Wybór systemu...
WEB DESIGN
Konserwacja i bezpieczeństwo strony WordPress: Dlaczego to takie ważne?
W swej istocie...
Joomla czy WordPress? Jaki CMS wybrać?
Wybór systemu zarządzania treścią (CMS) jest ważną decyzją, która może mieć ogromne konsekwencje dla Twojej strony internetowej. Istnieje wiele dostępnych, każdy z własnymi zaletami i wadami, i fanatycznych fanów ciągnąc za ich wybranej platformy. Mając na to na to,...
Konserwacja i bezpieczeństwo strony WordPress: Dlaczego to takie ważne?
W swej istocie WordPress jest bardzo bezpiecznym systemem zarządzania treścią (CMS). Jednak brak aktualizacji zabezpieczeń, konserwacji i zaniedbanych aktualizacji zabezpieczeń może narazić witrynę WordPress na ataki. Zhakowana witryna internetowa może być bardzo...
4 sposoby na uzyskanie przyjaznej witryny dla użytkownika
Przyznajmy to, że cyfryzacja miała największy wpływ na świat marketingu. Zmieniło to krajobraz marketingowy i uczynił go bardziej konkurencyjnym. Aby przewyższać, konkurować i osiągać sukcesy, firmy szukają możliwości i perspektyw zwiększenia swoich przychodów. Te...
5 powodów dla których Twoja strona internetowa nie jest przyjazna dla użytkownika
Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…
Jak pisać treści przyjazne dla SEO?
Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…
Czym jest digital marketing?
Marketing cyfrowy obejmuje wszystkie działania marketingowe promujące Twój produkt lub markę za pomocą urządzeń elektronicznych lub Internetu. Wykorzystuje taktyki marketingu online, takie jak marketing w wyszukiwarkach, marketing e-mailowy, marketing w mediach społecznościowych i marketing mobilny, aby dotrzeć do obecnych i potencjalnych klientów…