Jak zwiększyć widoczność online firmy w internecie?

E-COMMERCE, GOOGLE, OPTYMALIZACJA STRON, OUTBOUND MARKETING, SEO

Dla nowych lub uznanych firm marketing internetowy to ogromna szansa na rozwój marki i finansów. Nauczenie się, jak poprawić swoją widoczność w Internecie, przeniesie Twoją firmę na nowy poziom, ale może wydawać się zniechęcające bez odpowiednich wskazówek.

 

Co to jest widoczność online?

Widoczność online to reprezentacja firmy lub indywidualnego podmiotu w Internecie. Istnieje szereg widoczności online, od nieistniejących po silne. Im silniejsza widoczność Twojej firmy w Internecie, tym większa widoczność i zaangażowanie w kanałach cyfrowych, takich jak strony internetowe, media społecznościowe i poczta e-mail.

W tym sześciostopniowym przewodniku po ustawianiu widoczności marketingowej online przeprowadzimy Cię przez najważniejsze aspekty rozwoju Twojej firmy w Internecie. Po ustanowieniu widoczności online możesz zidentyfikować kanały, które są najbardziej skuteczne dla Twojej firmy.

optymalizacja stron internetowych i zwiększenie widoczności strony internetowej w internecie

 

6 kroków do zwiększenia widoczności online w internecie

Nie zawsze potrzebujesz konsultanta ds. Widoczności online, aby rozpocząć marketing internetowy. Możesz skorzystać z tego sześcioczęściowego planu, aby zbudować fundament, a następnie wprowadzić cyfrową agencję marketingową, gdy będziesz gotowy na kolejny etap rozwoju.

 

Ustaw swoje cele marketingowe online

Jako przedsiębiorca lub koordynator marketingu musisz wiedzieć, do czego dążysz. Prawdopodobnie słyszysz szum sieci o różnych metodach tworzenia widoczności w sieci co tydzień. Ściganie każdego z tych tropów sprawi, że będziesz wyczerpany, zdezorganizowany, a może nawet spłukany.

Przedsiębiorcy często identyfikują się jako „sprawcy”, co może sprawić, że będziesz szczególnie podatny na takie podejście. Zanim zaczniesz w pierwszej kolejności, dowiedz się, jak wyznaczać cele marketingowe, które pomogą Twojej firmie odnieść sukces w zrównoważony sposób.

Twój proces ustalania celów powinien obejmować:

– Dostosowanie misji do twoich potencjalnych celów

– Ustalanie konkretnych, mierzalnych, osiągalnych, realistycznych i aktualnych celów

– Budowanie strategii łączącej cele, które pomogą Ci osiągnąć cele

– Mierzenie wyników i poprawianie kursu w razie potrzeby

Przykładowym celem może być: Wykorzystanie marketingu internetowego, aby zwiększyć zyski o 25% w ciągu najbliższych dwóch lat. Następnie będziesz musiał stworzyć krótkoterminowe cele, które pomogą zdefiniować natychmiastowe działania wymagane do osiągnięcia twoich celów.

 

Utwórz strategię SEO

Przy szacowanej liczbie 3,5 miliardów wyszukiwań w Google dziennie optymalizacja wyszukiwania jest podstawą budowania widoczności w Internecie. Nie wspominając, 35% wyszukiwań produktów rozpoczyna się w Google. Faktem jest, że optymalizacja wyszukiwarek (SEO) powinna być wkomponowana w każdą cyfrową strategię marketingową budowaną w firmie.

Zidentyfikuj słowa kluczowe:

– słowa kluczowe, które są cenne dla Twojej firmy

– słowa kluczowe, które najdokładniej odzwierciedlają to, co oferuje Twoja firma

Nie skupiaj wszystkich swoich wysiłków na rankingu słów kluczowych, za których Twoi klienci lub klienci Cię nie rozpoznają (chyba że wprowadzasz nowy produkt lub usługę).

Do badania słów kluczowych możesz użyć narzędzi takich jak planer słów kluczowych Google Ads lub SEMrush. Te narzędzia pomogą Ci znaleźć popularne wyszukiwane frazy i określić, jak konkurencyjna jest Twoja pozycja w rankingu.

 

Stworzenie solidnej strategii SEO będzie miało kluczowe znaczenie dla twojego projektu internetowego (w kroku 3) i strategii content marketingu (w kroku 6). Skontaktuj się z OZONMEDIA już dziś, jeśli potrzebujesz pomocy renomowanej firmy i usług marketingowych.

 

Zaprojektuj stronę internetową dla swojej firmy

Kolejnym krokiem w tworzeniu skutecznej widoczności w Internecie jest budowanie witryny biznesowej. Ale po pierwsze, dlaczego stworzenie strony internetowej, kiedy można zrobić stronę Facebook w 1/20 th czasu za darmo?

Prosta odpowiedź jest taka, że ​​jesteś właścicielem swojej witryny. Jeśli Facebook zdecyduje się na zmianę lub Instagram ograniczy zasięg twoich postów, Twoja cyfrowa widoczność może zostać stłumiona. Zawsze możesz jednak zachować kontrolę nad witryną firmy. Najlepszym rozwiązaniem jest utrzymanie podstawowej widoczności sieci w witrynie i korzystanie z innych kanałów cyfrowych, takich jak media społecznościowe i syndykowanie treści, w celu ograniczenia ruchu z powrotem do Twojej witryny.

Kolejne ważne pytanie – co stanowi dobrą stronę internetową firmy? Dwa główne elementy to:

– Projektowanie stron przyjazne SEO

– Dobre wrażenia użytkownika (UX)

 

Projektowanie stron SEO

Większość ludzi naturalnie rozumie potrzebę atrakcyjnej wizualnie strony internetowej, która ułatwia użytkownikom nawigację i znajdowanie tego, czego chcą. To, czego niektórzy właściciele firm nieintuicyjnie rozumieją, to potrzeba, aby Twoja witryna była dostępna dla wyszukiwarek i wyszukiwarek.

Możesz generować cały ruch w Internecie za pomocą tradycyjnej reklamy, reklamy cyfrowej, źródeł poleceń i ustnych wiadomości, ale dlaczego nie skorzystać z 3,5 miliarda codziennych wyszukiwań Google wspomnianych w kroku drugim? Ta lista kontrolna SEO dla nowych stron internetowych pozwoli Ci zacząć.

 

Aby uzyskać bardziej zaawansowane techniki, spawdź cennik stron internetowych skorzystaj dziś z pomocy firmy SEO, takiej jak OZONMEDIA Agencja Marketingowa z Wrocławia.

 

 projektowanie stron www i dobry UX

 

Dobry UX

A co z atrakcyjnością wizualną i wrażeniami użytkowników witryny biznesowej? Będziesz musiał wybierać między użyciem szablonów witryn a niestandardowym projektowaniem stron internetowych. Szablony witryn są bardziej opłacalne, ale ograniczą kreatywność witryny. Jednak dzięki odpowiedniej liczbie badań konkurentów i użytkowników możesz nadal utrzymywać skuteczną widoczność w Internecie.

Niestandardowy projekt jest zwykle opcją wyższej jakości, ale ma znacznie wyższą cenę. Ze względu na znaczną inwestycję dowiedz się, jak wybrać firmę zajmującą się projektowaniem stron internetowych przed podpisaniem jakichkolwiek umów.

Po znalezieniu odpowiedniej firmy do zbudowania witryny dowiedz się, jak napisać projekt graficzny, który przekazuje projektantowi przesłanie dotyczące Twojej marki. Nauczenie się, jak z wyprzedzeniem informować projektanta, może skrócić długość i koszt projektu.

 

Aby uzyskać więcej pomocy od doświadczonej firmy zajmującej się projektowaniem stron internetowych, już dziś umów się na spotkanie ze strategiem OZONMEDIA!

 

Wykorzystaj marketing w mediach społecznościowych

Czy wiesz, że 68% dorosłych twierdzi, że korzysta z Facebooka? Dla platformy, o której mówi się, że ma ponad 2 miliardy aktywnych użytkowników, jest to ogromna szansa dla Twojej firmy. Należy wziąć pod uwagę nie tylko Facebook – platformy takie jak LinkedIn, Instagram i Twitter mają znaczące bazy użytkowników, z których można skorzystać.

marketing w mediach społecznościowych

Zdecydowanie zalecane jest skonfigurowanie profilu firmy na każdej platformie, którą zamierzasz realizować. Profil w mediach społecznościowych może dostarczać użytkownikom szczegółowych informacji o ofercie produktu / usługi, godzinach pracy oraz danych kontaktowych. Ta wstępna konfiguracja ma kluczowe znaczenie dla osiągnięcia celów związanych z widocznością w sieci.

Organiczna strategia mediów społecznościowych to bezpłatny sposób na nawiązanie kontaktu z odbiorcami. Zacznij od nauczenia się, jak tworzyć kalendarz treści dla każdej platformy i jak tworzyć treści dla mediów społecznościowych. Gdy wiesz, kiedy i jak skutecznie udostępniać treści, możesz opracować strategię na podstawie wyników każdej platformy.

Należy zauważyć, że zasięg organiczny na niektórych głównych platformach (takich jak Facebook) spadł w ciągu ostatnich lat. Dowiedz się, jak reklamować się w mediach społecznościowych, aby uzyskać najlepszy zwrot z inwestycji marketingowej. Płatna kampania w mediach społecznościowych może nadal być opłacalnym sposobem docierania do odbiorców i osiągania rzeczywistych rezultatów.

 

Skontaktuj się z OZONMEDIA po pomoc doświadczonej agencji mediów społecznościowych we Wrocławiu, Warszawie, Gdańsku czy Poznaniu. Pomożemy Ci wykorzystać potencjał społecznościowy, aby zbudować widoczność online w celu osiągnięcia sukcesu biznesowego.

 

Uruchom skuteczne kampanie e-mailowe

Z pewnością e-mail jest zbyt stary i nudny, by być skutecznym kanałem marketingowym dla Twojej firmy, prawda? Nawet dzisiaj poczta e-mail nadal jest ZNACZNYM sposobem na utrzymanie lub stworzenie widoczności online dla Twojej firmy. Mówi się, że e-mail marketing generuje 38 PLN za każdy wydany 1 PLN, co czyni go jednym z najbardziej wydajnych dostępnych kanałów marketingowych.

Jeśli trudno ci uwierzyć w statystyki, to prawdopodobnie dlatego, że twoje postrzeganie „e-mail marketingu” i skutecznej strategii e-mail marketingu jest bardzo różne. E-mail to coś więcej niż wysyłanie ogólnej wiadomości do całej bazy danych kontaktów za każdym razem, gdy wypuszczasz nowy produkt lub usługę.

Przepływy pracy, segmentacja i (spora liczba) personalizacja są kluczami do skutecznej kampanii e-mail marketingowej. Na przykład wyobraź sobie, że zarządzasz firmą zajmującą się pielęgnacją trawników w większej części Wrocławia i próbujesz wykorzystać marketing e-mailowy we Wrocławiu, aby powiększyć bazę klientów.

Jednym z podejść jest wykorzystanie zasobów do generowania potencjalnych klientów do stworzenia listy kwalifikowanych potencjalnych klientów. Na przykład przygotuj bezpłatny plan nawożenia dostępny do pobrania na swojej stronie internetowej. Aby harmonogram został wysłany pocztą e-mail do skrzynki odbiorczej, użytkownik musi wypełnić formularz z adresem e-mail i podstawowymi informacjami kontaktowymi.

Po zarejestrowaniu się i otrzymaniu bezpłatnej oferty skonfigurujesz przepływ pracy w swoim oprogramowaniu do e-mail marketingu, który wysyła wiadomość e-mail do nowego kontaktu w sprawie powiązanej bezpłatnej oferty 7 dni później. Jeśli zarejestrują się w obu bezpłatnych ofertach, możesz wysłać im kod za 20% rabatu w pierwszym miesiącu, gdy podpisują 6-miesięczną umowę z firmą zajmującą się pielęgnacją trawników.

Oferując kilka bezpłatnych zasobów i utrzymując różne przepływy pracy poczty e-mail, możesz zbudować bazę danych docelowych klientów zaangażowanych, którzy potrzebują pomocy w pielęgnacji trawnika.

Nauczenie się, jak budować widoczność w Internecie za pomocą e-mail marketingu, nie jest łatwe. Jeśli potrzebujesz e-mail marketingu, skontaktuj się ze strategami marketingowymi OZONMEDIA już dziś.

 

Zbuduj i wykonaj skuteczną strategię marketingu treści

Content marketing jest kluczowym elementem skutecznej strategii SEO. W rzeczywistości content marketing powinien odgrywać ważną rolę we wszystkich strategiach marketingowych B2C i B2B, aby pomóc w budowaniu Twojej widoczności w Internecie.

Skuteczność i konieczność marketingu treści wynika z ewolucji marketingu w ciągu ostatnich kilku dekad. Marketing przeszedł z działalności biznesowej do działalności konsumenckiej.

Istnieje bardzo niewiele kanałów, w których uwięziona publiczność poddaje się nieistotnej ofercie produktu lub usługi. Content marketing daje przedsiębiorstwom sposób ustalenia ich znaczenia i rozwiązania problemów konsumenckich.

Jednym z najbardziej znanych zastosowań content marketingu jest blogowanie biznesowe. Prowadzenie bloga dla Twojej firmy to świetny sposób na udzielenie odpowiedzi na pytania użytkowników istotne dla branży i podkreślenie, w jaki sposób Twój produkt lub usługa jest najlepszym rozwiązaniem dla tego pytania.

 

Pomocne i trafne posty na blogu mogą służyć jako siła napędowa strategii marketingowej w mediach społecznościowych, strategii e-mail marketingu i strategii SEO. Nie tylko możesz udostępniać swoje wnikliwe treści za pośrednictwem mediów społecznościowych i poczty e-mail, ale Twoje blogi pomagają przyciągać linki zwrotne i ruch organiczny. Korzystając z odpowiednich wewnętrznych linków i wezwań do działania, możesz zamienić swoje blogi w maszynę generującą przychody.

 

Skontaktuj się z Agencją Marketingową OzonMedia z Wrocławia w sprawie projektowania strony internetowej. Zespół OzonMedia składa się z doświadczonych projektantów stron internetowych i  strategów SEO, którzy mogą pomóc w stworzeniu nowoczesnej i profesjoanlanej witryny internetowej dla Twojej firmy. Nasza agencja marketingowa pomaga wielu firmom i jest gotowa zrobić to samo dla Ciebie.

Skontaktuj się z nami, aby umówić się na konsultację i dowiedzieć się, w jaki sposób nasze usługi SEO i usługi projektowania stron internetowych mogą pomóc Ci się rozwijać!

Agencja Marketingowa Wrocław - OzonMedia logo

Bądź na bieżąco

Bądź z nami na bieżąco i połącz się z naszymi kanałami w social media.

Skontaktuj się z nami

Wyślij nam wiadomość, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak możemy Ci pomóc przy Twoim projekcie.

Najczęściej polecane artykuły

Joomla czy WordPress? Jaki CMS wybrać?

Joomla czy WordPress? Jaki CMS wybrać?

Wybór systemu zarządzania treścią (CMS) jest ważną decyzją, która może mieć ogromne konsekwencje dla Twojej strony internetowej. Istnieje wiele dostępnych, każdy z własnymi zaletami i wadami, i fanatycznych fanów ciągnąc za ich wybranej platformy. Mając na to na to,...

4 sposoby na uzyskanie przyjaznej witryny dla użytkownika

4 sposoby na uzyskanie przyjaznej witryny dla użytkownika

Przyznajmy to, że cyfryzacja miała największy wpływ na świat marketingu. Zmieniło to krajobraz marketingowy i uczynił go bardziej konkurencyjnym. Aby przewyższać, konkurować i osiągać sukcesy, firmy szukają możliwości i perspektyw zwiększenia swoich przychodów. Te...

5 powodów dla których Twoja strona internetowa nie jest przyjazna dla użytkownika

5 powodów dla których Twoja strona internetowa nie jest przyjazna dla użytkownika

Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…

Jak zdobyć więcej obserwujących na twiterze?

Jak zdobyć więcej obserwujących na twiterze?

Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…

Jak znaleźć nowych klientów w internecie?

Jak znaleźć nowych klientów w internecie?

Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…

Jak pisać treści przyjazne dla SEO?

Jak pisać treści przyjazne dla SEO?

Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…

Prowadzenie fanpage – jak skutecznie to robić na Facebooku?

Prowadzenie fanpage – jak skutecznie to robić na Facebooku?

Zastanawiasz się jak założyć konto firmowe na Facebooku? A może zastanawiasz się czy warto to zrobić i jakie korzyści może przynieść to Twojej firmie i jak skutecznie prowadzić Fanpage na Facebooku? Nie marnuj więcej czasu! Obecność Twojej firmy i posiadanie firmowego konta fanpage na Facebooku to konieczność. Facebook to sieć społecznościowa, która  stała się jednym z podstawowych kanałów marketingowych Twojej marki…

Czym jest digital marketing?

Czym jest digital marketing?

Marketing cyfrowy obejmuje wszystkie działania marketingowe promujące Twój produkt lub markę za pomocą urządzeń elektronicznych lub Internetu. Wykorzystuje taktyki marketingu online, takie jak marketing w wyszukiwarkach, marketing e-mailowy, marketing w mediach społecznościowych i marketing mobilny, aby dotrzeć do obecnych i potencjalnych klientów…

Zobacz najnowsze realizacje

Prezentujemy przykładowe realizacje stron internetowych jakie oferujemy w ramach usługi tworzenia stron WWW. Realizujemy projekty stron internetowych dedykowanych każdej branży. Sprawdź naszą ofertę i skontaktuj się z nami, doradzimy Ci jak wybrać odpowiedni projekt strony WWW.