Strona internetowa przyjazna SEO – jak to zrobić?

GOOGLE, MARKETING INTERNETOWY, OPTYMALIZACJA STRON, POZYCJONOWANIE, SEO, WEB DESIGN

Niezależnie od tego, czy jesteś agencją, sprzedawcą wewnętrznym czy przedsiębiorcą we własnej firmie, wiesz, jak ważna jest Twoja witryna dla sukcesu Twojej firmy. Niestety niektóre firmy inwestują w swoje witryny dziesiątki godzin i tysiące złotych, nie zastanawiając się, w jaki sposób przyciągną odwiedzających i wygenerują potencjalnych klientów.

Przeprowadzasz szybkie wyszukiwanie online w wyszukiwarce Google i zastanawiasz się – „Dlaczego nikt nie odwiedza mojej witryny?” Wszystkie wyniki wskazują na jedną diagnozę: musisz przeprowadzić optymalizację wyszukiwarek (SEO).

Projektowanie stron internetowych przyjaznych dla SEO?

Projektowanie stron przyjaznych dla SEO polega na opracowaniu planu generowania ruchu organicznego, a następnie zaprojektowaniu strony internetowej zgodnie z tym planem. Takie podejście jest sprzeczne z tradycyjnym procesem projektowania stron internetowych, w których strona jest budowana tak, aby wyglądać atrakcyjnie bez strategii generowania ruchu lub klientów.

Podstawowy cel zarówno marketerów, jak i projektantów stron internetowych jest taki sam – zbudować świetną stronę internetową. Występuje jednak rozbieżność między koncepcją marketingowca i projektanta stron internetowych dotyczącą efektywnej witryny biznesowej. Zespoły zajmujące się tworzeniem stron internetowych i SEO muszą ustalić, co stanowi dobrą stronę internetową firmy zanim odniesie sukces.

Celem firmy jest stworzenie strony internetowej obsługującej istniejących klientów, przyciągającej / przekształcającej potencjalnych klientów i zapewniającej znaczny zwrot z inwestycji.

Gdy zespoły zajmujące się projektowaniem stron internetowych i SEO współpracują ze sobą, wynikiem jest atrakcyjna i przyjazna dla SEO strona internetowa, która przekracza oczekiwania biznesowe i cele w zakresie przychodów.

Jak zbudować stronę przyjazną SEO

Projektowanie stron przyjaznych SEO wymaga uprzedniego załadowania procesu ze strategią i planowaniem, a następnie wykonania po ułożeniu dużej części pracy. Ostatecznie tworzenie stron SEO zajmuje około 60% planowania i 40% wykonania.

Poniższe uwagi pomogą zbudować solidne zrozumienie SEO dla twórców stron internetowych. Możesz skorzystać z tych wskazówek dotyczących projektowania witryn SEO, aby udoskonalić swój obecny proces i dostarczyć produkt wyższej jakości.

Utwórz mapę słów kluczowych

W oparciu o branżę i produkty / usługi oferowane przez Twoją firmę (lub firmę klienta) już wiesz, które strony powinna zawierać Twoja witryna. Tam, gdzie właściciele firm i projektanci stron internetowych zwykle popełniają błędy, nie wyróżniają każdego produktu / usługi w określonej grupie słów kluczowych. Co to znaczy?

Wyobraź sobie, że tworzysz stronę internetową dla gabinetu chirurgii plastycznej, który specjalizuje się w liftingach twarzy i pośladkach. Możesz zdecydować, że chcesz mieć stronę główną i stronę operacji w swojej witrynie. Niestety Twoja strona chirurgii prawdopodobnie nie będzie miała dobrej pozycji w żadnej z procedur, ponieważ nie obsługuje jednej grupy słów kluczowych.

tworzenie mapy słów kluczowych przy projektowaniu strony internetowej przyjaznej dla seo

Aby uzyskać najlepszą optymalizację pod kątem wyszukiwarek, musisz zaprojektować stronę główną, podstrone usługi i stronę podstronę ofert dla danej usługi. Twoja strona główna może ogólnie dotyczyć operacji plastycznych, ale Twoje podstrony powinny koncentrować się na odpowiednich operacjach.

Skorzystaj z narzędzia takiego jak SEMrush, aby określić, których słów kluczowych potrzebujesz. Jest to płatne narzędzie, ale pomaga określić, które słowa kluczowe szukają online.

Po wyszukaniu listy trafnych słów kluczowych dla Twojej witryny podziel je na osobne grupy i zoptymalizuj każdą stronę pod kątem wyszukiwanych haseł.

Nazwa domeny

Wybór nazwy domeny jest niezwykle ważną decyzją, która zwykle nie ma wystarczającej wagi. Jeśli masz przemyślaną strategię rozwoju marki , naturalne jest, że umieścisz swoją nazwę marki w nazwie domeny. Chociaż jest to bardzo dobry ruch biznesowy, dobrą strategią SEO i projektowania stron internetowych jest uwzględnienie słowa kluczowego w nazwie domeny.

Pomimo filtra Google 2012 który zapobiega spamowaniu witryn o niskiej jakości w rankingu według nazw w domenie ścisłego dopasowania (EMD), nadal istnieje korzyść z umieszczenia słowa kluczowego w domenie, o ile witryna jest wysokiej jakości.

Posiadanie jednego z głównych docelowych słów kluczowych w nazwie domeny pomoże powiązać podmiot gospodarczy z określonym tematem. Na przykład lokalna witryna firmy może zawierać nazwę miasta w nazwie domeny, aby pomóc wzmocnić swój autorytet cyfrowy dla tej lokalizacji.

Chirurg plastyczny we Wrocławiu może używać swojej marki biznesowej jako nazwy domeny. Po kilku latach optymalizacji swojej witryny internetowej mogli uzyskać ranking wysoce konkurencyjnych słów kluczowych. Gdyby ten sam chirurg plastyczny ustanowił nazwę domeny wraz ze swoją marką plus „Wrocław”, byliby w stanie uzyskać ranking tych samych konkurencyjnych słów kluczowych znacznie wcześniej.

Pamiętaj, że nazwa domeny musi być zgodna z wizją firmy. Jeśli masz nadzieję, że Twoja firma stanie się organizacją ogólnopolską, ogólnokrajową lub globalną, powinieneś unikać umieszczania lokalnego identyfikatora w swojej domenie.

Alternatywnie możesz użyć lokalnego słowa kluczowego w nazwie domeny, które nie ogranicza Twojej lokalizacji. Używanie nazwy marki i odpowiedniego słowa kluczowego to dobre podejście, które przyspieszy wyniki SEO. To również może być ograniczające, jeśli zmieni się twój model biznesowy i musisz ewoluować poza słowo kluczowe w nazwie domeny.

Na przykład, gdyby firma Nike wybrała nazwę domeny nikeshoes.com podczas tworzenia swojej cyfrowej obecności, ograniczyliby swoją zdolność do rangowania innych odzieży, takich jak spodnie dresowe i bluzy z kapturem. Wybierając nazwę domeny, zawsze zbalansuj swoją markę i strategię SEO.

Hosting

Hosting jest kluczowym elementem rozwoju strony przyjaznej SEO z kilku powodów. Twój hosting będzie miał wpływ na koszt, szybkość ładowania strony, zapewnienie jakości i bezpieczeństwo.

Tańszy dostawca usług hostingowych może wydawać się świetnym krótkoterminowym ruchem finansowym, ale może powodować, że strony ładują się wolniej niż droższy host. Może to mieć negatywny wpływ na SEO, zwiększyć współczynnik odrzuceń i zmniejszyć konwersje klientów. Możesz przeczytać więcej o czynnikach prędkości w naszym artykule o nowej stronie SEO .

Droższy hosting może również mieć lepsze zabezpieczenia, co utrudni hakerom uszkodzenie witryny. Jeśli coś stanie się z twoją witryną, dobry dostawca hostingu zazwyczaj będzie miał kopie zapasowe, które możesz przywrócić. Znajdź równowagę między kosztem a funkcjami, jeśli chodzi o wybór hosta.

CMS / platforma platformy

Wiele z SEO projektowania stron internetowych będzie zależeć od platformy, którą wybierzesz dla swojej witryny. Bardziej zaawansowani programiści mogą zdecydować się na zbudowanie całkowicie niestandardowej witryny. Jednak większość firm korzysta z jakiegoś systemu zarządzania treścią (CMS) lub narzędzia do tworzenia witryn, co ułatwia bieżące zarządzanie.

Jedną z najpopularniejszych platform dla stron internetowych jest WordPress (WP). Ten CMS działa dobrze zarówno w zakresie projektowania witryn, jak i celów SEO, i daje interesariuszom biznesowym możliwość zarządzania własną witryną po jej zbudowaniu.

system zarządzania treścią

Istnieją inne platformy, takie jak Wix, Squarespace, Weebly lub Shopify. Każda z nich ma swoje mocne i słabe strony, ale zdecydowanie zalecamy korzystanie z WordPress ze względu na jego wszechstronność i szeroką bazę użytkowników. Ponieważ tak wiele osób korzysta z WP, w Internecie dostępna jest duża ilość dokumentacji na wypadek problemów.

WordPress ma wiele wbudowanych funkcji SEO. Na przykład te funkcje pozwalają bardzo łatwo edytować tytuł, tytuł strony, adres URL i opis meta. Funkcje te są często pomijane przez projektantów stron internetowych, ponieważ mają niewiele wspólnego z estetyką strony.

Szybkość ładowania strony

Witryna z najnowocześniejszymi funkcjami i grafiką w wysokiej rozdzielczości jest wizytówką projektanta stron internetowych. Niestety duże zasoby i strony wymagające dużej liczby procesów ładują się powoli. Ponadto rośnie popularność uzyskiwania dostępu do Internetu na urządzeniach mobilnych przez wolniejsze połączenia internetowe. Jeśli Twoja witryna jest zbyt skomplikowana, aby szybko ładować ją przez połączenie mobilne, stracisz odwiedzających i rankingi.

pomiar prędkości strony internetowej przez Gtmetrix

W lipcu 2018 r. Google wprowadziło aktualizację prędkości, która negatywnie wpływa na ranking witryn, które ładują się wyjątkowo wolno. Rosnące znaczenie czasu ładowania witryny zachęca do zachowania równowagi między projektowaniem stron internetowych a optymalizacją wyszukiwarek. Dlatego zadbaj o prękość wczytywania strony internetowej.

Projekt witryny przyjazny SEO powinien obejmować:

– Obrazy o odpowiedniej wielkości – nie przesyłaj dużych obrazów i pozwól, aby Twój CMS skalował je do rozmiarów.
– Skompresowane obrazy – kompresuj pliki obrazów, aby ładowały się szybciej.
– Zminimalizowane i połączone pliki CSS i JavaScript – mniej żądań serwera może przyspieszyć ładowanie strony.
– Bez przekierowań – upewnij się, że nie ma niepotrzebnych przekierowań w Twojej witrynie, gdy zmienia się adres URL strony.
– Brak obrazów z linkami na gorąco – dołącz kod, który ogranicza inne witryny do osadzania jednego z twoich rodzimych obrazów na swoich stronach. Spowoduje to użycie twojego serwera do załadowania obrazów dla ich odbiorców.

Specjaliści SEO często mają problem z projektantami, którzy ignorują szybkość wczytywania strony. Być może największym na wynos SEO witryny internetowej w tym artykule jest rozważenie konsekwencji wszystkich elementów projektu na stronie.

wykres widoczności w google search consol

Projektanci i programiści mogą korzystać z Google PageSpeed ​​Insights i narzędzia Lighthouse w Chrome Dev Tools, aby identyfikować i rozwiązywać problemy z ładowaniem. Aby łatwo znaleźć wewnętrzne przekierowania lub obrazy o dużych rozmiarach plików, użyj Screaming Frog do przeszukiwania witryny.

Doświadczenie użytkownika (UX)

Doświadczenie użytkownika to aspekt strony internetowej, który projektanci zazwyczaj radzą sobie lepiej niż eksperci SEO. Trudno się nie zgodzić z faktem, że piękna, inspirująca strona jest świetna dla użytkowników.

Jeśli chodzi o UX, projektowanie stron internetowych i SEO są zwykle sprzeczne z intencjami użytkowników. Piękna strona główna zrobi wrażenie na użytkowniku, ale do czego służy strona główna? Jeśli Twoja strona główna nie uwzględnia potrzeb odwiedzającego i nie pomaga w podjęciu świadomego następnego kroku, masz problem.

Na przykład strona internetowa kancelarii prawnej, która zawiera zdjęcie zespołu prawnego w wysokiej rozdzielczości oraz przód i środek przycisku O nas, może na pierwszy rzut oka wydawać się odpowiednia. Jednak użytkownicy mogą być bardziej zainteresowani wygranymi ostatnio sprawami, dziedzinami prawa, w których specjalizuje się firma, oraz cenami usług firmy.

Świetnym sposobem na wykrycie potencjalnych problemów z UX na stronie jest instalacja Google Analytics i okresowa analiza zachowań odwiedzających. Sprawozdanie z przepływu zachowanie jest łatwym sposobem, aby zobaczyć, gdzie użytkownicy wchodzą i opuszczają witrynę. Jeśli współczynnik odrzuceń na dowolnej stronie wydaje się wysoki, wypróbuj A / B testując różne składniki witryny.

Potencjalne funkcje, które możesz przetestować, obejmują:

– nawigacja strony
– style przycisków wezwania do działania
– tekst przycisku wezwania do działania
– miejsca docelowe wezwania do działania
– dominująca zawartość strony
– umieszczenie wskaźników zaufania, takich jak studia przypadków, referencje i akredytacje
– pamiętaj również o szybkości ładowania strony. Powolna strona jest nie tylko zła dla wydajności SEO, ale także dla użytkowników.

Indeksacja i indeksowalność

Aby wyszukiwarki miały łatwy dostęp do stron internetowych, musisz mieć kilka technicznych elementów SEO. Te elementy obejmują:

– dobra nawigacja na całej stronie
– mapa strony
– nieograniczający robots.txt i meta roboty
– dobra architektura informacji
– odpowiednie linki wewnętrzne (które omówimy w następnej sekcji).

Projektanci prawie zawsze dołączają dobre elementy nawigacyjne (pomyśl nagłówek, stopkę i pasek boczny), ponieważ są standardową częścią projektowania stron internetowych. Jednak pozostałe elementy działają głównie za kulisami. Zapomnienie o ich uwzględnieniu może być poważną przeszkodą w uczynieniu witryny przyjazną SEO.

Mapy witryn

Mapa witryny jest jak spis treści dla Twojej witryny. Mapa witryny HTML to przyjazna dla użytkownika lista, z której użytkownicy mogą korzystać, aby zobaczyć wszystkie strony i szybko znaleźć potrzebne informacje. Mapa witryny XML to mapa witryny przyjazna dla wyszukiwarek, której roboty używają do identyfikowania i indeksowania stron w witrynie. Oba są ważne dla znalezienia przez twoją grupę docelową.

Jeśli korzystasz z WordPress, wygenerowanie mapy witryny XML jest tak proste, jak pobranie bezpłatnej wtyczki Yoast SEO i włączenie mapy witryny . Z drugiej strony mapy witryn HTML nie zawsze są konieczne, jeśli masz dobrą nawigację w nagłówku i stopce.

Utworzenie mapy witryny XML i przesłanie jej do Google Search Console to kluczowy element SEO dla twórców stron internetowych. Pominięcie tego procesu może poważnie ograniczyć ruch do Twojej witryny i ograniczyć jej zdolność do konwersji klientów i generowania przychodów.

Plik robots.txt

Robots.txt to plik, do którego można uzyskać dostęp, wpisując nazwę domeny w pasku adresu URL i dopisując plik robots.txt na końcu. To jest jak lista gości podczas głośnego wydarzenia… ale dla robotów. Jeśli robota nie ma na liście, nie może on uzyskać dostępu do Twojej witryny. Meta-roboty to tagi HTML, które można umieszczać strona po stronie, aby ograniczyć umieszczanie niektórych stron w indeksie wyszukiwarki.

dyrektywy i zapis pliku robots txt

Dyrektywy robotów są ważne, ponieważ mogą przypadkowo ograniczyć dostęp do Twojej witryny. Na przykład programiści często używają pliku robots.txt, aby ograniczyć witrynę w trakcie jej tworzenia. Jeśli Twoja witryna zostanie przypadkowo uruchomiona bez usunięcia tych instrukcji, być może ukrywasz ją przed ważnymi interesariuszami cyfrowymi.

Zakres tego postu nie będzie zawierał szczegółowych informacji na temat robotów internetowych, ale zachęcamy do zapoznania się z tym postem na temat zapobiegania indeksowaniu przez Google za pomocą dyrektyw robotów.

Architektura informacji i struktura strony

Dobra architektura informacji jest bardzo ważnym aspektem optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Przyjazna dla SEO struktura witryny może pomóc wyszukiwarkom i użytkownikom zrozumieć, gdzie się znajdują. Pomaga to zbudować schemat treści, który wpływa na to, jak dobrze strony oceniają się organicznie.

Na przykład projekt strony internetowej poświęconej ropie i gazowi może obejmować różne produkty związane z procesami wyższego, średniego i niższego szczebla. Zastanów się, jak możesz uporządkować adresy URL jednostki LACT, jeśli Twoja witryna oferuje kilka produktów związanych z różnymi częściami łańcucha dostaw.

Twój adres URL strony głównej to tylko główna nazwa domeny. Powinieneś zoptymalizować swoją stronę główną dla nadrzędnego motywu swojej witryny. W takim przypadku możesz zoptymalizować swoją stronę główną pod kątem „urządzeń do skrawająch drewno i metal”.

Następny katalog będzie zawierać logiczne podsekcje. W przypadku witryny dla drewna i metalu podkatalogi będą wyglądać następująco:

com / drewno /
com / metal /

Następny katalog w dół będzie zawierał wszystkie produkty, które odnoszą się do twoich podkatalogów. Podkatalog podkatalogu dla Twojej jednostki LACT to twojadomena.com/drewno/urządzenie-XXX/. Gdy ktoś odwiedzi tę stronę, zorientuje się, że masz kilka produktów pośrednich i produktów dla rynków wyższego i niższego szczebla.

Ta struktura katalogów pomoże również w lepszej pozycji strony głównej pod kątem „sprzętu do skrawania metalu i drewna”, ponieważ wyszukiwarki widzą, że masz wyczerpujący wybór sprzętu dla całej branży. Ze względu na przydatną treść w Twojej witrynie istnieje duże prawdopodobieństwo, że zaspokoisz potrzeby wyszukiwarki.

Linki wewnętrzne

Linki wewnętrzne to linki z jednej strony witryny do drugiej. Linki wewnętrzne są z natury nawigacyjne lub kontekstowe.

Rzecznik Google, John Mueller, opowiada o tym, jak Google korzysta z wewnętrznych linków w Twojej witrynie. Mueller zwraca uwagę, że linki kontekstowe w głównej treści Twojej witryny są traktowane inaczej niż linki nawigacyjne.

Linki nawigacyjne są ważne dla wyszukiwarek, które muszą indeksować witrynę i indeksować strony. Są również ważne, aby użytkownicy mogli przeglądać Twoją witrynę i szybko znajdować to, czego potrzebują.

Z tego samego powodu linki kontekstowe są ważne dla wyszukiwarek i osób odwiedzających stronę internetową, ale dają więcej informacji na temat strony docelowej. Wynika to z faktu, że tekst zakotwiczenia łącza zawiera wskazówki dotyczące miejsca, w którym skończysz po kliknięciu łącza.

Wyobraź sobie na przykład, że projektujesz witrynę firmy budowlanej. Gdy Google zobaczy w stopce link z tekstem kotwicy „strona główna” i adres URL strony głównej, będzie wiedział, że link do strony głównej. Gdy Google widzi link w artykule na blogu o tym, jak wybrać kontrahenta komercyjnego, który korzysta z tekstu kotwicy „najwyżej oceniana komercyjna firma budowlana” i adresu URL strony głównej, daje kontekst, o czym jest strona główna.

Korzystanie z linków nawigacyjnych i kontekstowych jest ważne zarówno podczas nawigacji w witrynie. Jednak kontekstowe linki wewnętrzne w głównej treści odpowiedniej strony, które wykorzystują opisowy tekst kotwicy, są ważne dla twoich rankingów. Ten rodzaj wglądu może pomóc projektantom w stworzeniu przyjaznego dla wyszukiwarek projektu internetowego, który zachwyci również użytkowników.

Skontaktuj się z Agencją Marketingową OzonMedia z Wrocławia w sprawie projektowania strony internetowej. Zespół OzonMedia składa się z doświadczonych projektantów stron internetowych i  strategów SEO, którzy mogą pomóc w stworzeniu nowoczesnej i profesjoanlanej witryny internetowej dla Twojej firmy. Nasza agencja marketingowa pomaga wielu firmom i jest gotowa zrobić to samo dla Ciebie.

Skontaktuj się z nami, aby umówić się na konsultację i dowiedzieć się, w jaki sposób nasze usługi SEO i tworzenie stron internetowych mogą pomóc Ci się rozwijać!

Agencja Marketingowa Wrocław - OzonMedia logo

Bądź na bieżąco

Bądź z nami na bieżąco i połącz się z naszymi kanałami w social media.

Skontaktuj się z nami

Wyślij nam wiadomość, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak możemy Ci pomóc przy Twoim projekcie.

Najczęściej polecane artykuły

Joomla czy WordPress? Jaki CMS wybrać?

Joomla czy WordPress? Jaki CMS wybrać?

Wybór systemu zarządzania treścią (CMS) jest ważną decyzją, która może mieć ogromne konsekwencje dla Twojej strony internetowej. Istnieje wiele dostępnych, każdy z własnymi zaletami i wadami, i fanatycznych fanów ciągnąc za ich wybranej platformy. Mając na to na to,...

4 sposoby na uzyskanie przyjaznej witryny dla użytkownika

4 sposoby na uzyskanie przyjaznej witryny dla użytkownika

Przyznajmy to, że cyfryzacja miała największy wpływ na świat marketingu. Zmieniło to krajobraz marketingowy i uczynił go bardziej konkurencyjnym. Aby przewyższać, konkurować i osiągać sukcesy, firmy szukają możliwości i perspektyw zwiększenia swoich przychodów. Te...

5 powodów dla których Twoja strona internetowa nie jest przyjazna dla użytkownika

5 powodów dla których Twoja strona internetowa nie jest przyjazna dla użytkownika

Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…

Jak zdobyć więcej obserwujących na twiterze?

Jak zdobyć więcej obserwujących na twiterze?

Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…

Jak znaleźć nowych klientów w internecie?

Jak znaleźć nowych klientów w internecie?

Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…

Jak pisać treści przyjazne dla SEO?

Jak pisać treści przyjazne dla SEO?

Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…

Prowadzenie fanpage – jak skutecznie to robić na Facebooku?

Prowadzenie fanpage – jak skutecznie to robić na Facebooku?

Zastanawiasz się jak założyć konto firmowe na Facebooku? A może zastanawiasz się czy warto to zrobić i jakie korzyści może przynieść to Twojej firmie i jak skutecznie prowadzić Fanpage na Facebooku? Nie marnuj więcej czasu! Obecność Twojej firmy i posiadanie firmowego konta fanpage na Facebooku to konieczność. Facebook to sieć społecznościowa, która  stała się jednym z podstawowych kanałów marketingowych Twojej marki…

Czym jest digital marketing?

Czym jest digital marketing?

Marketing cyfrowy obejmuje wszystkie działania marketingowe promujące Twój produkt lub markę za pomocą urządzeń elektronicznych lub Internetu. Wykorzystuje taktyki marketingu online, takie jak marketing w wyszukiwarkach, marketing e-mailowy, marketing w mediach społecznościowych i marketing mobilny, aby dotrzeć do obecnych i potencjalnych klientów…

Jak zrobić skuteczną stronę internetową?

Jak zrobić skuteczną stronę internetową?

Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…

Czym jest marketing lokalny?

Czym jest marketing lokalny?

Lokalne pozycjonowanie to strategiczny sposób na promocję firmy w Internecie. Lokalna optymalizacja wyszukiwarek pomaga firmom promować produkty i usługi wśród klientów lokalnych podczas ich wyszukiwania. Każdego dnia miliony potencjalnych klientów przeprowadzają wyszukiwania w celu znalezienia pobliskich firm, których usług potrzebują…

Zobacz najnowsze realizacje

Prezentujemy przykładowe realizacje stron internetowych jakie oferujemy w ramach usługi tworzenia stron WWW. Realizujemy projekty stron internetowych dedykowanych każdej branży. Sprawdź naszą ofertę i skontaktuj się z nami, doradzimy Ci jak wybrać odpowiedni projekt strony WWW.