Czym jest audyt strony internetowej?

Naszym pierwszym krokiem jest dogłębne spojrzenie na aktualny stan czynników SEO Twojej witryny. Przeprowadza dokładną analizę SEO w celu zidentyfikowania elementów, które można ulepszyć, aby zwiększyć liczbę witryn w wynikach wyszukiwania Google. Dostarczymy pełny raport z audytu SEO, aby ujawnić te problemy i ustalić, co należy poprawić. Pomagamy opracować system śledzenia i raportowania SEO, aby utrzymać trwającą kampanię. W ten sposób, przeglądając swoje postępy w czasie, wiesz dokładnie, od czego zacząłeś.

 

Jak wygląda audyt strony internetowej?

Korzystamy z analiz, personalizacji, testów i iteracji, aby zoptymalizować projekt pod kątem zaangażowania. Zapewnimy Ci dogłębną analizę strony internetowej w celu zidentyfikowania problemów w kluczowych obszarach: Audyt SEO, Audyt UX, Audyt Onsite, Audyt Outsite. Audyt umożliwia zrozumienie stanu SEO Twojej witryny. Doświadczenie udoskonaliło nasz proces analizy tego, co działa na stronie internetowej. Sprawdzamy i kontrolujemy twoją stronę internetową oraz stosujemy najlepsze praktyki, aby uzyskać realne wyniki. Nasze usługi obejmują pełny audyt SEO, audyt profilu linku, audyt karny, audyt treści, PPC i audyt w mediach społecznościowych.

Po co firmie audyt SEO i analiza strony internetowej?

Twoja firma musi sprzedawać, a Twoja witryna internetowa musi być szybka w generowaniu i konwertowaniu potencjalnych klientów. Odwiedzający stronę odejdą, jeśli nie nadążasz za konkurencją. Audyt Twojej witryny pod kątem wydajności i czynników technicznych, a także problemów ze strategią marketingową na stronie pomoże zidentyfikować i usunąć ewentualne problemy z witryną, poprawi Twoją widoczność w wyszukiwarce Google, zwiększy ilość klientów i poprawi konwersję. Audyt strony internetowej pozwoli na długoterminowe plany wzrostu liczby potencjalnych klientów B2B.

Kiedy warto wykonać audyt SEO?

 SEO Audyt jest jak kontrola zdrowia na Twojej stronie internetowej. Zbudowałeś piękną witrynę z myślą o SEO, ale teraz nie wiesz, w którą stronę pójść, aby uzyskać wysoki ranking witryny w wyszukiwarce Google. Musisz opracować teksty, sprawdzić indeksowanie, prędkość ładowania strony i wiele innych rzeczy. Marketing online to nie tylko budowanie strony internetowej. Istnieje jeszcze inny poziom umiejętności, które są potrzebne do wdrożenia, aby strona internetowa znalazła się na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania Google. Smutne jest to, że jeśli nie ma Cię na pierwszej stronie Google, równie dobrze możesz zostać zamknięty.

Co obejmuje audyt SEO strony internetowej?

Zamawiając kompleksowy audyt strony internetowej otrzymujesz pełną identyfikację wrażliwych elementów strony www pod kątem SEO oraz raport dotyczący wymaganych zmian i poprawek dla celów zwiększenia konwersji i widoczności witryny internetowej w wyszukiwarce Google

Z

Analiza słów kluczowych

Analiza słów kluczowych, w tym podstawowych słów kluczowych, słów kluczowych z długim ogonem i ukrytych słów kluczowych indeksowania semantycznego.

Z

Przegląd metatagów

Przegląd metatagów, w tym tytuł, opis i alt alt na obrazach.

Z

Autorytet strony

Audyt strony, w tym autorytet domen, ranking strony i pełna analiza linków przychodzących.

Z

Analiza Google Analytics

Analiza Google Analytics w celu ustalenia wzorców ruchu, a Narzędzia Google dla webmasterów sprawdzają, czy możliwe jest indeksowanie.

Z

Prędkość wczytywania strony

Kontrola prędkości, w tym szybkość ładowania strony, kompresja obrazu i problem ze skryptem. Przegląd responsywności mobilnej na wszystkich urządzeniach mobilnych.

Z

Analiza konkurencji

Analiza konkurencji trzech największych konkurentów, w tym badanie słów kluczowych i audyt widoczności.

Z

Optymalizacja treści i współczynnika konwersji

Optymalizacja treści i współczynnika konwersji, w tym sprawdzanie wskaźników zaangażowania oraz stron i postów, które zwiększają szanse na sprzedaż.

Z

Audyt płatnego wyszukiwania

Audyt płatnego wyszukiwania, w tym sprawdzanie kampanii, grup reklam, słów kluczowych i konwersji w Google AdWords / Facebook Ads.

Z

Analiza słów kluczowych

Analiza słów kluczowych, w tym podstawowych słów kluczowych, słów kluczowych z długim ogonem i ukrytych słów kluczowych indeksowania semantycznego.

Z

Audyt widoczności

Audyt widoczności, w tym widoczność domeny, autorytet strony, ranking strony i pełna analiza linków przychodzących.

Z

Analiza konkurencji

Analiza konkurencji trzech największych konkurentów, w tym badanie słów kluczowych i audyt widoczności.

Z

Audyt płatnego wyszukiwania

Audyt płatnego wyszukiwania, w tym sprawdzanie kampanii, grup reklam, słów kluczowych i konwersji w Google AdWords / Facebook Ads.

Z

Analiza Google Analytics

Analiza Google Analytics w celu ustalenia wzorców ruchu, a Narzędzia Google dla webmasterów sprawdzają, czy możliwe jest indeksowanie.

Z

Prędkość wczytywania witryny

Kontrola prędkości, w tym szybkość ładowania strony, kompresja obrazu i problem ze skryptem. Przegląd responsywności mobilnej na wszystkich urządzeniach mobilnych.

Z

Przegląd metatagów

Przegląd metatagów, w tym tytuł, opis i alt alt na obrazach.

Z

Optymalizacja treści i współczynnika konwersji

Optymalizacja treści i współczynnika konwersji, w tym sprawdzanie wskaźników zaangażowania oraz stron i postów, które zwiększają szanse na sprzedaż.

Oferta i cennik dla Audytu SEO

Techniczny Audyt SEO

od 499

Audyt techniczny zapewnia kompleksowy audyt zewnętrzny i wewnętrzny

Pakiet zawiera:

Audyt linków zwrotnych

Raport o błędzie strony

Raport o błędzie 404

Raport o uszkodzonym linku

Raport wewnętrznego linkowania

Audyt SEO Landing Page

od 799

Audyt SEO dla małych firm porównuje Cię z konkurencją i ocenia Twoją lokalną pozycję

Pakiet zawiera:

Analiza problemów technicznych w całej witrynie

Porównanie konkurenta

Dostęp do treści strony i punkt odniesienia do konkurencji

Badanie słów kluczowych

Ocena wydajności witryny

Audyt linków zwrotnych

Audyt linkowania wewnętrznego

Analiza Google Moja Firma

Audyt UX

Plan działania i zalecenia

Audyt SEO eCommerce

od 1499

Kompleksowy Audyt SEO eCommerce dla sklepów internetowych i stron prowadzących sprzedaż online

Pakiet zawiera:

Analiza problemów technicznych w całej witrynie

Porównanie konkurenta

Dostęp do treści strony i punkt odniesienia do konkurencji

Badanie słów kluczowych

Ocena wydajności witryny

Audyt linków zwrotnych

Audyt linkowania wewnętrznego

Analiza Google Moja Firma

Audyt UX

Plan działania i zalecenia

Techniczny Audyt SEO

od 499

Audyt techniczny zapewnia kompleksowy audyt zewnętrzny i wewnętrzny

Pakiet zawiera:

Audyt linków zwrotnych

Raport o błędzie strony

Raport o błędzie 404

Raport o uszkodzonym linku

Raport wewnętrznego linkowania

Audyt SEO Landing Page

od 799

Audyt SEO dla małych firm porównuje Cię z konkurencją i ocenia Twoją lokalną pozycję

Pakiet zawiera:

Analiza problemów technicznych w całej witrynie

Porównanie konkurenta

Dostęp do treści strony i punkt odniesienia do konkurencji

Badanie słów kluczowych

Ocena wydajności witryny

Audyt linków zwrotnych

Audyt linkowania wewnętrznego

Analiza Google Moja Firma

Audyt UX

Plan działania i zalecenia

Audyt SEO eCommerce

od 1499

Kompleksowy Audyt SEO eCommerce dla sklepów internetowych i stron prowadzących sprzedaż online

Pakiet zawiera:

Analiza problemów technicznych w całej witrynie

Porównanie konkurenta

Dostęp do treści strony i punkt odniesienia do konkurencji

Badanie słów kluczowych

Ocena wydajności witryny

Audyt linków zwrotnych

Audyt linkowania wewnętrznego

Analiza Google Moja Firma

Audyt UX

Plan działania i zalecenia

* Podane ceny nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art 66 par.1 Kodeksu Cywilnego, a końcowa cena oferty zależy od indywidualnych ustaleń projektu

** Ceny podane są cenami netto do których należy doliczyć vat 23%

Najlepszy audyt SEO dla strony www

Analiza SEO jest dużą częścią twojego biznesu online, ponieważ pomaga Ci śledzić swoją wydajność w Internecie i zwiększyć skuteczność oraz konwersję. Audyt wydajności witryny może pomóc w określeniu, gdzie Twoja witryna nie zapewnia, a także w określeniu, gdzie istnieje Twoja szansa na rozwój online. Raport z audytu witryny zawiera niezbędne informacje, które pozwolą zrozumieć, w jaki sposób witryna może wywrzeć największy wpływ na Twoją firmę.

Jakie korzyści z wykonania audytu SEO?

Wiedza o tym, jakie czynniki w rankingu wyszukiwania poprawić, jest myląca. Wynika to częściowo z faktu, że istnieje tak wiele aspektów, które można przeoczyć, gdy nie robi się optymalizacji pod kątem wyszukiwarek z dnia na dzień, jak robią to konsultanci SEO. Ponadto wszystko w SEO często się zmienia, co sprawia, że niezwykle trudno jest nadążyć za najbardziej efektywnymi lub nie naruszać warunków. Właśnie dlatego sprawdzanie rankingu witryny przez specjalistę ds. Wyszukiwarek jest po prostu rozsądną praktyką biznesową. W końcu Twoja witryna jest portalem do świata. Aby odnieść sukces, potrzebujesz nie tylko strony internetowej zoptymalizowanej pod względem technicznym, ale także działającej konkurencji w ponad 500 punktach rankingowych. Właśnie tam może pomóc zespół SEO, administracja stron internetowych i systemów. Sprawdzimy całą Twoją witrynę na podstawie strony, linków zwrotnych, wydajności, lokalny wpis na Twojej stronie off i określ, co Twoja witryna musi zająć na pierwszym miejscu. Ponadto możemy doradzić w sprawie najnowszych technik konwersji i wezwania do działania, które aktualnie najlepiej działają.

Jak wygląda profesjonalny audyt SEO?

Optymalizacja SEO to złożony proces, a internet jest zalewany fałszywymi metodami i dezinformacją. Dlatego tak ważny jest profesjonalny audyt witryny. Profesjonalne audyty witryn są wykonywane z myślą o Twojej firmie i wykonywane przez profesjonalistów SEO którzy rozumieją, czego szukają główne wyszukiwarki, takie jak Google i BING. Jasne, możesz zrobić to sam i walczyć poprzez skuteczne rzucanie ślepymi rzutkami na swoje wyniki wyszukiwania. Może odniesiesz sukces, a może nie dostaniesz nigdzie lub gorzej kary?

Ile Trwa wykonanie audytu strony internetowej?

Audyt SEO (search engine optimization) i czas jego przeprowadzenia jest uwarunkowany wielkością witryny i jej popularnością. Im większa witryna i popularniejsza, tym więcej czasu jest potrzebne do przeanalizowania punktów krytycznych związanych z zakresem audytu. Audyt strony internetowej jest przeprowadzany na ponad 500 czynników rankingu, porównując cię z najlepszymi konkurentami i sprawdzając reputację, sprawdzając profile społecznościowe, cytowania, wydajność witryny i wszystko, co możemy tam znaleźć, aby pomóc w twoich rankingach. Są rzeczy, których nie można zobaczyć za pomocą oprogramowania do audytu, ale odkryjemy je i znajdziemy odpowiednie rozwiązanie, aby je naprawić.

Czy audyt SEO poprawi moje pozycje w google?

Sam audyt nie poprawi Twoich wyników w wyszukiwarce Google. Jeżeli błędy wskazane w audycie zostaną usunięte z Twojej strony, a sugerowane zmiany zostaną skrupulatnie wdrożone to z całą pewnością poprawi to widoczność strony w wynikach wyszukiwania Google. Jesteśmy na bieżąco z najnowszymi zmianami w algorytmach wyszukiwania i procesach uczenia się sztucznej inteligencji używanych przez wyszukiwarki. Pozwól nam przeprowadzić audyt Twojej witryny i znaleźć sposoby, które pomogą Ci uzyskać lepsze wyniki. Możemy wybrać najlepsze rozwiązanie, aby poprawić ranking witryny w wynikach wyszukiwania i uzyskać dzwonek telefonu. Koncentrujemy się na tym, aby dowiedzieć się, czego szuka Twój kluczowy klient, gdy próbuje Cię znaleźć. Następnie tłumaczymy to na przyjazne dla wyszukiwarek. Łączymy nasze ustalenia w obszerny raport, a także stronę z tobą osobiście lub przez telefon i pomagamy Ci stworzyć plan działania, aby uzyskać najlepszy zwrot z inwestycji. Wiemy, że terminologia w świecie SEO jest nieco myląca i dlatego chętnie pomagamy w wyjaśnianiu różnych rzeczy po drodze.

Co powinien zawierać profesjonalny audyt sklepu internetowego?

Profesjonalny i kompleksowy audyt sklepu internetowego lub strony prowadzącej sprzedaż online powinien dać odpowiedź i wytyczne w formie raportu po audytowego i powinien zawierać wskazywać na poważne lub drobne problemy, które mogłyby zaszkodzić ruchowi na Twojej stronie internetowej, konwersji i problemów z widocznością w wyszukiwarce Google. Najważniejsze punkty, które powinny być analizaowane w audycie SEO sklepu internetowego to:

– Potencjalne problemy HTML i techniczne
– Potencjalne problemy z kodem JAVASCRIPT
– Użyteczność i wpływ projektu na działania SEO
– Strategia wzajemnych połączeń
– Strategia linkowania zewnętrznego
– Jakość twoich treści
– Na stronie czynniki SEO
– Problemy z indeksowaniem
– Raport dotyczący zduplikowanych treści
– Badanie słów kluczowych
– Bieżąca analityka (jeśli pozwalasz nam dostać się na twoje konto analityczne – niekoniecznie)
– Architektura strony
– Raport obecności w mediach społecznościowych
– Potencjalne problemy z zachowaniem linków

Czym jest techniczne SEO?

Eksperci SEO z OzonMedia bardzo poważnie podchodzą do struktury technicznej i bezpieczeństwa witryny. Zapewniamy, że Twoja witryna ma zaktualizowany certyfikat SSL i rozwiązujemy wszelkie problemy znalezione w jej architekturze. Pozycja SEO Twojej witryny są tak silna, jak techniczna konfiguracja witryny i jej linkowania wewnętrznego. Określamy liczbę twoich stron internetowych, które są indeksowane przez wyszukiwarki i zapewniamy, że Google może łatwo zrozumieć twoją treść. Naprawimy wszystkie błędy formatowania i usuniemy wszystkie strony pliku sitemap.xml twojej witryny, które mogą uniemożliwić wysoki ranking. Dbamy również o to, aby Twoje pliki robota.txt były aktualne, w których wymieniono części witryny, do których nie chcesz uzyskiwać dostępu podczas indeksowania w wyszukiwarce. Nasz zespół technicznych ekspertów SEO może zapewnić, że Twoja witryna spełnia wszystkie wymagania, które mają być preferowane przez wyszukiwarki.

Czym jest audyt słów kluczowych?

Badanie słów kluczowych SEO – Optymalizacja wyszukiwarek Marketing w sieci linkowej. Proces badania słów kluczowych rozpoczyna się od kompleksowego planu kierowania na słowa kluczowe w celu określenia wyszukiwanych haseł o najwyższym ROI, które są najbardziej osiągalne dla Twojej bazy klientów. Koncentrujemy się na słowach kluczowych o długim ogonie w Twojej niszy, które pomagają uzyskać jak najlepszą widoczność w najbardziej wydajny i opłacalny sposób.

Analizując witrynę i oceniając cele końcowe, identyfikujemy najbardziej naturalny sposób na włączenie odpowiednich słów kluczowych do treści. Następnie aktualizujemy wszystkie elementy każdej strony, wpisu na blogu, produktu i obrazu w Twojej witrynie. Zamiast samodzielnie tworzyć listę słów kluczowych, możesz liczyć na to, że poprowadzimy Twoją strategię badań słów kluczowych w celu uzyskania wymiernych rezultatów.

Jak wykonać darmowy audyt SEO?

Eksperci SEO z OzonMedia bardzo poważnie podchodzą do struktury technicznej i bezpieczeństwa witryny. Zapewniamy, że Twoja witryna ma zaktualizowany certyfikat SSL i rozwiązujemy wszelkie problemy znalezione w jej architekturze. Pozycja SEO Twojej witryny są tak silna, jak techniczna konfiguracja witryny i jej linkowania wewnętrznego. Określamy liczbę twoich stron internetowych, które są indeksowane przez wyszukiwarki i zapewniamy, że Google może łatwo zrozumieć twoją treść. Naprawimy wszystkie błędy formatowania i usuniemy wszystkie strony pliku sitemap.xml twojej witryny, które mogą uniemożliwić wysoki ranking. Dbamy również o to, aby Twoje pliki robota.txt były aktualne, w których wymieniono części witryny, do których nie chcesz uzyskiwać dostępu podczas indeksowania w wyszukiwarce. Nasz zespół technicznych ekspertów SEO może zapewnić, że Twoja witryna spełnia wszystkie wymagania, które mają być preferowane przez wyszukiwarki.

Zobacz najnowsze realizacje

Przykładowe realizacje stron internetowych jakie oferujemy w ramach usługi tworzenia stron WWW. Realizujemy projekty stron internetowych dedykowanych każdej branży. Sprawdź naszą ofertę i skontaktuj się z nami, doradzimy Ci jak wybrać odpowiedni projekt strony WWW.