Prowadzenie fanpage – jak skutecznie to robić na Facebooku?

MARKETING INTERNETOWY, NARZĘDZIA I PROGRAMY, OUTBOUND MARKETING, SOCIAL MEDIA

Zastanawiasz się jak założyć konto firmowe na Facebooku? A może zastanawiasz się czy warto to zrobić i jakie korzyści może przynieść to Twojej firmie i jak skutecznie prowadzić Fanpage na Facebooku? Nie marnuj więcej czasu! Obecność Twojej firmy i posiadanie firmowego konta fanpage na Facebooku to konieczność. Facebook to sieć społecznościowa, która  stała się jednym z podstawowych kanałów marketingowych Twojej marki. Mimo że tak wiele marek ma silną pozycję na Facebooku, zawse znajdzie się miejsce dla Twojej firmy.

Aby odnieść sukces w sieci społecznościowej, wszystko należy zaczać od strony Twojej firmy na Facebooku i jej skutecznego prowadzenia. Niezależnie od tego, czy szukasz, czy właśnie utworzyłeś fanpage firmowy na Facebooku, musisz wykonać niezbędne kroki, aby upewnić się, że zdobędziesz aktywnych i zaangażowanych odbiorców.

Ale zanim przejdziemy do tego jak założyć i skutecznie prowadzić fanpage na facebooku, rzućmy okiem na to, co tak naprawdę składa się na stronę firmową na Facebooku.

Czym jest strona firmowa / fanpage na Facebooku?

Strona firmowa na Facebooku to idealne miejsce dla klientów, którzy szukają Cię w sieci społecznościowej. Niezależnie od tego, czy prowadzisz działalność lokalną, czy firmową, Twoja strona firmowa na Facebooku powinna działać podobnie do witryny Twojej firmy.

prowadzenie fanpage facebook konto firmowe wygląd

Twój profil powinien posiadać informacje kontaktowe, godziny otwarcia, wezwania do działania prowadzące do stron docelowych, treści wizualne, wydarzenia , aktualizacje i wiele więcej. Chociaż prawdopodobnie rozumiesz, dlaczego strona firmowa na Facebooku jest ważna, ważne jest również, aby wiedzieć, jak zbudować ją od podstaw.

Dlaczego warto mieć strone firmową / fanpagena facebooku?

Jeśli jeszcze nie jesteś przekonany do posiadania firmowego konta na facebooku to pon9iższe 5 argumentów na pewno Cię przekona do pytania jak skutecznie prowadzić fanpage na facebooku?

Połączenie

Facebook pozwala codziennie kontaktować się ze społecznością i przypominać jej o Twojej obecności. Twój post pojawia się w kanale wiadomości Twoich „lajków” i mają oni możliwość interakcji z tobą. Każdego dnia zapraszasz swoją grupę docelową. Facebook pozwala także komunikować się z ludźmi, dzięki czemu mogą lepiej poznać Ciebie i Twoją firmę. Dzięki tym codziennym połączeniom budujesz czynnik „know-like-trust”, który jest krytyczny.

Autorytet

Facebook pomaga Ci stać się ekspertem w swojej dziedzinie. Stajesz się lejkiem pomocnych informacji związanych z niszą, których potrzebuje Twoja społeczność. Podajesz ręcznie swoje wskazówki dla społeczności, ciekawostki, interesujące artykuły i gorące wydarzenia, dzięki czemu gdy potrzebują usług, jesteś pierwszą osobą, o której myślą .

Branding

Facebook pomaga w budowaniu marki. Im więcej miejsc zobaczysz w sieci dzięki konsekwentnemu przekazowi marki, tym bardziej będziesz pamiętać. Pole gry zostało wyrównane. Mali faceci mogą teraz wyglądać na dużych. Wykonaj profesjonalne logo lub profesjonalny strzał w głowę, jeśli tworzysz własną markę. Wszystko o Twojej stronie na Facebooku może wzbogacić filozofię Twojej marki. Nawet linki do innych witryn, które zdecydujesz się udostępnić, pomogą ci zbudować własną markę.

Widoczność

Po wprowadzeniu ostatnich zmian na stronie na Facebooku możesz teraz komentować inne strony jako swoją stronę i polubić posty innej strony. Jeśli nie masz pojęcia, o co chodzi w tym zdaniu, nie martw się. Po prostu wiedz, że ta funkcja zapewni Twojej stronie Facebooka znacznie lepszą widoczność niż wcześniej i ułatwi uczestnictwo w Facebooku jako Twojej firmie. Podobnie jak w przypadku każdego ogłoszenia online, mądrze korzystaj z tej nowej funkcji. Upewnij się, że nie spamujesz tylko innych stron – zawsze dodawaj wartości do dyskusji .

Możliwość udostępniania

Facebook bardzo łatwo przekazuje dobre treści. Ludzie mogą udostępniać twoje linki, filmy i zdjęcia. Jeśli więc opublikujesz wysokiej jakości treści ze swojej witryny na swojej stronie na Facebooku, Twoja społeczność zapewni Ci cenne cyfrowe reklamy ustne. Niektórzy martwią się, skąd wziąć te wszystkie dobre treści do udostępnienia. Pobierz go z innych blogów, Google powiadomi w swojej niszy i zmieszaj z własnymi treściami. Nie musi to nawet być bezpośrednio związane z Twoją firmą.

Jak założyć fanpage na Facebooku?

Tworzenie strony biznesowej na Facebooku zaczyna się od szczegółowego przedstawienia rodzaju firmy, którą prezentujesz. W pierwszej kolejności musisz wybrać typ strony biznesowej, którą utworzysz. Po prostu wybierz kategorię, która najlepiej pasuje do Twojego rodzaju marki.

konfiguracja konta firmowego na facebooku

Każda kategoria zawiera listę unikatowych podkategorii, która dodatkowo uszczegóławia Twoją markę. Ważne jest, aby wiedzieć, że niektóre kategorie mają określone funkcje. Na przykład, jeśli chcesz zbierać recenzje na Facebooku od klientów, wybierz kategorię Lokalna firma lub Miejsce. Z drugiej strony, jeśli chcesz zameldować się, ale zależy Ci na recenzjach, wybierz kategorię Firma, Organizacja lub Instytucja.

Po wybraniu podkategorii wpisz nazwę firmy lub marki. Facebook poprosi Cię o skonfigurowanie dodatkowych szczegółów Twojej strony. Wprowadź opis swojej firmy, swojej witryny, niestandardowego adresu URL i zdjęcia profilowego.

Zadbaj o to, by Twój niestandardowy URL był krótki i reprezentatywny dla Twojej marki. Unikaj cyfr, znaków specjalnych i innych rzeczy, które utrudniają wyszukiwanie Twojej firmy na Facebooku. Będziesz także mieć możliwość dodania swojej strony na Facebooku do listy ulubionych (wyświetlanej w menu po lewej stronie paska bocznego podczas przeglądania kanału z wiadomościami na Facebooku) i wybrania preferowanej grupy odbiorców na Facebooku.

Od tego momentu możesz zacząć dodawać więcej informacji o swojej firmie. Jedną z najgorszych rzeczy, jaką możesz zrobić jako firma, jest zatrzymanie się i pozostawienie niedokończonej strony biznesowej na Facebooku. Chociaż uważasz, że pozostawienie nienadzorowanej lub w połowie wypełnionej strony może nie zaszkodzić, w rzeczywistości szkodzi twojej wiarygodności.

Pokaż publiczności swoją autentyczność i pasję, dokładając wszelkich starań, i wykonaj następujące czynności, aby wypełnić wszystko w swoim profilu:

1. Dodaj swój profil i zdjęcia na okładkę

Dodanie obrazu do strony Facebook Business jest łatwe. Po prostu wykonaj te same czynności, co na koncie osobistym. Upewnij się jednak, że znasz właściwe specyfikacje i wytyczne dotyczące rozmiaru obrazu dla swojego profilu i obejmuje zdjęcia na okładce.

zakladanie fanpage na facebooku

2. Wybierz wezwanie do działania

Facebook umożliwia dodanie przycisku wezwania do działania na stronie biznesowej, aby połączyć odwiedzających z witryną lub stronami docelowymi. Po kliknięciu przycisku „Dodaj przycisk” wybierz z menu jedną z następujących opcji, które najbardziej odpowiadają Twojej firmie, jej działllaności, Twoim usługom lub produktom:

– Rezerwuj teraz
– Zadzwoń teraz
– Skontaktuj się z nami
– Wyślij wiadomość
– Użyj aplikacji
– Grać w grę
– Kupuj teraz
– Zapisz się
– Obejrzyj wideo
– Wysłać email

Tutaj również wprowadź swój bezpośredni link i wybierz, czy chcesz wysłać użytkowników do swojej aplikacji. Masz możliwość skonfigurowania wskazówek iOS i Android, aby wysyłać odwiedzających do Twojej aplikacji lub witryny (w zależności od używanego urządzenia).

Zawsze skonfiguruj swoją stronę firmową na Facebooku, aby była przyjazna dla urządzeń mobilnych. Upewnij się, że każdy może łatwo wysłać wiadomość e-mail lub skontaktować się z Tobą za pośrednictwem smartfona lub tabletu.

3. Zaktualizuj swoją sekcję Informacje

Jedną z najważniejszych sekcji strony biznesowej na Facebooku jest sekcja Informacje. Zaktualizuj ten obszar i pamiętaj o dodaniu swojej witryny (jeśli nie było jej w oryginalnym dziele), opisu, godzin pracy (w razie potrzeby), adresu, numeru telefonu i adresu e-mail.

Jest to minimum, które powinieneś zrobić z sekcją about, ale upewnij się, że wszyscy mogą znaleźć większość informacji o Twojej firmie w tej sekcji, ponieważ będzie to jeden z najczęściej odwiedzanych obszarów.

Sprawdź swoich konkurentów, aby zobaczyć, jak gromadzą te informacje, jeśli nadal masz problemy. Pamiętaj tylko, aby nie kopiować ich dokładnego stylu i brzmienia. Oryginalność w społecznościach ma swoje zalety.

4. Edytuj ustawienia strony

Następnie będziesz chciał edytować ustawienia strony. Przed promowaniem upewnij się, że widoczność strony jest ustawiona na opcję Publikacja strony. Tutaj możesz również wybrać, czy użytkownicy mogą wysyłać Ci prywatne wiadomości za pośrednictwem Facebook Messages. W przypadku większości firm rozsądnie jest włączyć to połączenie, ponieważ niektórym użytkownikom można uniemożliwić publiczne zgłaszanie skarg na stronie na Facebooku. Zawsze zachowuj otwarte linie komunikacyjne w miarę możliwości na swoich kanałach, aby wydawać się bardziej humanistycznymi.

Jeśli są inne strony na Facebooku, które chcesz połączyć ze swoją nową stroną na Facebooku, przejdź do sekcji Polecane, aby je dodać. W tym miejscu możesz również utworzyć link do swojego profilu osobistego jako polecanego właściciela strony, jeśli chcesz to zrobić.

5. Rozpocznij publikowanie aktualizacji wprowadzających

Gdy użytkownicy zaczną odwiedzać Twoją stronę firmową na Facebooku, chcesz mieć dobre wprowadzenie. Rozpocznij planowanie swoich początkowych postów i zachęć użytkowników do polubienia strony, aby uzyskać więcej treści. Po opublikowaniu postów wprowadzających nadszedł czas, aby rozpocząć harmonogram.

wygląd fanpage na facebooku

Dobrze jest publikować posty na Facebooku co najmniej raz lub dwa razy dziennie, aby Twoja strona była aktywna. Możesz łatwo zaplanować swoje treści za pomocą narzędzi do publikowania w Social Media. Tutaj możesz zaplanować wiele postów na Facebooku na tydzień, dzięki czemu planowanie treści zakończy się w bardziej terminowy sposób.

Zawsze pamiętaj, aby utrzymać swoją stronę firmową na Facebooku. Ostatnią rzeczą, jakiej chcesz, to wyglądać jak porzucony statek. Ludzie chcą skontaktować się z Twoją marką w mediach społecznościowych, więc upewnij się, że Twój Facebook jest aktualny i stale publikuje nowe treści.

Teraz, gdy znasz już pierwsze kroki, aby skonfigurować swoją stronę biznesową na Facebooku, musisz wiedzieć, jak skutecznie ją promować. Twoja strona na Facebooku może być głównym źródłem dla nowych klientów, którzy mogą dowiedzieć się o Twojej firmie po raz pierwszy lub dowiedzieć się więcej.

Nauczenie się, jak promować swoją stronę firmową na Facebooku, sprawi, że będziesz bardziej obecny w oczach odbiorców. Musisz jednak znać podstawy budowania i utrzymywania odbiorców.

Jak skutecznie prowadzić fanpage na Facebooku?

Zwiększenie liczby odbiorców na Facebooku nie jest łatwym zadaniem. Chociaż polubienie strony zajmuje tylko chwilę, przekonanie ludzi do Twojej marki to zupełnie inna historia. Dlatego musisz mieć cel, aby zbudować swoją publiczność.

Jednym z najlepszych sposobów na zachęcenie użytkowników do obserwowania lub polubienia Twojej strony jest bycie zaufanym źródłem treści. Pamiętaj, że aż 86% użytkowników chce i faktycznie śledzi marki w mediach społecznościowych.

Z drugiej strony, aż 57% użytkowników denerwuje się, gdy marka jest zbyt promocyjna w mediach społecznościowych. Oznacza to, że musisz znaleźć równowagę z publicznością. Aby rozpocząć, opublikuj od trzech do pięciu elementów treści na Facebooku, zanim zaczniesz dodawać osoby.

Równowaga w mediach społecznościowych to klucz do skutecznego prowadzenia fanpagea

Nie chcesz, aby nowi użytkownicy przybywali w ledwo wypełnione miejsce, z którego łatwo będzie wyjść. Zamiast tego, dzięki zdrowemu początkowi treści, pokażesz ludziom, z których treści już zaczynasz.

Przejdźmy przez proces krok po kroku, który należy wykonać, aby dzisiaj z powodzeniem uruchomić nową stronę na Facebooku i skutecznie prowadzić firmowy Fanpage na Facebooku.

Zbadaj grupę docelową i zrozum swoich odbiorców

Dla wszystkich naszych ekspertów rozpoczęcie udanej strony rozpoczyna się na długo przed faktycznym uruchomieniem. Kładziesz podwaliny, badając i rozumiejąc odbiorców, do których chcesz dotrzeć. Korzystaj z platformy reklam na Facebooku i opcji kierowania, takich jak lokalizacja geograficzna i zainteresowania, aby zbudować osobowość dla docelowych odbiorców. Pomaga mu to zrozumieć wielkość i potencjał odbiorców, a także pomaga mu w burzy mózgów treści, które są interesujące dla tych odbiorców.

Zbadaj i rozpoznaj konkurencję i jej działania na firmowym Fanpageu

Przechodząc od własnych odbiorców, ważne jest również zbadanie i zrozumienie konkurencyjności swojej dziedziny. Analizuj konkurentów, aby zrozumieć, jaki rodzaj treści działa, a co nie. Ten proces analizy porównawczej pomaga zdecydować o strategii dotyczącej treści, w tym o dniach i godzinach publikowania treści, multimediach, które należy umieścić w postach oraz o najbardziej interesującym sposobie pisania i strukturyzacji postu.

Ustal priorytety dla swojej marki i jej skuteczny przekaz

Kiedy znasz swoją grupę docelową i rozumiesz przestrzeń konkurencyjną, musisz zdecydować o osobowości marki i tonie głosu, którego będziesz używać w mediach społecznościowych. Pomoże ci to się wyróżnić. Media społecznościowe to inny rodzaj mediów niż tradycyjne media, co oznacza, że ​​marka może potrzebować zmienić swoją osobowość, aby lepiej spodobać się odbiorcom społecznościowym. Jednak marka ta powinna nadal starać się zachować spójność z innymi wykorzystywanymi kanałami. Branding w mediach społecznościowych nie powinien być dokładnie odwzorowany w stosunku do tradycyjnych mediów, ale że powinien być nieco zmieniony. Powinien być bardziej przyjazny, przyjazny i odpowiedni dla mediów społecznościowych, ale powinien mieć te same wartości, co marka.

Zaplanuj cel jaki chcesz osiągnąć oraz narzędzia sposoby do jego realizacji

Istnieje kilka przewidywalnych sytuacji, które mogą wystąpić w mediach społecznościowych i ważne jest, aby były na nie przygotowane. Są to przypadki takie jak zapytania obsługi klienta, nowe pomysły na produkty i negatywne komentarze. Powinieneś planować z wyprzedzeniem, aby dać menedżerom społeczności lepsze wytyczne i narzędzia do obsługi takich przypadków. Praca, którą wykonuje tęczówka, koncentruje się na zrozumieniu, jak podejść do różnych problemów, takich jak sytuacje kryzysowe w mediach społecznościowych.

Zadbaj o prawidłową konfigurację swojego konta firmowego na facebooku

Teraz, kiedy już położyłeś podwaliny swojej strategii na Facebooku, nadszedł właściwy czas na skonfigurowanie strony. W przypadku 90/24 dobra konfiguracja strony obejmuje dodanie zdjęcia na okładkę, zdjęcia profilowego, uzupełnienie pełnych informacji profilowych i dołączenie linków do innych kluczowych kanałów. Pozyskiwanie Facebooka do weryfikacji strony, ustawianie nazwy użytkownika i adresu URL strony również jest częścią tego procesu.

Zoptymalizuj ustawienia strony

Gdy Twoja strona jest oznakowana, zoptymalizuj ją, aby uzyskać najlepszą możliwą wydajność. Upewnij się, że podałeś wszystkie istotne informacje biznesowe. Pełny opis, opis misji i inne możliwe dodatkowe informacje są koniecznością. Pomocne są również numery kontaktowe i adresy, w zależności od rodzaju firmy. Nie zapomnij umieścić odpowiedniego przycisku wezwania do działania w celu maksymalnej konwersji odbiorców.

Zaplanuj treści i posty na tydzień do przodu

Przed ogłoszeniem nowej strony publicznie należy przygotować harmonogram treści. Zalecamy przygotowanie co najmniej tygodnia treści przed opublikowaniem strony. Ważne jest, aby uruchomić stronę, publikując co najmniej jeden naprawdę dobry post, a następnie przez kilka pierwszych dni, aby zbudować ładnie wyglądającą stronę.

Wykorzystaj wszystkie przydatne funkcje Facebooka

Facebook stale wprowadza nowe funkcje, dzięki którym strony firmowe są bardziej interaktywne i prezentowalne. Upewnij się, że korzystasz ze wszystkich możliwych funkcji, które Twoim zdaniem są niezbędne dla Twojej marki. Opcje portalu na Facebooku to dobry sposób na sprzedaż swoich produktów bezpośrednio przez sieć. Okładki wideo to świetny sposób na ożywienie projektu strony. Weź to pod uwagę podczas konfigurowania strony.

Poinformuj wszystkich o założeniu firmowego fanpagea

Teraz Twoja strona jest online, opublikowałeś swój pierwszy post i zaplanowałeś kilka dodatkowych postów. Teraz jest właściwy czas, aby ogłosić nową stronę i powiadomić ludzi, że jesteś na Facebooku. 90/24 ma jasną strategię marketingową dotyczącą uruchomienia, aby zwiększyć świadomość na swojej nowej stronie na Facebooku. Informują klientów, partnerów i innych sponsorów związanych z projektem i współpracują z nimi w celu ustalenia postów ogłoszeniowych, które będą publikowane na odpowiednich stronach. Łączą się również z Twittera i innych platform społecznościowych.

Zainwestuj w reklamę płatną Facebook Ads do promocji fanpagea

Mamy nadzieję, że to wstępne działanie marketingowe przyniesie pewne polubienia i zaangażowanie, ale potrzebujesz większego nacisku, aby radykalnie rozwinąć stronę. Jeśli tworzysz stronę o znanej nazwie lub dużej marce, możesz poszukać nieoficjalnych stron, które już istnieją. Facebook sugeruje, że może pomóc ci połączyć te strony z oficjalną stroną, która pomoże ci łatwo zdobyć godną rzeszę fanów.

Ważne jest, aby zainwestować w kampanię marketingową, aby pokazać zawartość strony. Zrobisz to najlepiej, korzystając z reklam na Facebooku. Nie powinieneś zbytnio przejmować się faktyczną liczbą polubień strony, ponieważ można to teraz uznać za zbędną liczbę z uwzględnieniem najnowszych zmian algorytmu Facebooka.

Wykonanie tych kroków niekoniecznie oznacza, że ​​osiągniesz ogromną liczbę fanów z dnia na dzień, ale z pewnością pomoże ci szybciej osiągnąć sukces i prowadzenie fanpagea będzie skuteczne.

Jak skutecznie zdobywać polubienia na fanpageu Facebooka?

Jeśli masz stronę firmową na Facebooku z dużą ilością treści, obrazów i innych mediów, zacznij od zaproszenia znajomych. Zaproś współpracowników, starych kolegów, a nawet znajomych z Facebooka, aby zaczęli Cię śledzić. Następnie będziesz podążał za liderami w swojej dziedzinie. Po prostu wyszukuj tematy w swojej branży i wybierz „Ludzie”, aby zobaczyć, kto jest liderami i ekspertami. Nie wahaj się z kim chcesz polubić swoją stronę. Wysyłaj zaproszenia z Facebooka do każdego myślącego lidera w swojej dziedzinie. Jest więcej niż prawdopodobne, że dostaniesz odpowiednią kwotę, aby za tobą podążać.

social media i facebook jako strategia digital marketingu

Gdy zaczniesz dodawać liderów branży, inni zaczną śledzić, za kim podążają. W ten sposób zaczniesz budować swoją publiczność. Postaraj się ustalić cele z liczbą nowych obserwujących, których chcesz uzyskać w pierwszym tygodniu, pierwszym miesiącu i pierwszym kwartale. Wyznacz cele i trzymaj się ich. Jeśli nadal będziesz publikować świetne treści, liczba odbiorców wzrośnie.

Aktywnie angażuj odbiorców

Czy wiesz, że około 89% komunikatów społecznościowych do marek jest ignorowanych? Co więcej, co trzecia osoba powiedziała, że ​​pójdzie do konkurenta, jeśli nie otrzyma odpowiedzi od Twojej marki w mediach społecznościowych.

To może być trudna pigułka do przełknięcia dla niektórych marek, ale potrzeba zaangażowania jest prawdziwa. Musisz być obecny w mediach społecznościowych i chcieć się zaangażować. Nie oznacza to, że musisz odpowiedzieć na każde pytanie opublikowane na osi czasu.

Ale trzeba przesiać odpowiedzi i dowiedzieć się, kiedy ważne jest zaangażowanie odbiorców.

Nie pozwól, aby ważne wiadomości prześlizgnęły się obok Ciebie i grozi utratą działalności. Aktywnie angażuj odbiorców, nawet jeśli do Ciebie nie docierają. Po uruchomieniu strony biznesowej na Facebooku przez kilka tygodni może być cicho. Możesz jednak zrobić więcej, aby znaleźć ludzi mówiących o Twojej marce lub branży.

Weź udział w dyskusjach i bądź aktywny w swojej branży. Klienci zobaczą i uszanują ten wysiłek Twojej marki.

Zaplanuj swoje treści na Facebooku

Jak wspomnieliśmy wcześniej, musisz zaplanować swoje początkowe posty na Facebooku, aby zachęcić ludzi do zaangażowania się w stronę Twojej firmy. Pusty profil w mediach społecznościowych jest smutny i natychmiast odsunie nowych użytkowników od Twojej strony na Facebooku.

panel administracyjny fanpage facebook

Ale musisz wykroczyć poza początkowe trzy do pięciu elementów i zacząć planować treści na kilka tygodni i miesięcy. Zacznij wcześnie budować pomysły dotyczące treści, aby mieć mnóstwo postów na przyszłość. Aby rozpocząć, spróbuj opublikować treść, taką jak:

Konkursy na Facebooku: Konkursy to świetny sposób, aby pomóc od samego początku budować grono odbiorców i zdobyć markę. Unikaj jednak rozdawania produktów lub usług, które nie mają nic wspólnego z Twoją branżą. W przeciwnym razie będziesz mieć dużo natychmiastowego zaangażowania, ale nic, co trwa.

Aktualizacje wideo: dzięki filmowi wideo na Facebooku dajesz klientom odwiedzającym Twoją witrynę bardzo atrakcyjną wizualnie zawartość do odkrycia. Nawet jeśli nie masz silnego zespołu wideo w swojej firmie, możesz wykonać kilka prostych kroków, aby udostępnić odbiorcom treści wideo z mediów społecznościowych.

Treści generowane przez użytkowników: Poproś użytkowników o podanie treści, które ich zdaniem idealnie pasują do Twojej strony. Nie tylko przyciągasz ich odbiorców do swojej strony, ale także budujesz zaufanie i wpływasz na relacje z innymi.

Posty na Facebooku ze zdjęciami: Badanie przeprowadzone przez eMarketer wykazało, że posty na Facebooku z towarzyszącym im obrazem zwiększają zaangażowanie o 75% w porównaniu ze standardowymi postami tekstowymi. Kanały na Facebooku są zaśmiecone grafiką, więc upewnij się, że Twoje posty wyróżniają się spośród innych.

Analizuj statystki swoje fanpage na Facebooku

Po pełnym skonfigurowaniu strony biznesowej na Facebooku i utworzeniu angażujących treści możesz zastanawiać się, jak opłacały się twoje wysiłki. Korzystając z narzędzi analitycznych Facebooka , możesz mierzyć skuteczność swoich treści, zaangażowanie i liczbę obserwujących zdobytych w godzinach nadliczbowych. Pomiar Facebooka ma kluczowe znaczenie dla zrozumienia, co działa, a co nie. To nie jest tak proste, jak zobaczenie 10 kolejnych polubień w poście niż inne treści. Zamiast tego musisz zagłębić się w analitykę na Facebooku.

Chociaż jest to tylko przykład wskaźników, które pomogą Ci w skutecznym prowadzeniu Fanpagea na Facebooku, posiadanie tych danych pozwala zmienić konfigurację i strukturę strategii marketingowej Facebooka. Wszystko zaczyna się od udanej strony firmowej na Facebooku, a analiza umożliwiająca podejmowanie decyzji może pomóc Ci zwiększyć wysiłki.

Skontaktuj się z Agencją Marketingową OzonMedia z Wrocławia jeżeli interesuje Cię skuteczne prowadzenie fanpage. Zespół OzonMedia składa się z doświadczonych specialistów w zakresie Social Media, którzy mogą pomóc w stworzeniu konta firmowego na Facebooku i jego promocji. Nasza agencja marketingowa pomaga wielu firmom i jest gotowa zrobić to samo dla Ciebie.

Skontaktuj się z nami, aby umówić się na konsultację i dowiedzieć się, w jaki sposób nasze usługi SEO i usługi projektowania stron internetowych mogą pomóc Ci się rozwijać!

 

Agencja Marketingowa Wrocław - OzonMedia logo

Bądź na bieżąco

Bądź z nami na bieżąco i połącz się z naszymi kanałami w social media.

Skontaktuj się z nami

Wyślij nam wiadomość, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak możemy Ci pomóc przy Twoim projekcie.

Najczęściej polecane artykuły

Joomla czy WordPress? Jaki CMS wybrać?

Joomla czy WordPress? Jaki CMS wybrać?

Wybór systemu zarządzania treścią (CMS) jest ważną decyzją, która może mieć ogromne konsekwencje dla Twojej strony internetowej. Istnieje wiele dostępnych, każdy z własnymi zaletami i wadami, i fanatycznych fanów ciągnąc za ich wybranej platformy. Mając na to na to,...

4 sposoby na uzyskanie przyjaznej witryny dla użytkownika

4 sposoby na uzyskanie przyjaznej witryny dla użytkownika

Przyznajmy to, że cyfryzacja miała największy wpływ na świat marketingu. Zmieniło to krajobraz marketingowy i uczynił go bardziej konkurencyjnym. Aby przewyższać, konkurować i osiągać sukcesy, firmy szukają możliwości i perspektyw zwiększenia swoich przychodów. Te...

5 powodów dla których Twoja strona internetowa nie jest przyjazna dla użytkownika

5 powodów dla których Twoja strona internetowa nie jest przyjazna dla użytkownika

Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…

Jak zdobyć więcej obserwujących na twiterze?

Jak zdobyć więcej obserwujących na twiterze?

Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…

Jak znaleźć nowych klientów w internecie?

Jak znaleźć nowych klientów w internecie?

Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…

Jak pisać treści przyjazne dla SEO?

Jak pisać treści przyjazne dla SEO?

Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…

Czym jest digital marketing?

Czym jest digital marketing?

Marketing cyfrowy obejmuje wszystkie działania marketingowe promujące Twój produkt lub markę za pomocą urządzeń elektronicznych lub Internetu. Wykorzystuje taktyki marketingu online, takie jak marketing w wyszukiwarkach, marketing e-mailowy, marketing w mediach społecznościowych i marketing mobilny, aby dotrzeć do obecnych i potencjalnych klientów…

Jak zrobić skuteczną stronę internetową?

Jak zrobić skuteczną stronę internetową?

Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…

Czym jest marketing lokalny?

Czym jest marketing lokalny?

Lokalne pozycjonowanie to strategiczny sposób na promocję firmy w Internecie. Lokalna optymalizacja wyszukiwarek pomaga firmom promować produkty i usługi wśród klientów lokalnych podczas ich wyszukiwania. Każdego dnia miliony potencjalnych klientów przeprowadzają wyszukiwania w celu znalezienia pobliskich firm, których usług potrzebują…

Strona internetowa przyjazna SEO – jak to zrobić?

Strona internetowa przyjazna SEO – jak to zrobić?

Niezależnie od tego, czy jesteś agencją, sprzedawcą wewnętrznym czy przedsiębiorcą we własnej firmie, wiesz, jak ważna jest Twoja witryna dla sukcesu Twojej firmy. Niestety niektóre firmy inwestują w swoje witryny dziesiątki godzin i tysiące złotych, nie zastanawiając się, w jaki sposób przyciągną odwiedzających i wygenerują potencjalnych klientów…

Zobacz najnowsze realizacje

Prezentujemy przykładowe realizacje stron internetowych jakie oferujemy w ramach usługi tworzenia stron WWW. Realizujemy projekty stron internetowych dedykowanych każdej branży. Sprawdź naszą ofertę i skontaktuj się z nami, doradzimy Ci jak wybrać odpowiedni projekt strony WWW.