Wszyscy już to słyszeliśmy, SEO (optymalizacja wyszukiwarek) jest niezbędna dla Twojej firmy. Jeśli zoptymalizujesz swoją witrynę zgodnie z lokalnymi najlepszymi praktykami SEO, bardziej prawdopodobne jest, że zajmujesz dobrą pozycję w Google. Lepsze rankingi zwiększą ruch na twojej stronie internetowej, a następnie przez frontowe drzwi Twojej firmy.

Co to jest lokalne SEO?

Lokalne pozycjonowanie to strategiczny sposób na promocję firmy w Internecie. Lokalna optymalizacja wyszukiwarek pomaga firmom promować produkty i usługi wśród klientów lokalnych podczas ich wyszukiwania. Każdego dnia miliony potencjalnych klientów przeprowadzają wyszukiwania w celu znalezienia pobliskich firm, których usług potrzebują.

lokalne wyniki wyszukiwania w google

Jeśli chodzi o lokalną optymalizację wyszukiwarek, musisz ograniczyć koncentrację. Istotą dobrze prosperującej lokalnej kampanii SEO jest optymalizacja Twojej obecności w Internecie, aby lokalni klienci mogli Cię łatwo znaleźć.

Korzyści z lokalnego SEO

Zaletą lokalnej wyszukiwarki w porównaniu do „zwykłego” SEO jest to, że łatwiej jest ustalić pozycję w określonym mieście lub regionie, jeśli masz adres fizyczny w tej lokalizacji. Zrozumienie znaczenia lokalnego SEO dla Twojej firmy może ostatecznie pomóc w generowaniu większej liczby potencjalnych klientów od potencjalnych klientów w Twojej okolicy.

Jak zrobić lokalne SEO

Teraz, gdy rozumiesz korzyści, przyjrzyjmy się dogłębnie kilku lokalnym najlepszym praktykom SEO, abyś mógł dowiedzieć się, jak właściwie zrobić lokalne SEO dla Twojej firmy.

Optymalizacja offline

Lokalny marketing SEO rozciąga się nawet na sferę offline. Tradycyjny marketing może być świetnym podejściem do budowania obecności firmy w Internecie. Załóżmy na przykład, że wysyłasz pocztę bezpośrednią do kilku dzielnic promujących Twoją firmę. Na dole promocji dołączasz swoje media społecznościowe (np. Facebook, Instagram, Snapchat itp.). W wyniku kampanii mailowej Twoje obserwacje w mediach społecznościowych mogą znacznie wzrosnąć. Jeśli dodasz adres URL swojej witryny do promocji, możesz zwiększyć ruch w witrynie.

wykres widoczności w google search consol

Zastosowanie lokalnych najlepszych praktyk SEO do billboardów, reklam radiowych i reklam telewizyjnych może również zwiększyć ruch w witrynie. Publikowanie uchwytów witryny i mediów społecznościowych w tradycyjnych kampaniach marketingowych może mieć bardzo realny wpływ na lokalne SEO ze względu na potencjalny ruch online.

Dobry content marketing

Podobnie jak w przypadku wszystkich SEO, dobra treść jest nadal najważniejsza – pisaliśmy o tym w artykule: Jak zwiekszyć widoczność strony internetowej. Tworzenie artykułów wysokiej jakości zwiększy ruch i zachęci obserwujących do udostępniania postów. Możesz poprawić swoje lokalne rankingi, pisząc liczne artykuły z ukierunkowanymi lokalnymi słowami kluczowymi. Na przykład wysiłki związane z marketingiem treści mogą obejmować artykuł o „ 6 strategiach marketingu Twojej małej firmy w we Wrocławiu”. Taki artykuł jest idealny do kierowania na słowa kluczowe specyficzne dla lokalizacji, które należy odpowiednio pozycjonować w swoim regionie.

Aby dowiedzieć się, od czego zacząć od treści, wykonaj analizę marketingową SEO. Wykorzystaj wyniki do kierowania swoją strategią.

Dodaj strony usług i lokalizacji

Dodanie stron usług i lokalizacji pozwala dodawać dodatkowe, ukierunkowane treści, które mogą być wyszukiwane i indeksowane w wyszukiwarkach. Załóżmy na przykład, że prowadzisz piekarnię we Wrocławiu. Możesz utworzyć na swojej stronie stronę zatytułowaną „Najlepsza piekarnia we Wrocławiu!”. Następnie możesz dodać treści o społeczności, które zawierają zdjęcia lokalnych projektów i tak dalej. Nie zapomnij dodać wezwania do działania na dole strony!

google moja firma agencja marketingowa wrocław

Dołącz swój NAP

Co oznacza skrót NAP i jak wpływa na SEO?

Akronim NAP oznacza nazwę, adres, numer telefonu i ma kluczowe znaczenie dla każdej firmy, która chce uzyskać dobrą pozycję w lokalnych bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

Pomyśl przez chwilę o stronie swojej firmy. Gdzieś na tej stronie internetowej masz nazwę swojej firmy, a także adres i numer telefonu, pod którym potencjalni klienci mogą się z Tobą skontaktować.

Jako przykład wykorzystamy własną stronę internetową:

Widać, że nazwa firmy i numer telefonu są wyraźnie widoczne na stronie kontakowej, a adres biura znajduje się w stopce witryny.

Mamy nadzieję, że podobnie jak OzonMedia nazwa firmy i numer telefonu są wyraźnie widoczne. Ponadto sugerujemy, aby wyświetlać nazwę, adres i numer telefonu firmy w stopce witryny, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Z jednej strony jest to najlepsza praktyka, jeśli chodzi o wrażenia użytkownika, ale ma ona również kluczowe znaczenie dla celów SEO.

Czemu? Ponieważ wyszukiwarki, takie jak Google, biorą te dane pod uwagę, decydując, które firmy mają być wyświetlane w przypadku wyszukiwań ukierunkowanych geograficznie (na przykład: „Agencja Marketingowa Wrocław”) – i chcesz, aby Twoja firma się pojawiła.

Do celów ochrony dostępu do sieci absolutnie potrzebujesz:

Pełna nazwa Twojej firmy
Pełny adres Twojej firmy
Numer telefonu Twojej firmy

Te wskazówki mogą wydawać się zdrowym rozsądkiem, ale zdziwisz się, ile firm ma różne informacje adresowe, sprzeczne numery telefonów, a nawet wiele nazw pływających w Internecie! Niestety, gdy masz kilka osób zarządzających profilami i katalogami dla Twojej firmy, takie rzeczy mogą się zdarzyć.

Czym jest spójność NAP?

Spójność NAP polega na tym, że nazwa firmy, adres i numer telefonu są wymienione w taki sam sposób w Internecie, od strony internetowej przez profile mediów społecznościowych po katalogi (takie jak Google Moja Firma, Yelp itp.) I nie tylko.

Uwaga: mimo że NAP oznacza nazwę, adres, numer telefonu, ważne jest, aby upewnić się, że Twój adres internetowy jest również wymieniony.

Spójne wykazy zawierają nie tylko te same podstawowe informacje, ale także tę samą pisownię i formatowanie. W wyszukiwarkach chodzi o szczegóły!

Gdy Twój NAP jest spójny, te same informacje pojawiają się we wszystkich profilach i we wszystkich katalogach, co pomaga wyszukiwarkom zrozumieć, kim jesteś, co robisz i jak użytkownicy mogą znaleźć i dotrzeć do Twojej firmy.

W zależności od tego, ile profilów społecznościowych ma Twoja firma i ile katalogów jest na liście, bardzo możliwe, że twój NAP wygląda tak (jeśli nie gorzej). Cały czas widzimy to u naszych klientów. Po prostu nie jest to coś, o czym ludzie często myślą podczas tworzenia profili lub list.

Gdy wszystkie trzy z tych ofert są zmienne, konsumenci mogą nie tylko pomylić się, która oferta jest właściwa dla usługi, której szukają, ale także wyszukiwarki.

Jak spójność NAP wpływa na SEO

Wielu właścicieli firm odrzuca znaczenie spójnych informacji NAP, zakładając, że zarówno konsumenci, jak i wyszukiwarki są wystarczająco inteligentni, aby wiedzieć, że dwie podobne listy. Niestety tak nie jest.

Prawda jest taka, że ​​spójność NAP jest kluczowa dla firm, które chcą poprawić swoje rankingi wyszukiwania, zwiększyć lokalny ruch organiczny na swojej stronie i uzyskać więcej potencjalnych klientów (i sprzedaż) z sieci.

Podzielmy to dla ciebie. Gdy użytkownicy widzą Twoją firmę pod wieloma nazwami, z różnymi adresami lub z niespójnymi numerami telefonów, są zdezorientowani. Zamiast tego zwracają się do firmy, której informacje są spójne, ponieważ mają większe zaufanie do tego wpisu.

Ponieważ użytkownicy myślą i działają w ten sposób, wyszukiwarki również myślą i działają w ten sposób.

Jeśli wyszukiwarki znajdują sprzeczne informacje na temat Twojego NAP, nie będą wiedzieć na pewno, jaka jest Twoja firma ani gdzie się znajduje. Gdy wyszukiwarki znajdą różne informacje o Twojej firmie, tracą zaufanie do Twojego wpisu – dzięki temu są bardziej prawdopodobne, że zapewnią użytkownikom kolejny wpis, do którego są bardziej pewni.

Tak więc, jeśli chcesz wyświetlać się w wynikach wyszukiwania odpowiednich słów kluczowych w obszarze usług, dbanie o spójność NAP firmy jest pierwszym krokiem.

Napraw wizytówki NAP online

Istnieje duża szansa, że ​​Twoja witryna wraz z NAP jest wymieniona w dziesiątkach, jeśli nie setkach witryn internetowych. Strony te obejmują katalogi, strony z recenzjami, platformy mediów społecznościowych i tak dalej. Dlatego powinieneś polować na niespójności i nieścisłości dotyczące NAP firmy.

Nawet najmniejsza niespójność może powodować problemy.

Istnieją setki katalogów z listą informacji biznesowych w całym Internecie. Poniżej podajemy kilka z nich, które warto wykorzystać dla zwiększeni widoczności w lokalnych wynikach wyszukiwania Google:

www.poipoint.pl
www.miplo.pl
www.targeo.pl
www.poipoint.pl
www.biznesfinder.pl
www.yellowpages.pl
www.publiczne.net
www.bizeo.pl
www.hotfrog.pl
www.firmowy.com.pl
www.lokalizator-firm.pl
www.emiasto.org
www.fullinfo.pl
www.odi.pl
www.msp.money.pl
www.zumi.pl
www.misterwhat.pl
www.cyklex.pl
www.favore.pl
www.yelp.pl
www.katalogfirm.org

Zapytaj o recenzje

W dzisiejszym cyfrowym świecie Twoja reputacja online jest ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Recenzje pomagają rozpowszechniać Twoją reputację. Dlatego należy włączyć system do procesu marketingu internetowego, który pozwala zebrać jak najwięcej recenzji.

Jak zrobić lokalne SEO

Jako firma lokalna, oto kilka pytań, które powinieneś sobie zadać, próbując zebrać opinie od swoich klientów:

Czy masz system opinii, który aktywnie gromadzi recenzje od klientów?
Czy ten system generuje stały przepływ recenzji online?
Czy wykorzystujesz ciężką pracę, którą wkładasz każdego dnia, aby zmienić klientów w zachwycających fanów, aby lojalnie kierowali Twoją firmę do przyjaciół i rodziny?
Czy promujesz swoją świetną reputację w działaniach marketingowych?
Czy monitorujesz, co ludzie mówią o Twojej firmie?

Zazwyczaj im więcej recenzji otrzymujesz z różnych źródeł (media społecznościowe, strony WWW z recenzjami itp.), Tym większy wpływ na lokalny SEO. Aby uzyskać najlepsze wyniki, dowiedz się, jak poprosić o opinię Google .

Zoptymalizuj swój wpis „Google Moja Firma”

Ze wszystkich wyszukiwarek na świecie większość Twojego ruchu organicznego będzie pochodzić z Google. Google Moja Firma pozwala właścicielom firm na wystawianie swoich firm w Google. Bardzo ważne jest, aby całkowicie wypełnić swój profil i dodać zdjęcia wysokiej jakości. Aby wzmocnić lokalny marketing SEO, każdy wpis i cytat, który masz w Internecie, powinny dokładnie pasować do wpisu „Google Moja Firma”.

Zachęcaj do udostępniania społecznościowego

Twoje SEO zawsze rośnie, gdy ludzie udostępniają twoje linki w Internecie. Gdy ludzie udostępniają Twoje treści, tworzą linki zwrotne, które odsyłają ruch z powrotem do Twojej witryny. Im więcej posiadasz linków zwrotnych wysokiej jakości, tym większe prawdopodobieństwo, że będziesz wyżej w Google.

Powinieneś ułatwić odwiedzającym udostępnianie treści. Dodanie ikon mediów społecznościowych, które umożliwiają czytelnikowi łatwe udostępnianie treści jednym kliknięciem przycisku, jest jedną z najlepszych strategii budowania linków, które to umożliwiają. Sprawdź dokładnie, czy Twoje dane NAP są spójne we wszystkich profilach mediów społecznościowych, aby uniknąć niespójności.

SEO firm lokalnych wymaga czasu

Lokalny marketing SEO wymaga czasu, cierpliwości i pracy. SEO firm lokalnych nie odnosi sukcesu z dnia na dzień. Nie zdziw się, jeśli zajmie to sześć miesięcy lub więcej, aby uzyskać dobrą pozycję w wynikach wyszukiwania. Jeśli będziesz go trzymać i nie poddasz się, korzyść dla twojego biznesu może być ogromna. SEO dla lokalnej widoczności może generować więcej potencjalnych klientów, zwiększać sprzedaż i gwałtownie rozwijać firmę.

Tak więc SEO firm lokalnych jest kulminacją wielu czynników, które pomagają przyciągać klientów do Twojej firmy na różne sposoby. Jeśli odpowiednio podejdziesz do lokalnej strategii SEO, zauważysz znaczną poprawę przychodów.

 

Skontaktuj się z Agencją Marketingową OzonMedia z Wrocławia w sprawie projektowania strony internetowej. Zespół OzonMedia składa się z doświadczonych projektantów stron internetowych i  strategów SEO, którzy mogą pomóc w stworzeniu nowoczesnej i profesjoanlanej witryny internetowej dla Twojej firmy. Nasza agencja marketingowa pomaga wielu firmom i jest gotowa zrobić to samo dla Ciebie.

Skontaktuj się z nami, aby umówić się na konsultację i dowiedzieć się, w jaki sposób nasze usługi SEO i usługi projektowania stron internetowych mogą pomóc Ci się rozwijać!

Agencja Marketingowa Wrocław - OzonMedia logo

Bądź na bieżąco

Bądź z nami na bieżąco i połącz się z naszymi kanałami w social media.

Skontaktuj się z nami

Wyślij nam wiadomość, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak możemy Ci pomóc przy Twoim projekcie.

Najczęściej polecane artykuły

Joomla czy WordPress? Jaki CMS wybrać?

Joomla czy WordPress? Jaki CMS wybrać?

Wybór systemu zarządzania treścią (CMS) jest ważną decyzją, która może mieć ogromne konsekwencje dla Twojej strony internetowej. Istnieje wiele dostępnych, każdy z własnymi zaletami i wadami, i fanatycznych fanów ciągnąc za ich wybranej platformy. Mając na to na to,...

4 sposoby na uzyskanie przyjaznej witryny dla użytkownika

4 sposoby na uzyskanie przyjaznej witryny dla użytkownika

Przyznajmy to, że cyfryzacja miała największy wpływ na świat marketingu. Zmieniło to krajobraz marketingowy i uczynił go bardziej konkurencyjnym. Aby przewyższać, konkurować i osiągać sukcesy, firmy szukają możliwości i perspektyw zwiększenia swoich przychodów. Te...

5 powodów dla których Twoja strona internetowa nie jest przyjazna dla użytkownika

5 powodów dla których Twoja strona internetowa nie jest przyjazna dla użytkownika

Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…

Jak zdobyć więcej obserwujących na twiterze?

Jak zdobyć więcej obserwujących na twiterze?

Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…

Jak znaleźć nowych klientów w internecie?

Jak znaleźć nowych klientów w internecie?

Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…

Jak pisać treści przyjazne dla SEO?

Jak pisać treści przyjazne dla SEO?

Badania pokazują, że odwiedzający spędzają średnio siedem sekund lub mniej na 90% odwiedzanych stron. Oznacza to, że masz tylko kilka cennych chwil, aby przekazać, kim jesteś, co robisz, dla kogo to robisz i dlaczego jesteś najlepszym wyborem. Upewnij się, że rozumiesz następujące jedenaście zasadniczych elementów każdej udanej witryny…

Prowadzenie fanpage – jak skutecznie to robić na Facebooku?

Prowadzenie fanpage – jak skutecznie to robić na Facebooku?

Zastanawiasz się jak założyć konto firmowe na Facebooku? A może zastanawiasz się czy warto to zrobić i jakie korzyści może przynieść to Twojej firmie i jak skutecznie prowadzić Fanpage na Facebooku? Nie marnuj więcej czasu! Obecność Twojej firmy i posiadanie firmowego konta fanpage na Facebooku to konieczność. Facebook to sieć społecznościowa, która  stała się jednym z podstawowych kanałów marketingowych Twojej marki…

Czym jest digital marketing?

Czym jest digital marketing?

Marketing cyfrowy obejmuje wszystkie działania marketingowe promujące Twój produkt lub markę za pomocą urządzeń elektronicznych lub Internetu. Wykorzystuje taktyki marketingu online, takie jak marketing w wyszukiwarkach, marketing e-mailowy, marketing w mediach społecznościowych i marketing mobilny, aby dotrzeć do obecnych i potencjalnych klientów…

Zobacz najnowsze realizacje

Prezentujemy przykładowe realizacje stron internetowych jakie oferujemy w ramach usługi tworzenia stron WWW. Realizujemy projekty stron internetowych dedykowanych każdej branży. Sprawdź naszą ofertę i skontaktuj się z nami, doradzimy Ci jak wybrać odpowiedni projekt strony WWW.