Dobre praktyki projektowania nowoczesnej strony internetowej.
Strona internetowa promuje Twój biznes 24×7, nawet ty śpisz i nie można tego usprawiedliwić w tym konkurencyjnym środowisku biznesowym, w którym tysiące konkurentów również chcą być najbardziej efektywni w swoich własnych witrynach biznesowych.
Przedsiębiorcy – konsultanci internetowi lub firmy zajmujące się tworzeniem stron internetowych – ktokolwiek chce zaprojektować i opracować własne strony internetowe dla małych firm lub dla swoich klientów, musi rozważyć kilka rzeczy, o których mowa poniżej, aby mieć skuteczną stronę internetową, która może generować dla nich biznes.
O czym należy pamiętać – Projektowanie strony internetowej?
Nagłówek:
Twój nagłówek powinien zawierać kilka rzeczy takich jak.
Logo: Użyj chrupiącego, ostrego logo z idealnym sloganem pasującym do Twojej firmy. Upewnij się, że powinien przejść do strony głównej.
Informacje kontaktowe: w górnej części możesz umieścić informacje kontaktowe, takie jak identyfikator e-mail, numer kontaktowy, identyfikator Skype itp. Umieść przycisk wezwania do działania, aby zachęcić odwiedzających do bezpośredniego połączenia się z tobą (nie jest to konieczne, jeśli zakłóca to układ projektu).
Najlepsza nawigacja: Umieść czyste menu nawigacyjne, aby umożliwić użytkownikowi przejście do strony końcowej za pomocą maksymalnie dwóch do trzech kliknięć. Unikaj nadmiernego bałaganu we wszystkich linkach; zamiast tego zachowaj nadrzędną strukturę potomną. Użyj również odpowiedniego menu hamburgera dla urządzeń mobilnych, aby poprawić interfejs użytkownika / interfejs użytkownika.
Bułka tarta : Użyj bułki tartej na stronie z więcej niż dwoma poziomami. Pozwala prześledzić użytkownika ze strony głównej na stronę, na której aktualnie znajduje się użytkownik. Reprezentuje strukturę strony internetowej.
Sekcja suwaka (dla strony głównej): Suwak jest obecnie popularny na stronie głównej. Pozwala witrynie wyróżnić podstawowe usługi / produkt Twojej firmy. Zawsze używaj atrakcyjnych przycisków wezwania do działania i sloganów w sekcji suwaka, aby poprawić współczynnik konwersji.
Główny obszar treści:
Jest to główny obszar witryny, w którym możesz szczegółowo przedstawić swoją firmę, produkt lub usługę. Treść powinna być przyjazna dla SEO.
Strona główna: w przypadku każdej strony głównej obszar ten zawiera kluczowe informacje biznesowe, recenzje, referencje, przykładowe prace i wszystkie inne rzeczy, w tym łącza do stron wewnętrznych. Jest wysoce wskazane, aby treść przechowywana w tej sekcji była kreatywna i przyjazna dla użytkownika, a następnie powinna być również przyjazna dla SEO przy użyciu optymalnych słów kluczowych. W zależności od firmy może to być prosty projekt (może korzystać z najnowszego trendu koncepcji minimalizmu) lub może być kolorowy.
Strona wewnętrzna: w przypadku witryn małych firm zazwyczaj strony wewnętrzne to: „O nas”, strona Produkt / Usługi, przykładowa strona pracy. Oczywiste jest, że treść jest przyjazna dla SEO. Używaj ostrych obrazów w swoich produktach / usługach i przyciskach wezwania do działania w odpowiednich miejscach.
Blog / Aktualności: Blogowanie jest najważniejszym aspektem każdej małej firmy, ponieważ tworzy połączenie między tobą a potencjalnymi klientami. Pomaga także w ustaleniu marki i poprawia SEO, o czym będziemy rozmawiać w kolejnych artykułach z tej serii. Dlatego musi być konieczne, aby Twój układ nie przeoczył żadnej luki w swoim projekcie. Nigdy nie przegap sekcji, takich jak lista kategorii, pasek wyszukiwania, sekcja komentarzy, przyciski udostępniania społecznościowego i formularz subskrypcji.
Strony kontaktowe: Aby się z Tobą skontaktować, potencjalni klienci odwiedzą tę stronę bezpośrednio. Dlatego ta strona musi zawierać wszystkie możliwe opcje, które prowadzą użytkowników bezpośrednio do Ciebie. Musi zawierać Twój adres fizyczny, numer kontaktowy, identyfikatory e-mail, linki społecznościowe, profesjonalne identyfikatory kontaktowe dla platformy takiej jak SKYPE i inne. Wraz z nimi dołącz mapę z lokalizacją Twojej firmy, aby Twoi klienci mogli łatwo do Ciebie dotrzeć.
Sekcja stopki:
Stopka jest najbardziej dolną częścią, która zawiera takie rzeczy jak:
Informacje kontaktowe: w przypadku każdej małej witryny internetowej informacje kontaktowe są niezwykle ważne, aby znajdować się w stopce dowolnej witryny. Umieść informacje, takie jak adres fizyczny, numer telefonu, adres e-mail itp.
Godziny pracy: umieść listę godzin pracy dokładnie w sekcji stopki, aby poinformować odwiedzających o najlepszym czasie na nawiązanie kontaktu.
Linki do kont społecznościowych: Umieść przycisk wszystkich kont do kont społecznościowych w sekcji stopki, aby użytkownik mógł je również przeglądać.
Funkcje czatu: Funkcję czatu można wprowadzić w sekcji stopki, aby odwiedzający mógł bezpośrednio się z tobą połączyć. Opcja czatu na żywo może pomóc w budowaniu zaufania. Użyj go jako lepkiego na dole ekranu, aby użytkownik nie musiał przewijać w dół, aby użyć tej opcji.
Pole subskrypcji: Dołącz pole subskrypcji w sekcji stopki. Pomaga zebrać e-maile z identyfikatorami użytkowników zainteresowanych Twoim produktem / usługami.
Pomocnicze menu nawigacyjne: Możesz także skorzystać z opcji menu pomocniczego w stopce, aby zachęcić użytkownika do dalszego przeglądania witryny.
Oprócz tych funkcji nie zapomnij umieścić adresu URL „mapy witryny” i „przeczytaj zasady” na dole sekcji stopki. Patrząc na dzisiejsze trendy użytkowników, kilka najważniejszych aspektów, które wymagały szczególnej uwagi, to:
Mobilne projektowanie stron responsywnych:
Urządzenia mobilne przejęły już wykorzystanie komputera stacjonarnego, dlatego bardzo ważne jest, aby Twoja witryna reagowała odpowiednio do urządzenia i jego rozmiaru ekranu. Jeśli Twoja witryna nie jest dostosowana do urządzeń mobilnych, użytkownicy w krótkim czasie nie przekierują się do konkurencji.
Kompatybilność z wieloma przeglądarkami:
Zawsze sprawdzaj swoją witrynę w wielu przeglądarkach, aby uniknąć utraty cennego ruchu. Do wykonania tej czynności użyj narzędzi testowych w różnych przeglądarkach. Możesz uzyskać listę takich narzędzi od Google. Wybierz zgodnie ze swoimi preferencjami. Wybór czcionek i kolorów: Czcionki i kolory odgrywają ważną rolę w wyglądzie Twojej witryny. Zawsze trzymaj się zestawu kolorów pasujących do Twojego stylu biznesowego. Używaj czcionek, które są łatwo czytelne i koją oczy.
Dostępność:
Dostępność ma kluczowe znaczenie, jeśli ktoś szuka sukcesu witryny. Według WHO na świecie żyje około 253 milionów osób z zaburzeniami widzenia. Na świecie są też ludzie z różnymi niepełnosprawnościami. Dlatego ignorowanie dostępności jest jak ignorowanie dużej liczby potencjalnych klientów. WCAG to najlepsze miejsce na rozpoczęcie, choć trochę za długie. Możesz jednak skorzystać z tej imponującej listy kontrolnej WCAG 2.0, aby sprawdzić postęp w dostępności witryny.
Wybór obrazu:
Zawsze używaj profesjonalnej jakości zdjęć do swojej witryny, które doskonale synchronizują się z Twoją firmą. Zauważono, że profesjonalny ostry obraz pomaga poprawić współczynnik konwersacji. Jednak nigdy nie zapomnij użyć narzędzi do kompresji obrazów, aby zoptymalizować rozmiar obrazów w celu przyspieszenia działania witryny.
Nie używać Flasha:
Google Chrome ostatecznie zaczął blokować zawartość flash, a nawet Adobe ogłasza, że przestanie obsługiwać flash. Wyszukiwarka nie jest w stanie rozpoznać Flasha, dlatego zaleca się używanie wideo HTML5 zamiast Flasha na swojej stronie.
Brak dźwięku w tle:
Muzyka w tle tworzy nieprofesjonalne wrażenie na Twojej stronie, chyba że sprzedajesz muzykę lub usługi muzyczne. Co więcej, zużywa przepustowość twojego serwera spowalniając twoją stronę. Dlatego zaleca się, aby nie używać podkładu muzycznego na swojej stronie internetowej.
Skontaktuj się z Agencją Marketingową OzonMedia z Wrocławia w sprawie projektowania strony internetowej. Zespół OzonMedia składa się z doświadczonych projektantów stron internetowych i strategów SEO, którzy mogą pomóc w stworzeniu nowoczesnej i profesjoanlanej witryny internetowej dla Twojej firmy. Nasza agencja marketingowa pomaga wielu firmom i jest gotowa zrobić to samo dla Ciebie.
Skontaktuj się z nami, aby umówić się na konsultację i dowiedzieć się, w jaki sposób nasze usługi SEO i tworzenie stron internetowych mogą pomóc Ci się rozwijać!
Bądź na bieżąco
Bądź z nami na bieżąco i połącz się z naszymi kanałami w social media.
Skontaktuj się z nami
Wyślij nam wiadomość, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak możemy Ci pomóc przy Twoim projekcie.
Najczęściej polecane artykuły
Joomla czy WordPress? Jaki CMS wybrać?
Wybór systemu zarządzania treścią (CMS) jest ważną decyzją, która może mieć ogromne konsekwencje dla Twojej strony internetowej. Istnieje wiele dostępnych, każdy z własnymi zaletami i wadami, i fanatycznych fanów ciągnąc za ich wybranej platformy. Mając na to na to,...
Konserwacja i bezpieczeństwo strony WordPress: Dlaczego to takie ważne?
W swej istocie WordPress jest bardzo bezpiecznym systemem zarządzania treścią (CMS). Jednak brak aktualizacji zabezpieczeń, konserwacji i zaniedbanych aktualizacji zabezpieczeń może narazić witrynę WordPress na ataki. Zhakowana witryna internetowa może być bardzo...
6 powodów dla których Twoja firma powinna korzystać z Google My Business
Nie jest tajemnicą, że pierwszym miejscem, w którym klienci szukają swoich ulubionych produktów jest internet. Proste wyszukiwanie w Google dostarcza im wszystkich szczegółów na temat poszukiwanego produktu. Od najlepszych marek oferujących ten produkt po najnowszą...
4 sposoby na uzyskanie przyjaznej witryny dla użytkownika
Przyznajmy to, że cyfryzacja miała największy wpływ na świat marketingu. Zmieniło to krajobraz marketingowy i uczynił go bardziej konkurencyjnym. Aby przewyższać, konkurować i osiągać sukcesy, firmy szukają możliwości i perspektyw zwiększenia swoich przychodów. Te...
Zobacz najnowsze realizacje
Prezentujemy przykładowe realizacje stron internetowych jakie oferujemy w ramach usługi tworzenia stron WWW. Realizujemy projekty stron internetowych dedykowanych każdej branży. Sprawdź naszą ofertę i skontaktuj się z nami, doradzimy Ci jak wybrać odpowiedni projekt strony WWW.