Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszy. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów skutecznej strony internetowej, a konwersja na Twojej stronie nigdy nie będzie już niska.

1. Jasny i zrozumiały komunikat

Ważne jest, aby poświęcić czas na dopracowanie głównego przekazu marketingowego i upewnienie się, że slogan i dwa pierwsze zdania witryny są jasne i przedstawiają markę wiarygodność i wpływ w zwięzły sposób nakreślając specjalizację i niszę docelową. W bardzo krótkim czasie jest wiele do komunikowania się, więc Twój dźwięk musi być zwięzły i przekonujący.

2. Wezwanie do działania

Kiedy marketerzy i właściciele firm pytają: „Dlaczego projekt mojej witryny nie jest konwertowany?”, Odpowiedzią jest najczęściej brak wezwania do działania. Wspólne wezwania do działania (CTA) obejmują numery telefonów i przyciski „Kup teraz”, często najlepsze projekty stron internetowych mają wartościowe wezwania do działania, subtelnie zachęcając odwiedzających do następnego kroku. Wezwanie do działania ma na celu zaangażowanie użytkowników i poprowadzenie ich ścieżką do konwersji. Odwiedzający twoją stronę internetową potrzebują konkretnych informacji przed podjęciem zakupu lub zapytania, inteligentne wezwanie do działania poprzedza następny krok i delikatnie prowadzi ich przez twoją stronę w sposób, w jaki chcesz, aby oglądali twoją stronę internetową podczas dostarczania poszukiwanych informacji.

Na najbardziej podstawowym poziomie każdy dobry projektant witryny zaleca, aby upewnić się, że numer telefonu znajduje się w prawym górnym rogu każdej strony. Poproś projektanta stron internetowych o umieszczenie informacji kontaktowych w stopce każdej strony wraz z szybkimi linkami do najcenniejszych treści. Jest to jeszcze ważniejsze w przypadku witryn mobilnych, na których potencjalni klienci często szukają szybkiego numeru telefonu, godzin lub adresu.

3. Śledź swoje konwersje

Wspominamy o śledzeniu konwersji, ponieważ jest ona często zaniedbywana, ale jest to jedna z najłatwiejszych strategii do wdrożenia. Nawet przy prostym projekcie strony internetowej ważne jest, aby wiedzieć, ile zapytań i sprzedaży otrzymujesz za pośrednictwem swojej witryny, skąd pochodzą odwiedzający witrynę i jaki jest koszt ich pozyskania. Pozwala to dokładnie zmierzyć wydatki na marketing, ocenić sukces wszelkich ulepszeń lub modyfikacji w projekcie witryny lub marketingu internetowego, a ostatecznie zmierzyć podstawowy sukces witryny. Każdy dobry projektant witryny będzie w stanie pomóc w śledzeniu konwersji.

strony internetowe wrocław

4. Angażująca strona „O nas”

Dwa największe błędy popełniane na stronach O nas polegają na tym, że często są nudne i nie dotyczą klienta. Napisanie strony O nas, która bardziej dotyczy Twojego klienta niż Twojej firmy, może wydawać się sprzeczne z intuicją, ale jest ku temu dobry powód.

Twoja firma istnieje dla twojego klienta. Dzięki logicznemu rozszerzeniu twoja strona O nas dotyczy także twojego klienta. Nie oznacza to, że nie powinno to tworzyć angażującego portretu osobowości Twojej organizacji, ponieważ Twoi potencjalni klienci chcą wiedzieć, z kim pracują, ale chcą też wiedzieć, w jaki sposób ludzie ci poprawią swoje życie. Twoja strona O nas, podobnie jak reszta witryny, powinna prezentować wszystkie informacje w kontekście korzyści dla użytkowników. Doświadczeni projektanci stron internetowych z OzonMedia pomogą Ci zaplanować najlepszy sposób prezentacji swojej strony O nas w Twojej firmie.

5. Dostarczaj treści wysokiej jakości

Jakość treści jest niezbędna do działań marketingowych i bez niej nie możesz opowiedzieć swojej historii, przyciągnąć rynku docelowego ani wyjaśnić problemów, które rozwiązujesz, i sposobu ich rozwiązania. Wszystko, od kopii witryny internetowej po biuletyn e-mail, powinno być przydatne, pouczające i wciągające. Ułatw czytanie, dostarczane w porcjach i częstotliwościach, które odpowiadają zainteresowaniom Twoich klientów.

Twoje treści są niezbędnym narzędziem do poprowadzenia odwiedzających do zakupu i powinny współpracować z projektem witryny i marką, aby zapewnić płynne i atrakcyjne wrażenia. Treści wysokiej jakości pokazują autorytet i uczciwość, a odwiedzający częściej kupują od firm, które inwestują czas i wysiłek w dzielenie się swoim przesłaniem w inteligentny i atrakcyjny sposób.

6. Nowoczesny projekt wizualny

Odwiedzający będą bardziej skłonni do pozostania na Twojej stronie, jeśli jest to estetyczne i interesujące wizualnie. Będą również bardziej skłonni do powrotu i udostępnienia Twojej witryny innym osobom. Atrakcyjny wizualnie i kreatywny projekt strony internetowej natychmiast określa jakość Twojej firmy i produktu.

responsywne projekty stron internetowych

Najlepsze realizacje stron internetowych skupiają się na tym, że projekt wizualny ma znaczący wpływ na emocjonalną reakcję odwiedzających na Twoją firmę. Jeśli wygląd Twojej witryny jest poniżej średniej, goście będą świadomie i podświadomie postrzegać Twoją firmę poniżej średniej. Ta sama zasada dotyczy korzystania ze stron internetowych z szablonami. Jeśli chcesz wyróżnić się na tle konkurencji, powinieneś naprawdę zainwestować w niestandardowy projekt strony internetowej, który odzwierciedla Twoją indywidualną markę, a także wizualnie przekazuje różnicę. Jeśli chodzi o projekt wizualny, zatrudnienie profesjonalnych projektantów stron internetowych może być bardzo korzystne.

7. Logiczne wrażenia użytkownika

Jeśli Twoja witryna jest zbudowana wokół celów i punktu widzenia odwiedzającego, zachęci ich do interakcji i poprawi konwersje. Zadaj sobie pytanie „dlaczego w ogóle trafili na twoją stronę?” Na jakie pytania chcą odpowiedzieć w Twojej witrynie. Spróbuj zobaczyć projekt swojej witryny z ich perspektywy, aby stworzyć doświadczenie, które antycypuje ich potrzeby i zapewnia właściwe rozwiązania, i upewnij się, że projektanci stron internetowych również patrzą na projekt z tej perspektywy.

Musisz ułatwić odwiedzającym dostęp do potrzebnych im treści, bez względu na to, czy są to dane kontaktowe, specyfikacje produktów czy ceny. Na najwyższym poziomie doświadczenie użytkownika polega na zapewnieniu tego, czego potrzebują Twoi potencjalni klienci, zanim jeszcze dowiedzą się, że ich potrzebują. Wraz z tworzeniem pięknych projektów stron internetowych, projektant stron internetowych będzie doświadczony w sposobach poprawy komfortu użytkowania witryny. Nowoczesne projektowanie stron internetowych ewoluowało od samego skupienia się na estetyce, aby uwzględnić również funkcjonalność frontonu, którą może zapewnić strona internetowa, nawet najbardziej podstawowe strony internetowe powinny uwzględniać użyteczność ich układu i ogólnego wyglądu.

8. Mobilny i responsywny projekt

Ponad 50% ludzi w Internecie w danym momencie korzysta ze smartfona lub tabletu. Co więcej, badania pokazują, że użytkownicy tabletów konwertują szybciej niż użytkownicy komputerów stacjonarnych. Dowodzi to, że Twoja witryna musi być nie tylko widoczna, ale zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych.

Responsywne projektowanie stron internetowych gwarantuje, że bez względu na urządzenie, z którego ktoś korzysta, twoja strona dostarcza treści w najbardziej efektywny sposób. W przypadku złożonych projektów stron internetowych niestandardowe projektowanie mobilne może być konieczne, jednak w żadnym wypadku odwiedzający mobilni nie powinni pozostawiać standardowej wersji na komputery. Witryny na komputerach stacjonarnych są niewygodne na urządzeniach mobilnych, co utrudnia poruszanie się po menu, klikanie łączy i znajdowanie tego, czego szukają użytkownicy. Projektant Twojej witryny będzie w stanie doradzić, czy responsywna, czy mobilna witryna byłaby najlepsza w danej sytuacji.

9. Solidny CMS i stabilna struktura

Platforma, na której zbudowany jest projekt witryny, będzie miała ogromny wpływ na jej użyteczność, a także na skuteczność aktualizacji treści i interakcji z użytkownikami. Nie możemy przecenić, jak ważna jest ta struktura dla wydajności Twojej witryny. Jest to szczególnie ważne w przypadku witryn e-commerce . Bez niektórych z poniższych krytycznych funkcji zmarnujesz czas na publikowanie treści, optymalizację pod kątem wyszukiwarek lub naprawianie błędów.

Wybierając system zarządzania treścią (CMS), zwróć uwagę na następujące kwestie:

– Prosta edycja zawartości dostępna ze wszystkich urządzeń
– Szybkie czasy ładowania
– Gotowy na SEO
– Używane przez dużą społeczność użytkowników, projektantów stron internetowych (np. Takich jak WordPress )
– Oprogramowanie jest aktywnie wspierane przez programistów i jest często aktualizowane.

10. Zaplanuj strategię marketingową

Sama obecność w Internecie nie wystarcza do generowania zapytań i sprzedaży. Potrzebujesz strategii, aby dowiedzieć się, jak najlepiej transmitować treści, przyciągać ruch związany z wyszukiwaniem i przekształcać użytkowników w klientów. Dostępnych jest wiele opcji, w tym reklama PPC, optymalizacja pod kątem wyszukiwarek ( SEO ), marketing e-mail i media społecznościowe. W zależności od firmy i branży niektóre strategie będą działać lepiej niż inne.

Kluczem jest znalezienie swojego ulubionego miejsca poprzez eksperymentowanie ze wszystkimi dostępnymi kanałami. Ostatecznie jest to proces prób i błędów podczas odkrywania tego, co jest najbardziej skuteczne dla docelowych odbiorców.

11. Twoja firma zajmująca się projektowaniem stron internetowych

Świetna firma zajmująca się projektowaniem stron internetowych będzie Twoim partnerem we wdrażaniu wszystkiego, o czym rozmawialiśmy. Nie musisz umieć pisać, projektować ani reklamować swojej witryny. Zaoszczędzisz czas w krótkim okresie i pieniądze w dłuższej perspektywie, inwestując w wysokiej jakości projektanta stron internetowych.

Przed zatrudnieniem projektanta stron internetowych zapytaj, jak dobrze znają te niezbędne elementy, jak proponują ich włączenie i jak im się to udało w przeszłości. Rozmawiając z projektantami stron internetowych, wystarczy przejrzeć ich ofertę i krytycznie spojrzeć na ich projekty. Poszukaj doświadczonych i kreatywnych projektantów stron internetowych o ugruntowanej pozycji, posiadających kompleksowe referencje i dobre portfolio współpracy z podobnymi firmami. Współpracując z odpowiednią firmą zajmującą się projektowaniem stron internetowych, stawiasz się w najlepszej pozycji, aby zapewnić sukces swojej witryny.

Skontaktuj się z Agencją Marketingową OzonMedia z Wrocławia w sprawie projektowania strony internetowej. Zespół OzonMedia składa się z doświadczonych projektantów stron internetowych i  strategów SEO, którzy mogą pomóc w stworzeniu nowoczesnej i profesjoanlanej witryny internetowej dla Twojej firmy. Nasza agencja marketingowa pomaga wielu firmom i jest gotowa zrobić to samo dla Ciebie.

Skontaktuj się z nami, aby umówić się na konsultację i dowiedzieć się, w jaki sposób nasze usługi SEO i usługi projektowania stron internetowych mogą pomóc Ci się rozwijać!

Agencja Marketingowa Wrocław - OzonMedia logo

Bądź na bieżąco

Bądź z nami na bieżąco i połącz się z naszymi kanałami w social media.

Skontaktuj się z nami

Wyślij nam wiadomość, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak możemy Ci pomóc przy Twoim projekcie.

Najczęściej polecane artykuły

Czym jest digital marketing?

Czym jest digital marketing?

Marketing cyfrowy obejmuje wszystkie działania marketingowe promujące Twój produkt lub markę za pomocą urządzeń elektronicznych lub Internetu. Wykorzystuje taktyki marketingu online, takie jak marketing w wyszukiwarkach, marketing e-mailowy, marketing w mediach społecznościowych i marketing mobilny, aby dotrzeć do obecnych i potencjalnych klientów…

Strona internetowa przyjazna SEO – jak to zrobić?

Strona internetowa przyjazna SEO – jak to zrobić?

Niezależnie od tego, czy jesteś agencją, sprzedawcą wewnętrznym czy przedsiębiorcą we własnej firmie, wiesz, jak ważna jest Twoja witryna dla sukcesu Twojej firmy. Niestety niektóre firmy inwestują w swoje witryny dziesiątki godzin i tysiące złotych, nie zastanawiając się, w jaki sposób przyciągną odwiedzających i wygenerują potencjalnych klientów…

System CMS i jakie są jego rodzaje?

System CMS i jakie są jego rodzaje?

CMS może również zapewniać narzędzia do marketingu bezpośredniego. Marketing jeden na jeden to zdolność witryny do dostosowania jej treści i reklamy do specyficznych cech użytkownika z wykorzystaniem informacji dostarczonych przez użytkownika lub zebranych przez witrynę – na przykład wzorca sekwencji stron konkretnego użytkownika. Na przykład, jeśli użytkownik odwiedzi wyszukiwarkę i wyszuka aparat cyfrowy, banery reklamowe przedstawiają firmy sprzedające aparaty cyfrowe zamiast firm sprzedających produkty ogrodowe…

Kiedy należy przeprojektować stronę internetową?

Kiedy należy przeprojektować stronę internetową?

Wtryna Twojej firmy jest obliczem Twojej marki online. Musi nie tylko zapewniać silne i korzystne pierwsze wrażenie, ale także uwzględniać i angażować każdą z twoich unikalnych grup użytkowników. Połączenie szybko zmieniającej się technologii, estetyki projektu i preferencji użytkownika oznacza, że ​​nawet strony internetowe, które były w czołówce kilka lat temu, mogą szybko stać się przestarzałe…

Najczęstsze błędy w projektowaniu stron internetowych.

Najczęstsze błędy w projektowaniu stron internetowych.

Temat projektowania poprawnych i skutecznych stron internetowych jest tematem bardzo szerokim. Twoja witryna internetowa może pomóc lub zaszkodzić firmie i jej rozwojowi. Wielu właścicieli małych firm próbuje zaoszczędzić pieniądze projektując własne strony internetowe, ale nawet ci z najlepszymi intencjami mają skłonność do popełniania kilku błędów w projektowaniu stron internetowych…

Zobacz najnowsze realizacje

Prezentujemy przykładowe realizacje stron internetowych jakie oferujemy w ramach usługi tworzenia stron WWW. Realizujemy projekty stron internetowych dedykowanych każdej branży. Sprawdź naszą ofertę i skontaktuj się z nami, doradzimy Ci jak wybrać odpowiedni projekt strony WWW.