marketing internetowy to ogromna szansa na rozw贸j marki i finans贸w. Nauczenie si臋, jak poprawi膰 swoj膮 widoczno艣膰 w Internecie, przeniesie Twoj膮 firm臋 na nowy poziom, ale mo偶e wydawa膰 si臋 zniech臋caj膮ce bez odpowiednich wskaz贸wek…

Kiedy nale偶y przeprojektowa膰 stron臋 internetow膮?

Dlaczego WordPress to najlepszy CMS dla twojej strony internetowej?

WordPress to internetowy i bezp艂atny system zarz膮dzania tre艣ci膮 typu open source (CMS) opracowany przy u偶yciu platformy PHP i MySQL. Kt贸ry jest obecnie naj艂atwiejszym i najbardziej wiarygodnym systemem do blogowania i zarz膮dzania tre艣ci膮 stron internetowych (CMS). Umo偶liwia wysoce konwertowalny interfejs u偶ytkownika…

Zobacz najnowsze realizacje

Prezentujemy przyk艂adowe realizacje stron internetowych jakie oferujemy w ramach us艂ugi tworzenia stron WWW. Realizujemy projekty stron internetowych dedykowanych ka偶dej bran偶y. Sprawd藕 nasz膮 ofert臋 i skontaktuj si臋 z nami, doradzimy Ci jak wybra膰 odpowiedni projekt strony WWW.