System CMS i jakie są jego rodzaje?

NARZĘDZIA I PROGRAMY, OPTYMALIZACJA STRON, WEB DESIGN

Co to jest system zarządzania treścią CMS?

System zarządzania treścią (CMS) to aplikacja lub zestaw powiązanych programów służących do tworzenia treści cyfrowych i zarządzania nimi. CMS są zwykle używane do zarządzania treścią w przedsiębiorstwie (ECM) i zarządzania treścią w Internecie (WCM).

ECM ułatwia współpracę w miejscu pracy, integrując funkcje zarządzania dokumentami, zarządzania zasobami cyfrowymi i przechowywania danych oraz zapewnienia użytkownikom końcowym dostępu do zasobów cyfrowych organizacji w oparciu o role.

WCM ułatwia wspólne tworzenie stron internetowych. Oprogramowanie ECM często zawiera funkcję publikowania WCM, ale strony internetowe ECM zwykle pozostają za zaporą ogniową organizacji.

Zarówno korporacyjne systemy zarządzania treścią, jak i systemy zarządzania treścią WWW składają się z dwóch komponentów: aplikacji do zarządzania treścią (CMA) i aplikacji do dostarczania treści (CDA).

CMA to graficzny interfejs użytkownika (GUI), który pozwala użytkownikowi kontrolować projektowanie, tworzenie, modyfikowanie i usuwanie treści ze strony internetowej bez konieczności posiadania wiedzy na temat HTML.

CDA zapewnia usługi zaplecza, które wspierają zarządzanie i dostarczanie treści po jej utworzeniu w CMA.

 

Jak działa system zarządzania treścią?

Aby dać Ci wyobrażenie o tym, jak działa system zarządzania treścią, zamierzamy odbyć wycieczkę po interfejsie WordPress (WordPress jest dobrym przykładem systemu zarządzania treścią).

Zacznijmy od stworzenia fragmentu treści. Bez systemu zarządzania treścią musisz napisać statyczny plik HTML i przesłać go na serwer.

Dzięki systemowi zarządzania treścią, takim jak WordPress, możesz po prostu pisać swoje treści w interfejsie, który wygląda trochę jak Microsoft Word.

system zarządzania treścią

 

Co składa się na system zarządzania treścią?

Na bardziej technicznym poziomie system zarządzania treścią składa się z dwóch podstawowych części:

Aplikacja do zarządzania treścią (CMA) – jest to część, która pozwala faktycznie dodawać i zarządzać zawartością w Twojej witrynie (jak widzieliście powyżej).

Aplikacja do dostarczania treści (CDA) – jest to backendowy proces zaplecza, który pobiera treść wprowadzaną do CMA, przechowuje ją poprawnie i sprawia, że ​​jest widoczna dla odwiedzających.

Razem oba systemy ułatwiają utrzymanie Twojej witryny.

 

Jakie są najpopularniejsze CMS systemy zarządzania treścią?

WordPress, który pokazaliśmy powyżej, jest najlepszym przykładem popularnego systemu zarządzania treścią. Chociaż z pewnością istnieją inne systemy zarządzania treścią, WordPress utrzymuje ponad 60,8% udziału w rynku na stronach internetowych o znanym systemie zarządzania treścią.

Pamiętaj, że kiedy wspominamy o „WordPress”, nie mówimy o WordPress.com. Zamiast tego skupiamy się na WordPress.org, która jest stroną internetową, na której przechowywany jest rzeczywisty system zarządzania treścią WordPress.

Oprócz samoobsługowego oprogramowania WordPress, inne popularne systemy zarządzania treścią obejmują:

– Joomla

– Drupal

– Magento (dla sklepów eCommerce)

– Squarespace

– Wix

– TYPO3

Istnieje również wiele innych mniej znanych systemów zarządzania treścią, które są skierowane do dużych przedsiębiorstw (o wysokiej cenie).

 

Dostawcy oprogramowania CMS dla dużych przedsiębiorstw

Istnieje ogromna liczba darmowych i opartych na subskrypcji ofert CMS dostępnych do użytku osobistego i korporacyjnego. Oto tylko kilka przykładów dostawców platform CMS:

SharePoint – zbiór technologii w chmurze i sieci, który ułatwia przechowywanie, udostępnianie i zarządzanie informacjami cyfrowymi w organizacji.

Documentum – Udostępnia narzędzia do szybkiego przechowywania i wyszukiwania treści i jest znany z drobiazgowej kontroli dostępu.

M-Files – wykorzystuje podejście oparte na meta tagach do zarządzania dokumentami elektronicznymi.

Joomla – bezpłatny i otwarty system WCMS zbudowany na platformie MVC. Joomla jest napisany w PHP i oferuje takie funkcje, jak buforowanie, kanały RSS, blogi, wyszukiwanie i wsparcie dla internacjonalizacji języka.

DNN – zapewnia marketerom narzędzia do zarządzania treścią, których potrzebują, aby łatwo uzyskać dostęp do wszystkich swoich zasobów cyfrowych, niezależnie od tego, gdzie są przechowywane, publikować treści na dowolnym kanale internetowym, personalizować je dla każdego użytkownika i mierzyć jego skuteczność.

Oracle WebCenter – portfolio aplikacji Oracle do angażowania użytkowników zbudowanych na ich własnych ramach programistycznych i oferowanych po cenie licencji na procesor. Pakiet składa się z trzech głównych produktów: Oracle WebCenter Content, Oracle WebCenter Sites i Oracle WebCenter Portal. Jedną z głównych cech Oracle jest możliwość centralnego zarządzania zawartością w jednym miejscu i udostępniania jej w wielu aplikacjach.

Pulse CMS – zastrzeżona opcja oprogramowania zaprojektowana dla małych stron internetowych, która umożliwia twórcy stron internetowych dodawanie treści do istniejącej witryny oraz zarządzanie nią łatwo i szybko. Nie wymaga bazy danych. Korzysta z Apache z PHP 5 i oferuje wsparcie dla płacących klientów.

TERMINALFOUR – Flagowy produkt tej firmy, Site Manager, to zastrzeżony programowy CMS, który oferuje szerokie wsparcie na wielu platformach. Chociaż licencja lokalna może być kosztowna, poprzednie aktualizacje zostały pozytywnie przejrzane i obsługują szeroką platformę społeczności użytkowników do wymiany pomysłów i pomocy peer-to-peer.

OpenText – ECM Suite i Web Experience Management firmy OpenText są skierowane do przedsiębiorstwa i są dostępne zarówno lokalnie, jak i za pośrednictwem chmury. OpenText specjalizuje się w zarządzaniu dużymi ilościami treści, zgodności z wymogami regulacyjnymi oraz zarządzaniu treściami mobilnymi i online dla przedsiębiorstw.

Backdrop CMS – darmowy i otwarty CMS, który jest częścią projektu Drupal i koncentruje się na zapewnieniu niedrogiego CMS dla małych i średnich organizacji. Sam w sobie Backdrop oferuje tylko najbardziej podstawowe funkcje zarządzania treścią internetową, ale można go rozszerzyć za pomocą różnych dostępnych modułów.

 

Jak zarządzać obrazami i innymi mediami za pomocą systemu zarządzania treścią

Jednak system zarządzania treścią to nie tylko interfejs zarządzania zapleczem. Sprawia również, że cała tworzona treść jest wyświetlana użytkownikom dokładnie tak, jak tego chcesz.

 

Jakie funkcje maja systemy zarządzania treścią CMS?

Funkcje mogą się różnić w zależności od oferty CMS, ale podstawowe funkcje są często uważane za indeksowanie, wyszukiwanie i pobieranie, zarządzanie formatem, kontrolę wersji i publikowanie.

Intuicyjne funkcje indeksowania, wyszukiwania i pobierania indeksują wszystkie dane w celu łatwego dostępu poprzez funkcje wyszukiwania i pozwalają użytkownikom wyszukiwać według atrybutów, takich jak daty publikacji, słowa kluczowe lub autor.

Zarządzanie formatami ułatwia przekształcanie zeskanowanych dokumentów papierowych i starszych dokumentów elektronicznych w dokumenty HTML lub PDF.

Funkcje wersji umożliwiają aktualizację i edycję treści po pierwszej publikacji. Kontrola wersji śledzi również wszelkie zmiany wprowadzone w plikach przez osoby fizyczne.

Funkcja publikowania umożliwia osobom fizycznym korzystanie z szablonu lub zestawu szablonów zatwierdzonych przez organizację, a także kreatorów i innych narzędzi do tworzenia lub modyfikowania treści.

CMS może również zapewniać narzędzia do marketingu bezpośredniego. Marketing jeden na jeden to zdolność witryny do dostosowania jej treści i reklamy do specyficznych cech użytkownika z wykorzystaniem informacji dostarczonych przez użytkownika lub zebranych przez witrynę – na przykład wzorca sekwencji stron konkretnego użytkownika. Na przykład, jeśli użytkownik odwiedzi wyszukiwarkę i wyszuka aparat cyfrowy, banery reklamowe przedstawiają firmy sprzedające aparaty cyfrowe zamiast firm sprzedających produkty ogrodowe.

Inne popularne funkcje CMS obejmują:

– Adresy URL przyjazne dla SEO

– Zintegrowana pomoc online, w tym fora dyskusyjne

– Grupowe systemy uprawnień

– Pełna obsługa szablonów i szablony z możliwością dostosowania

– Łatwe procedury instalacji i wersjonowania oparte na kreatorze

– Panel administracyjny z obsługą wielu języków

– Hierarchia treści o nieograniczonej głębokości i rozmiarze

– Minimalne wymagania serwera

– Zintegrowane menadżer plików

– Zintegrowane dzienniki kontroli

 

Jak wybrać najlepszy system CMS

Prawie nie ma ograniczeń co do czynników, które należy wziąć pod uwagę, zanim organizacja zdecyduje się zainwestować w CMS. Istnieje kilka podstawowych funkcji, których należy zawsze szukać, takich jak łatwy w użyciu interfejs edytora i inteligentne funkcje wyszukiwania. Jednak w przypadku niektórych organizacji oprogramowanie, którego używają, zależy od określonych wymagań.

Weźmy na przykład rozmiar organizacji i rozproszenie geograficzne. Administrator CMS musi wiedzieć, ile osób będzie korzystać z aplikacji, czy CMS będzie wymagał obsługi wielu języków i jaki zespół wsparcia wielkości będzie potrzebny do utrzymania operacji. Ważne jest również, aby wziąć pod uwagę poziom kontroli zarówno dla administratorów, jak i użytkowników końcowych podczas korzystania z CMS. Należy również wziąć pod uwagę różnorodność elektronicznych formularzy danych używanych w organizacji. Wszystkie rodzaje treści cyfrowych powinny być łatwo indeksowane.

cms wordpress

 

Jakie rodzaje stron internetowych można budować za pomocą tych systemów zarządzania treścią?

Większość systemów zarządzania treścią jest obecnie dość elastyczna. Chociaż istnieją takie, które koncentrują się na konkretnym zastosowaniu – jak Magento i eCommerce – większość popularnych systemów zarządzania treścią można wykorzystać do stworzenia zasadniczo dowolnego rodzaju strony internetowej.

Na przykład możesz użyć WordPressa do zasilania:

– Strony statyczne

– Blogi

– Sklepy eCommerce

– Fora

– Portale społecznościowe

– Kursy online

– Witryny członkowskie

 

Jaka jest najlepsza platforma CMS?

Najlepszym rozwiązanie dla mniejszych projektów wydaje się być WordPress i Drupal. Porównajmy jak wyglądają te dwa systemy i czym się różnią.

WordPress vs Drupal

Próbujesz zrozumieć różnicę między WordPress a Drupal? Możemy być zarządzanym dostawcą hostingu WordPress, ale to nie znaczy, że uważamy, że WordPress jest jedynym sposobem na zbudowanie strony internetowej (chociaż istnieje wiele dobrych powodów, aby używać WordPress).

cms drupal

WordPress vs Drupal: Wprowadzenie i co mówią liczby

Zanim zagłębimy się w więcej drobiazgowych szczegółów, zapoznajmy się z dwoma graczami w tym porównaniu. Oczywiście oba są systemami zarządzania treścią. Oznacza to, że oferują one samoobsługowe rozwiązanie do tworzenia i zarządzania całą zawartością witryny ( jak sugeruje nazwa! ).

Jak więc układają się one w systemy zarządzania treścią?

WordPress to najpopularniejszy na świecie system zarządzania treścią. Pierwotnie uruchomiona jako platforma blogowa w 2003 roku, WordPress obecnie obsługuje 34% wszystkich stron internetowych i kontroluje masę 60,8% rynku znanych systemów zarządzania treścią.

Drupal istnieje jeszcze dłużej niż WordPress, choć brakuje mu krzykliwego udziału w rynku. Pierwotnie uruchomiony w 2000 roku, Drupal obsługuje 2,3% wszystkich stron internetowych i ma 4,6% udziału w rynku systemów zarządzania treścią.

 

Jakie są zalety WordPressa i Drupala?

Jeśli przeglądasz Internet w celu omówienia WordPress kontra Drupal, możesz znaleźć wielu wielbicieli z każdej strony. Oto niektóre z najczęściej cytowanych powodów wyboru jednej platformy niż drugiej:

Zalety WordPress

Łatwość użycia – WordPress jest znacznie bardziej przyjazny dla użytkownika, szczególnie dla nie-programistów.

Rozbudowa o nowe funkcje – zewnętrzne kompozycje i społeczności wtyczek WordPress ułatwiają rozszerzanie WordPress bez potrzeby niestandardowego programowania. Niektórzy twierdzą nawet, że przy odpowiednich rozszerzeniach WordPress może zrobić wszystko, co Drupal.

Łatwość uzyskania pomocy – ogromna globalna społeczność WordPress oznacza, że ​​łatwo jest znaleźć wsparcie dla wszelkich napotkanych problemów.

Niższe koszty programowania – WordPress oferuje więcej „gotowych” rozwiązań, a programiści WordPress są zwykle bardziej przystępni niż programiści Drupal.

Zalety Drupala

Niestandardowe typy treści i widoki – podczas gdy WordPress oferuje niestandardowe typy postów, większość ludzi uważa niestandardowe typy treści Drupal za nieco bardziej elastyczne.

Kontrola dostępu / uprawnienia użytkowników – podczas gdy jedna witryna WordPress jest dostarczana z 5 podstawowymi rolami użytkownika, Drupal ma wbudowany system kontroli dostępu, w którym możesz tworzyć nowe role z indywidualnymi uprawnieniami.

Podstawowe wsparcie dla wielojęzycznych stron – w Drupal 8 wielojęzyczna funkcjonalność jest wbudowana w rdzeń, podczas gdy strony WordPress muszą korzystać z wtyczek innych firm.

Taksonomie do obsługi dużej ilości danych – system taksonomii Drupala jest bardziej elastyczny niż WordPress, dzięki czemu idealnie nadaje się do obsługi dużej ilości treści.

Jak łatwo jest zacząć pracę z WordPress i Drupal?

Jeśli chodzi o to, jak łatwo zbudować stronę internetową na każdej platformie, WordPress jest wyraźnym zwycięzcą.

WordPress znacznie ułatwia przejście od „zera” do „w pełni funkcjonalnej strony internetowej, która wygląda dobrze”.

Dzięki WordPress można znaleźć temat niszowy i mieć działającą witrynę przez całą popołudniową pracę (oczywiście bardziej złożone projekty raczej nie zostaną ukończone po południu).

Co więcej, interfejs WordPress jest prosty nawet dla zwykłych użytkowników, aby szybko pojąć. Narzędzia takie jak WYSIWYG Theme Customizer i nadchodzący edytor Gutenberga jeszcze bardziej ułatwiają zwykłym użytkownikom tworzenie znaczących i niepowtarzalnych treści.

Drupal Łatwość użytkowania i uczenia się

Z Drupalem patrzysz na coś wręcz przeciwnego. Chociaż istnieją motywy Drupal, większość stron internetowych Drupal ma niestandardowy kod lub przynajmniej wysoce dostosowany motyw. Oznacza to, że zwykle potrzebujesz programisty, aby uzyskać coś, co wygląda dobrze.

Poza tym interfejs Drupal jest niezrozumiały dla większości zwykłych użytkowników ( i wielu programistów! ), Przynajmniej na pierwszy rzut oka. To nie jest opinia – sam Drupal ma stronę z użytecznością, która mówi, w nawiązaniu do doświadczenia autora:

Ogólnie rzecz biorąc, ludzie oczekują znacznie bogatszego doświadczenia użytkownika w zakresie tworzenia treści niż oferuje Drupal, po prostu brakuje większości funkcji, które ludzie uważają za standard dla CMS.

Jak rozszerzyć swoją stronę internetową o Drupal i WordPress?

Możesz rozszerzyć WordPress i Drupal o dodatki, które wpływają zarówno na:

– Funkcjonalność: WordPress wywołuje te wtyczki, a Drupal wywołuje te moduły.

– Estetyka: Zarówno WordPress, jak i Drupal nazywają te tematy

Ile wtyczek i motywów ma WordPress?

Chociaż surowa liczba rozszerzeń z natury nie oznacza, że ​​WordPress jest lepszy, jest to dobry wskaźnik wielkości i znaczenia ekosystemu WordPress innej firmy.

WordPress ma:

Ponad 53 000 darmowych wtyczek oraz tysiące dodatkowych wtyczek premium.

Ponad 5000 darmowych motywów plus tysiące dodatkowych motywów premium.

wordpress vs drupal o rozszerzalności

Katalog wtyczek WordPress.org

Ile wtyczek i motywów ma Drupal?

W oficjalnym katalogu Drupal wymienia:

Ponad 39 000 modułów

Ponad 2500 tematów

system zarządzania treścią wordpress

 

Czy WordPress i Drupal są równie bezpieczne?

W idealnym świecie zarówno WordPress, jak i Drupal to bezpieczne systemy. Ale w prawdziwym świecie (z nawykami aktualizacji i upodobaniami prawdziwych ludzi do rozwiązań innych firm) Drupal często staje się bardziej bezpieczny.

Warto zauważyć, że ta przewaga tak naprawdę wynika bardziej z ludzkich błędów, niż z wad w rdzeniu WordPress.

Zabezpieczenia WordPress

Podczas gdy sam rdzeń WordPress jest bezpieczny, ogromny ekosystem stron trzecich WordPress wprowadza mnóstwo symboli wieloznacznych, które nie są tak powszechne w witrynach Drupal.

Według ankiety przeprowadzonej przez Wordfence, luki w wtyczkach stanowiły 55,9% wszystkich znanych punktów wejścia złośliwych aktorów. Ogólnie rzecz biorąc, WordPress był systemem zarządzania treścią wykorzystywanym przez 74% zhakowanych stron internetowych.

Podczas gdy liczba WordPressa powinna być naturalnie wyższa ze względu na jego popularność, udział w rynku WordPressa wynosi zaledwie 59,8%, więc fakt, że WordPress stanowi 74% zhakowanych stron internetowych i jest nadal wyższy, niż można się spodziewać.

Zrobione dobrze, WordPress jest bezpieczny. Ale fakt, że WordPress w tak dużym stopniu opiera się na rozszerzeniach innych firm, czyni go bardziej wrażliwym niż Drupal.

Zabezpieczenia Drupal

Jedną z zalet sprzedaży Drupala jest bezpieczeństwo blokady, dlatego jest to popularny system zarządzania treścią dla instytucji rządowych i innych dużych, świadomych bezpieczeństwa graczy. W przeciwieństwie do WordPress, Drupal stanowił jedynie 2% zhakowanych stron internetowych, co stanowi znacznie mniej niż 4,7% udziału w rynku.

Oprócz bezpieczeństwa na poziomie przedsiębiorstwa Drupal publikuje również szczegółowe raporty bezpieczeństwa i ogólnie jest bardziej przejrzysty w kwestii swojego bezpieczeństwa niż WordPress.

 

WordPress vs Drupal: Który lepszy?

Jest to prawdopodobnie pytanie, które tu przyszedłeś szukać, ale jest to również błędne pytanie, ponieważ nie można powiedzieć, czy WordPress czy Drupal jest „lepszy”. Zamiast tego bardziej pomocnym pytaniem jest „który jest lepszy dla tej konkretnej witryny, którą tworzę?”.

To znaczy – powinieneś skupić się na wyborze odpowiedniego narzędzia do konkretnego projektu, nie szukając obwieszczenia, że ​​jedno jest zawsze lepsze od drugiego.

Tutaj zarządzamy hostingiem WordPress – łatwo byłoby powiedzieć, że WordPress jest zawsze najlepszym rozwiązaniem. Ale to nie byłby sprawiedliwy wniosek dla naszych czytelników. Jeśli budujesz witrynę o złożonej organizacji danych, która musi być dostosowana i elastyczna, Drupal może być lepszym wyborem.

WordPress powinien być domyślnym narzędziem dla większości osób do tworzenia stron internetowych, ponieważ:

– Jest przyjazny dla użytkownika i łatwy dla osób, które nie są programistami, aby dodać funkcjonalność.

– Możesz szybko stworzyć atrakcyjną i funkcjonalną stronę internetową.

– Łatwo jest znaleźć zarówno bezpłatną, jak i profesjonalną pomoc.

 

To nie znaczy, że WordPress to najlepszy system zarządzania treścią CMS – po prostu to najlepsze narzędzie do większości sytuacji. O ile nie znasz już konkretnych powodów, dla których potrzebujesz tego, co oferuje Drupal, trzymanie się WordPressa prawdopodobnie ułatwi ci podróż przez Internet.

Skontaktuj się z Agencją Marketingową OzonMedia z Wrocławia w sprawie projektowania strony internetowej. Zespół OzonMedia składa się z doświadczonych projektantów stron internetowych i  strategów SEO, którzy mogą pomóc w stworzeniu nowoczesnej i profesjoanlanej witryny internetowej dla Twojej firmy. Nasza agencja marketingowa pomaga wielu firmom i jest gotowa zrobić to samo dla Ciebie.

Skontaktuj się z nami, aby umówić się na konsultację i dowiedzieć się, w jaki sposób nasze usługi SEO i usługi projektowania stron internetowych mogą pomóc Ci się rozwijać!

Agencja Marketingowa Wrocław - OzonMedia logo

Bądź na bieżąco

Bądź z nami na bieżąco i połącz się z naszymi kanałami w social media.

Skontaktuj się z nami

Wyślij nam wiadomość, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak możemy Ci pomóc przy Twoim projekcie.

Najczęściej polecane artykuły

Joomla czy WordPress? Jaki CMS wybrać?

Joomla czy WordPress? Jaki CMS wybrać?

Wybór systemu zarządzania treścią (CMS) jest ważną decyzją, która może mieć ogromne konsekwencje dla Twojej strony internetowej. Istnieje wiele dostępnych, każdy z własnymi zaletami i wadami, i fanatycznych fanów ciągnąc za ich wybranej platformy. Mając na to na to,...

4 sposoby na uzyskanie przyjaznej witryny dla użytkownika

4 sposoby na uzyskanie przyjaznej witryny dla użytkownika

Przyznajmy to, że cyfryzacja miała największy wpływ na świat marketingu. Zmieniło to krajobraz marketingowy i uczynił go bardziej konkurencyjnym. Aby przewyższać, konkurować i osiągać sukcesy, firmy szukają możliwości i perspektyw zwiększenia swoich przychodów. Te...

5 powodów dla których Twoja strona internetowa nie jest przyjazna dla użytkownika

5 powodów dla których Twoja strona internetowa nie jest przyjazna dla użytkownika

Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…

Jak zdobyć więcej obserwujących na twiterze?

Jak zdobyć więcej obserwujących na twiterze?

Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…

Jak znaleźć nowych klientów w internecie?

Jak znaleźć nowych klientów w internecie?

Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…

Jak pisać treści przyjazne dla SEO?

Jak pisać treści przyjazne dla SEO?

Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…

Prowadzenie fanpage – jak skutecznie to robić na Facebooku?

Prowadzenie fanpage – jak skutecznie to robić na Facebooku?

Zastanawiasz się jak założyć konto firmowe na Facebooku? A może zastanawiasz się czy warto to zrobić i jakie korzyści może przynieść to Twojej firmie i jak skutecznie prowadzić Fanpage na Facebooku? Nie marnuj więcej czasu! Obecność Twojej firmy i posiadanie firmowego konta fanpage na Facebooku to konieczność. Facebook to sieć społecznościowa, która  stała się jednym z podstawowych kanałów marketingowych Twojej marki…

Czym jest digital marketing?

Czym jest digital marketing?

Marketing cyfrowy obejmuje wszystkie działania marketingowe promujące Twój produkt lub markę za pomocą urządzeń elektronicznych lub Internetu. Wykorzystuje taktyki marketingu online, takie jak marketing w wyszukiwarkach, marketing e-mailowy, marketing w mediach społecznościowych i marketing mobilny, aby dotrzeć do obecnych i potencjalnych klientów…

Jak zrobić skuteczną stronę internetową?

Jak zrobić skuteczną stronę internetową?

Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…

Czym jest marketing lokalny?

Czym jest marketing lokalny?

Lokalne pozycjonowanie to strategiczny sposób na promocję firmy w Internecie. Lokalna optymalizacja wyszukiwarek pomaga firmom promować produkty i usługi wśród klientów lokalnych podczas ich wyszukiwania. Każdego dnia miliony potencjalnych klientów przeprowadzają wyszukiwania w celu znalezienia pobliskich firm, których usług potrzebują…

Zobacz najnowsze realizacje

Prezentujemy przykładowe realizacje stron internetowych jakie oferujemy w ramach usługi tworzenia stron WWW. Realizujemy projekty stron internetowych dedykowanych każdej branży. Sprawdź naszą ofertę i skontaktuj się z nami, doradzimy Ci jak wybrać odpowiedni projekt strony WWW.